18-07-2007, 05:04 PM
Haggie Wrote:buurs Wrote:Haggie Wrote:buurs Wrote:Ad Wim Wrote:Ik hou het natuurlijk in de gaten. Maar ik heb nog geen account bij Stars en daar wacht ik nog even mee. Ga nu eerst op vakantie, weer flink wat lezen en erover nadenken wat ik ga doen mbt de verschillende sites, buyin, etc.
Account is zo aangemaakt.
Ik doe toch ook mee.
Is toch veel leuker met bekenden.
Ik zal mijn gedachte er eens even over laten varen. Wel leuk met bekende natuurlijk! Met mijn geluk van vandaag (100euro winst) kan ik wel een keer gokje wagen :wink: ..
Ik heb maandag 15 euro gestort.
Ik sta nu al op 60 :8:
Is dat het minimale bij stars?
Minimum is 10 euro volgens mij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.