29-03-2007, 09:20 AM
Kraai Wrote:Buurs wint ook $25 =D>
Hij moest weg en zat nog met 2 tegenstanders...gaat paar keer all in en wint met handen als J/3 en 2/7 hahaha :8: =D>
Het was ongelovelijk.
zoveel geluk heb ik nog nooit gehad met poker....
We waren nog met 3 man.
Ik had 3800. De andere 2 ongeveer 3100.
Aangezien ik naar theater ging binnen 1 minuut.
Kon ik alleen maar all in.
Ik was steeds de agressiefste speler, dus de kans was aanwezig dat ze mij niet helemaal vertrouwden.
Ik ging all in met J/3.....
Iemand called mij met KQ
Er viel 10 J A 3 J....
Hij straat na de flop ik full house na de river... :

Toen de finale.
Ging direct all in.
Hij fold.
Nog een keer all in met 2/7... :roll:
Hij called met 9/J van harten.
Er valt helemaal niks op een 2 na, die viel op de turn.
Win ik even 25 dollar binnen 1 minuut met ontzettend veel mazzel :8:
Mocht trouwens ook wel een keer.
Sta nu op 60 dollar :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.