03-04-2007, 12:25 PM
Wat ik net had, echt ongelofelijk. Nog nooit zoiets meegemaakt. Was chip leader in een 10 mans toernoootje. Gast gaat all in, ik call met AA, hij laat K10 zien en er vallen een K en een 10.
Vervolgens, zelfde gast, gaat weer all in, ik call met AQ. Hij laat QJ zien en er vallen twee J's.
Daarna weer dezelfde gast. Ik krijg K10s op de BB, hij callt als enige. Er valt KQJ rainbow. Hij bet, ik ga all in (inmiddels niet meer zoveel). Hij callt met J10, valt er nog een J.
Dan zijn fucking 3 bad beats op rij tegen een en dezelfde gast! Dat is toch ongelofelijk?!
:letitallout: :letitallout: :letitallout:
Vervolgens, zelfde gast, gaat weer all in, ik call met AQ. Hij laat QJ zien en er vallen twee J's.
Daarna weer dezelfde gast. Ik krijg K10s op de BB, hij callt als enige. Er valt KQJ rainbow. Hij bet, ik ga all in (inmiddels niet meer zoveel). Hij callt met J10, valt er nog een J.
Dan zijn fucking 3 bad beats op rij tegen een en dezelfde gast! Dat is toch ongelofelijk?!
:letitallout: :letitallout: :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello