FTM Forum

Full Version: (OT) De Gouden Kooi
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Zitten jullie ook te kijken? :lol:
Nee, moet verplicht kijken naar dat 'klunen met b-artiesten'.

Ik zit trouwens met smart te wachten op dat nieuwe format: "Neuken met sterren!" =D>
Vind het in princiepe best aardig programma tot nu toe.. vooral toen dat kleine joch van die negerin tegen Gordon zei "He homo!" =D>
Veel plezier de komende jaren met dit programma. Ik begreep tenminste dat het weleens zo lang kon gaan duren....
Kijk liever naar de filmquiz.
Mukkus Wrote:Veel plezier de komende jaren met dit programma. Ik begreep tenminste dat het weleens zo lang kon gaan duren....

Ik heb toch niets afegsproken de komende tijd....
Dan is het goed.

Nieuw format: Je zet 10 moslims gedurende de Ramadan in dat Big Brother huis. Zodra de zon opkomt pleur je echt gigantisch veel eten in dat huis. En dat vlak voor zonsondergang weer opruimen! Da's pas televisie!
Mukkus Wrote:Dan is het goed.

Nieuw format: Je zet 10 moslims gedurende de Ramadan in dat Big Brother huis. Zodra de zon opkomt pleur je echt gigantisch veel eten in dat huis. En dat vlak voor zonsondergang weer opruimen! Da's pas televisie!
:lol:
Hoe vaak zenden ze eigenlijk iets uit? Lijkt me niet dat daar veel gebeurd om elke dag/week een programma mee te kunnen vullen.
Peter Wrote:Hoe vaak zenden ze eigenlijk iets uit? Lijkt me niet dat daar veel gebeurd om elke dag/week een programma mee te kunnen vullen.
toch wel :roll:
Big Brother en De Gouden Kooi... wordt wel beetje to-much...
Kleine Jan Wrote:Vind het in princiepe best aardig programma tot nu toe.. vooral toen dat kleine joch van die negerin tegen Gordon zei "He homo!" =D>

Was gewoon van tevoren ingestudeerd. Kleine Surinamertjes zijn namelijk nooit zo brutaal :^o
Ik denk dat het nog wel een keertje langs zal komen bij Koppensnellers en/of Jensen
Kleine Jan Wrote:Zitten jullie ook te kijken? :lol:

ik dacht dat jij hier niet naar zou kijken
Hmm Big Brother vind ik geen moer aan. Dit leek wel een beetje interessant.
Boer zoekt vrouw en daarna de reunie, betere tv dan dit gezemel.
De gouden kooi noemen wij bij ons thuis televisie voor gehandicapten, evenals Big Brother en andere debiele troep. :!:

edit: Als er een politieke partij is die deze meuk gaat verbieden, laat ik al mijn principes vallen en dan stem ik op die partij!
Dugarry Wrote:Boer zoekt vrouw en daarna de reunie, betere tv dan dit gezemel.

:lol: , wijf
joep Wrote:De gouden kooi noemen wij bij ons thuis televisie voor gehandicapten, evenals Big Brother en andere debiele troep. :!:

edit: Als er een politieke partij is die deze meuk gaat verbieden, laat ik al mijn principes vallen en dan stem ik op die partij!

SGP
Diep trieste televisie. Alles voor de kijkcijfers. Dit gaat helemaal nergens over.....
Huub van Ballegooij zit erin =====> Oldenzaler.
Hahaha was de beste barman uit Oldenzaal. Ik denk dat er nog nooit een barman heeft bestaan die een horecazaak zoveel verlies heeft laten lijden.

Ik heb nog met hem gehonkbald in de jeugd. Grappig mannetje maar ooooh zo irritant ventje.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.talpa.tv/web/show/id=541922/langid=43/dbid=7117/typeofpage=51230">http://www.talpa.tv/web/show/id=541922/ ... page=51230</a><!-- m -->
En Huubje is er alweer uit.
:Big Grin :Big Grin Huubje de Barman. Lachuh.

Maar nu al weer uit de keet Smile Smile

Wordt weer tijd dat hij achter de bar gaat staan
Ik dacht dat mensen er een jaar ofzo in wilden blijven, hoe kan je dan nu er al weer uit zijn?
Ricochan Wrote:Ik dacht dat mensen er een jaar ofzo in wilden blijven, hoe kan je dan nu er al weer uit zijn?

Idd. Waarom is er nou alweer een knakker opgestapt?
Ik kijk nu even voor 't eerst op de site met de livestreams.....dat blonde meisje mag er best wel wezen. =P~
Ekslem Wrote:
Ricochan Wrote:Ik dacht dat mensen er een jaar ofzo in wilden blijven, hoe kan je dan nu er al weer uit zijn?

Idd. Waarom is er nou alweer een knakker opgestapt?


Is dat er net zo 1 als die johnny was op dat robinsons eiland, dat zou het verklaren....
Ricochan Wrote:
Ekslem Wrote:
Ricochan Wrote:Ik dacht dat mensen er een jaar ofzo in wilden blijven, hoe kan je dan nu er al weer uit zijn?

Idd. Waarom is er nou alweer een knakker opgestapt?


Is dat er net zo 1 als die johnny was op dat robinsons eiland, dat zou het verklaren....

Kon Huub het fysiek niet meer aan voor zijn hoofd? :lol:
Bleek dat er van de drie nieuwe eentje af moest vallen, dat is Huub dus geworden. Het was niet zijn eigen keuze.
Later deze week valt er nog een af en zijn er dus 10 over.
En hij is wel zn inleggeld kwijt? Of is dat alleen als je er vrijwillig uit stapt binnen zoveel tijd?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24