28-07-2005, 10:11 AM
ben je je eigen posts wel eens nagegaan dan?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
(OT) Wat eten we vandaag?
|
ben je je eigen posts wel eens nagegaan dan?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
je gaat offtopic VMG! wil je een ban krijgen?
28-07-2005, 10:16 AM
Mac Wrote:je gaat offtopic VMG! wil je een ban krijgen? Ik ben al gebanned voor minder hoor :razz: Maar trouwens wederom een super intelligente post van onze hooggewaardeerde vriend Boca, zeer uitgebreide reactie. Mooi om te lezen en het geeft weer nieuws wat ik nog niet eerder gehoord heb.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
28-07-2005, 10:18 AM
Gister stampot gemaakt (voor het eerst) en het was lekker! =P~
Vandaag gaan we een overheerlijke pastaschotel a la Moker maken waar ik in mijn omgeving om bekend sta
Economists do it with models...
28-07-2005, 10:19 AM
HT-Moker Wrote:Gister stampot gemaakt (voor het eerst) en het was lekker! =P~ als er een stinklucht zoetermeer bereikt, weet ik al waarom je zo bekend staat met die pastaschotel
28-07-2005, 10:24 AM
Vret Mien Gras Wrote:Mac Wrote:je gaat offtopic VMG! wil je een ban krijgen? ik wil best wat intelligenter gaan posten, maar ik pas me aan aan. Anders vind ik het zo zielig als jij het niet snapt
28-07-2005, 10:26 AM
HT-Moker Wrote:Vandaag gaan we een overheerlijke pastaschotel a la Moker maken waar ik in mijn omgeving om bekend sta Toen ik dit las, zag ik even een aantal flitsen van Jackass voorbijkomen..... :wink: "We're going to eat something special today......."
Oh, my god, we bought Kenny!
28-07-2005, 10:30 AM
Heren, niemand heeft weer de subtiliteit van mijn bijdrage begrepen, het is
stamppot, met twee p´s.
May The Schwartz Be With You
28-07-2005, 10:32 AM
Een gewoon lam? Of een lam lam lam*?
*een dronken mank jong schaapje
28-07-2005, 10:33 AM
Mukkus Wrote:Een gewoon lam? Of een lam lam lam*? waar ligt jou voorkeur mukkie?
28-07-2005, 10:36 AM
bocaloca Wrote:Mukkus Wrote:Een gewoon lam? Of een lam lam lam*? Aan de achterkant.
29-07-2005, 12:33 PM
vanavond aan de lasagna
29-07-2005, 12:35 PM
Weet iemand hier toevallig wat een papagaai ongeveer kost?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
29-07-2005, 12:36 PM
wil je em opeten dan vanavond?
29-07-2005, 12:37 PM
bocaloca Wrote:wil je em opeten dan vanavond? ............. en daar gaat mijn grap.......... :cry:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
29-07-2005, 12:38 PM
:oops: :oops: :oops:
29-07-2005, 12:52 PM
MacDonald's! Om het aanbreken van de vakantie te vieren.
29-07-2005, 01:04 PM
Bumme Wrote:Weet iemand hier toevallig wat een papagaai ongeveer kost? Ik heb even gezocht voor je op marktplaza naar tweedehands papegaaien, maar dat gaat een dure grap worden, de prijzen vanaf ongeveer 300 euro tot in de duizenden euro's. Eet smakelijk!
29-07-2005, 01:07 PM
Berend Botje Wrote:Bumme Wrote:Weet iemand hier toevallig wat een papagaai ongeveer kost? Met of zonder kooi?
29-07-2005, 01:09 PM
zonder kooi, die doen ook al 100-200 euro, maar die zijn niet te vreten.
29-07-2005, 01:14 PM
Bumme, even in de krant kijken. Onder het kopje "konijnen, gratis af te halen", bellen, vragen waar en hoe laat je ze kan ophalen. Als laatste vragen of het moeilijk is om ze te bereiden.....
29-07-2005, 02:17 PM
Ik was niet van plan om voor de 3e keer stamppot te gaan eten maar voor papagaaienstamppot maak ik een uitzondering
(\__/)
(O.o ) (> < ) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. ----------------------------------------------------- HT: Vlampijpse Boys (209564)
29-07-2005, 02:25 PM
Zo, dat was tompouce nummer 3 voor vandaag....
(en nee, niet ter nagedachtenis aan de heer Toonder.)
29-07-2005, 02:26 PM
Mukkus Wrote:MacDonald's! Om het aanbreken van de vakantie te vieren. zozo, origineel. ga je lekker met heel parijs, belgie in de file staan, of ga je weer naar malta? :wink: ik eet vanavond overigens varkenshaasjes gewikkeld in parmaham, geroerbakte witlof, en een paar ontiegelijk nieuwe piepertjes.
29-07-2005, 02:28 PM
waf Wrote:Mukkus Wrote:MacDonald's! Om het aanbreken van de vakantie te vieren. Ehm, nee. Ballonfeesten in de Joure. Vindt de oudste zoon leuk. Op de weg terug langs de grote gele M aldaar.
29-07-2005, 02:40 PM
Mukkus Wrote:waf Wrote:Mukkus Wrote:MacDonald's! Om het aanbreken van de vakantie te vieren. oh, ik dacht dat je vakantie had. :wink: sommige mensen kunnen de hele dag tompoesje vreten en ook nog grote gele emmen, sommige weer niet....
29-07-2005, 02:44 PM
Vanmiddag en vanavond op bezoek bij de Amsterdamse fashionweek, dus het (normale) eten zal er wel bij inschieten
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
29-07-2005, 02:47 PM
waf Wrote:Mukkus Wrote:waf Wrote:Mukkus Wrote:MacDonald's! Om het aanbreken van de vakantie te vieren. Ja, vakantie in de vorm van niet hoeven werken.... Van dat soort voer vreet ik de hele dag door, langzaamaan onstaat overigens wel een managersbuikje. Moet ik dat er maar afgolfen.....
|
« Next Oldest | Next Newest »
|