The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

(OT) De Gouden Kooi
Wie is er uit dan ?
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Wie is er uit dan ?

gittermaster Wrote:Eric verlaat Gouden Kooi!
6/19/07
Eric gaat de Gouden Kooi verlaten

Dinsdag wil de miljonair de villa verlaten, na een gesprek met de psycholoog hakte Eric de knoop door.
De homosexuele bewoner baarde veel opschudding in het huis door meermalen sex te hebben met mede bewoner Huub, die overigens een relatie heeft met Lieke, ook een bewoonster van de Gouden Kooi.

Wie ook de villa gaat verlaten, maar in September pas, is diva Natasia. Die zegt dat ze nu bijna al haar doelen bereikt heeft. De zender Tien, betaalde haar borstvergroting en haar rijbewijs. Nu rust haar alleen nog een buikwand correctie en dan zal ze eindelijk herenigd worden met haar 2 kinderen en vriend.
Reply
OK ik wist niet dat hij er al uit was, in dat stukje leek het net alsof hij nog zou gaan maar dat hebben we eerder gehoord en dan blijven ze uiteindelijk toch....
Bangkok resident.
Reply
Voyou Wrote:en dan zal ze eindelijk herenigd worden met haar 2 kinderen en vriend.

[Image: dierentuindieren1.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
hoe zit dat nu met die regels, ik dacht als iemand er op eigen houtje uitging dat er dan niemand voor terug kwam, of is dat alleen wannneer die er uitgestemd wordt...
Bangkok resident.
Reply
Dat laatste
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
aha...
Bangkok resident.
Reply
Huub is de getuige van Jaap op zn huwelijk komende week en Huub, Amanda en Brian hebben een geldboete van 200.000 euro gekregen, Natasia van 100.000 euro, Jaap van 30 euro. Wordt weer mooie tv. :razz:

Hoe zat het trouwens met dat vertrek van Eric? Hij was de laatste tijd maatjes met Natasia, Amanda en Brian, maar opeens lieten ook zij hem vallen. Waarom? Paar afleveringen gemist..
Reply
Waarom die boetes dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Waarom die boetes dan?

Te hard rijden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ad Wim Wrote:Waarom die boetes dan?

Dat is nieuw, als ze nu persoonlijke dingen van iemand slopen of te agressief zijn dan krijgen ze hoge geldboetes, dus dat scheelt weer geld voor Talpa.
Bangkok resident.
Reply
Precies. Jaap kreeg overigens 30 euro boete omdat hij met zijn 175 kg had gedanst op het servies, wat daar uiteraard niet tegenkon waardoor er nieuwe gehaald moet worden.
Reply
Krijgen we ook beelden van de huwelijksnacht van Jaap en zijn lieftallige bruid aka locomokipfant....
Bangkok resident.
Reply
Je vriendin van Jaap komt uit mijn ouderlijke woonplaats.

Een echte meid van de veluwe :razz:
Reply
Peter Wrote:Huub is de getuige van Jaap op zn huwelijk komende week en Huub, Amanda en Brian hebben een geldboete van 200.000 euro gekregen, Natasia van 100.000 euro, Jaap van 30 euro. Wordt weer mooie tv. :razz:

Hoe zat het trouwens met dat vertrek van Eric? Hij was de laatste tijd maatjes met Natasia, Amanda en Brian, maar opeens lieten ook zij hem vallen. Waarom? Paar afleveringen gemist..

Die Eric is gewoon een slimme jongen. In tegenstelling tot jou heeft hij wel door wanneer een groep collectief genoeg van hem heeft.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Die Eric is gewoon een slimme jongen. In tegenstelling tot jou heeft hij wel door wanneer een groep collectief genoeg van hem heeft.

:waf:

Ik heb overigens m'n Gouden Kooi quizvragen af... Hakkuh

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
=D>
Reply
Legion Wrote:
Peter Wrote:Huub is de getuige van Jaap op zn huwelijk komende week en Huub, Amanda en Brian hebben een geldboete van 200.000 euro gekregen, Natasia van 100.000 euro, Jaap van 30 euro. Wordt weer mooie tv. :razz:

Die Eric is gewoon een slimme jongen. In tegenstelling tot jou heeft hij wel door wanneer een groep collectief genoeg van hem heeft.

Ooit bedacht dat ik dit mss wel degelijk doorheb en hier mss (naast het CM-gebeuren) juist ben omdat ik ervan geniet hoe makkelijk iedereen zich uit de tent laat lokken door een dikaangezette pro-psv of anti-ajax post? Volgens mij zou het hier maar een dood mening en discussieloos forumpje zijn als ik met Muk en waf de aftocht blaas.

En wat kan ik eraan doen dat ik dom ben? Hersens is toch een erfelijke zaak? Is het dan mijn schuld dat mn ouders zo dom zijn? Hitself
Reply
Peter Wrote:
Legion Wrote:

Ooit bedacht dat ik dit mss wel degelijk doorheb en hier mss (naast het CM-gebeuren) juist ben omdat ik ervan geniet hoe makkelijk iedereen zich uit de tent laat lokken door een dikaangezette pro-psv of anti-ajax post? Volgens mij zou het hier maar een dood mening en discussieloos forumpje zijn als ik met Muk en waf de aftocht blaas.

En wat kan ik eraan doen dat ik dom ben? Hersens is toch een erfelijke zaak? Is het dan mijn schuld dat mn ouders zo dom zijn? Hitself

Je hebt gewoon het interpretatievermogen van een zak poep.
Nergens in die post staat dat je dom bent. En hou je ouders erbuiten aub. Straks krijg ik nog medelijden met je ook
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:
Peter Wrote:
Legion Wrote:

Je hebt gewoon het interpretatievermogen van een zak poep.
Nergens in die post staat dat je dom bent. En hou je ouders erbuiten aub. Straks krijg ik nog medelijden met ZE ook
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Legion Wrote:Straks krijg ik nog medelijden met je ook

Ik krijg nu eerder medelijden met zijn ouders.
Reply
Twee zielen, 1 gedachte :razz:
Reply
Bocaloca Wrote:Twee zielen, 1 gedachte :razz:

Heb je het nou over zijn ouders? :eeeek:
Reply
Mukkus Wrote:
Bocaloca Wrote:Twee zielen, 1 gedachte :razz:

Heb je het nou over zijn ouders? :eeeek:

Als het erfelijk is zullen die ook wel nie na kunnen denken :|
Reply
Er is iig één moment in het leven van de ouders van Peter dat ze niet hebben nagedacht

Song of the decade:

Reply
Treesong Wrote:Er is iig één moment in het leven van de ouders van Peter dat ze niet hebben nagedacht

Bij de opmerking van de gyneacoloog: "Meneer en mevrouw, uw kind is niet levensvatbaar....." :wink:
Reply
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:Er is iig één moment in het leven van de ouders van Peter dat ze niet hebben nagedacht

Bij de opmerking van de gyneacoloog: "Meneer en mevrouw, uw kind is niet levensvatbaar....." :wink:

Ik dacht meer aan de opmerking: "Kom je nog even boven voor een kopje thee"

Song of the decade:

Reply
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:

Ik dacht meer aan de opmerking: "Kom je nog even boven voor een kopje thee"

Dat zijn vader zei: "Nee, ik lust geen thee en dat toen de bouvier de klus geklaard heeft?"
Reply
Precies. En dat vervolgens "pa" Peter 9 maanden later zijn bril niet op had en ma vroeg: Gooi jij de nageboorte even in de sloot?

Song of the decade:

Reply
cry
Reply

Forum Jump: