The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Poker onder de tennismanagers
centre court Wrote:welke methode moet je gebruiken als je geld over wil maken bij Everest? Ik heb de Rabo als bank.

Moneybookers werkt het beste. Moet je wel een trucje voor uithalen, anders lukt het niet omdat je niet direct meer kan overmaken van Moneybookers naar pokersites.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
kunnen je bij unibet ook je eigen toernooi aanmaken??
Reply
Tripplexxx Wrote:
centre court Wrote:welke methode moet je gebruiken als je geld over wil maken bij Everest? Ik heb de Rabo als bank.

Moneybookers werkt het beste. Moet je wel een trucje voor uithalen, anders lukt het niet omdat je niet direct meer kan overmaken van Moneybookers naar pokersites.....

Kan wel... alleen niet als het van ideal of een creditcard op moneybookers wordt gezet...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:
Tripplexxx Wrote:

Kan wel... alleen niet als het van ideal of een creditcard op moneybookers wordt gezet...

Ja dat bedoel ik. kan dus wel via ideal, maar daar is een trucje voor....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Op een zure manier 4e geworden in een 10 manstoernooitje. Ging met KJ all in tegen Q10 en er viel een vrouw. 4e is echt vreselijk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:

Weet ik zo niet.
Ik heb nog nooit gestort.

Ad weet dat wel. :wink:
Hoe kom je dan aan $70?

Ik ben vanaf nul begonnen.
Met gratis spel kun je met 10-tafel toernooitjes 2, 3 of 5 cent winnen.

Zo heb ik het langszaam opgebouwd.
Ben dus ook langszaam meegegroeid met het niveau.

Kraai is 2 jaar geleden ook op deze manier begonnen en staat nu op 607 dollar :eeeek: :8:

1 jaar geleden :8:
Reply
Het gaat zo op en neer bij mij, niet te geloven. Paar dagen geleden klom ik van $40 naar $100 en de afgelopen dagen alleen maar kutpotjes. Paar keer vierde, heel veel bad beats en sta weer op $70 :cry:

Net ook weer zo eentje:

Blinds waren redelijk hoog al, ik kreeg Q9 op de BB. Twee gasten callen en er valt 4Q9. Ik ga all in en een gast callt. Hij laat koningen zien (waarom hij niet raiste snap ik ook niet; blijkbaar wilde hij slow playen) en op de river valt een 4, dus hij heeft een hogere twee paar. Echt ongelooflijk :letitallout: :letitallout: :letitallout:

Gisteren ook al in een van de eerste handen all in met KK tegen QQ en AJ, valt er een Q. Zo gaat het dus de laatste dagen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Het gaat zo op en neer bij mij, niet te geloven. Paar dagen geleden klom ik van $40 naar $100 en de afgelopen dagen alleen maar kutpotjes. Paar keer vierde, heel veel bad beats en sta weer op $70 :cry:

Je speelt teveel Ad.
het ene potje gaat doorwerken in het andere. :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Niks mis met veel spelen, leer je van. Maar het is soms wel moeilijk om de frustratie niet door te laten werken in een volgend toernooi. Maar ik heb het nu over dagen achtereen. Het geluk is klein, maar het kan soms een hele grote rol gaan spelen.
Reply
Zullen we om 18.45 uur een tafel spelen Kraai en Ad?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Beetje een kut tijd ivm eten. Kan het niet eerder? Zeg, een uur of 18?
Reply
Ad Wim Wrote:Beetje een kut tijd ivm eten. Kan het niet eerder? Zeg, een uur of 18?

18 uur zit ik met eten.
Ben meestal rond 18.45 uur klaar.

Maar anders spelen wij later op de avond nog wel eentje.
Rond 20 uur ofzo...

Reply
Ik heb om 21 uur een borrel, wordt lastig dus.
Reply
Stond 4e, redelijk short stacked maar ongeveer evenveel als de nummer 3. Kreeg A9s op de BB. De nummer 2 (op de SB) flat callt gewoon. Er valt J49 op de flop en ik ga all in. Hij callt en laat K9 zien. Valt er een K op de turn...
Ik stop ermee voor vandaag, dit heeft geen zin meer.
Reply
eindelijk weer eens resultaat van een freeroll. 12de bij unibet van de 5000...dus 5 dollar minder arm Wink. inmiddels 8 dollar van gemaakt. kijken of het verder uitgebreid kan worden.
Reply
Ik sta inmiddels op 92 dollar :razz:

Ik ruik de 100-grens :8:

Reply
van 5 naar 16 dollar bij unibet. turbo van 10 spelers. 2,2 inzet 10,6 en 4 de prijzen.
Reply
Wat ik net had, echt ongelofelijk. Nog nooit zoiets meegemaakt. Was chip leader in een 10 mans toernoootje. Gast gaat all in, ik call met AA, hij laat K10 zien en er vallen een K en een 10.
Vervolgens, zelfde gast, gaat weer all in, ik call met AQ. Hij laat QJ zien en er vallen twee J's.
Daarna weer dezelfde gast. Ik krijg K10s op de BB, hij callt als enige. Er valt KQJ rainbow. Hij bet, ik ga all in (inmiddels niet meer zoveel). Hij callt met J10, valt er nog een J.

Dan zijn fucking 3 bad beats op rij tegen een en dezelfde gast! Dat is toch ongelofelijk?!

:letitallout: :letitallout: :letitallout:
Reply
haha, dat je aan zo een spel verslaafd kan raken he Wink
Reply
Gaat storten bij Unibet een beetje makkelijk Ad?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Met een credit card wel. Kun je meteen spelen. Met overmaken nog nooit geprobeerd. VOlgens mij duurt dat ook een paar dagen.
Reply
Ad Wim Wrote:Met een credit card wel. Kun je meteen spelen. Met overmaken nog nooit geprobeerd. VOlgens mij duurt dat ook een paar dagen.

Nee, dat duurt geen paar dagen. Volgens mij hooguit 1 dag. Gaat heel makkelijk.
Reply
Hoeveel pech kun je hebben :letitallout:

Bij laatste 4.
Ik ga all in met AA tegen JJ voor de flop.

Valt er AJJ78 :letitallout:

Reply
Klote Buurs!

Ik ga lekker bij Unibet. In no time van 30 naar 50. Wie speelt er behalve ad wim nog meer weleens bij unibet?
Reply
centre court Wrote:Klote Buurs!

Ik ga lekker bij Unibet. In no time van 30 naar 50. Wie speelt er behalve ad wim nog meer weleens bij unibet?

Kuiper

Reply
Ik speel alleen de laatste tijd alleen maar op Everest om mijn bonus om te zetten. Heb inmiddels al bijna $20 omgezet.
Reply
Hoe werkt dat omzetten van bonussen precies? Ik heb bij Unibet geloof ik ook 50 euri bonus.
Reply
centre court Wrote:Hoe werkt dat omzetten van bonussen precies? Ik heb bij Unibet geloof ik ook 50 euri bonus.

Dit lees ik:

Nieuw bij Unibet? Hier is ons $50 welkom. Open een Unibet rekening (mbv van onderstaand formulier), download gratis de poker software en ga naar de tafels.
Verdien 300 VIP punten, verdien $50 - zo simpel is het. De bonus wordt in drie termijnen betaald, $5 na de eerste 10 VIP punten, $20 na 150 punten en $25 als je in totaal 300 VIP punten verdiend hebt. In de poker lobby kun je zien hoe eenvoudig je de VIP punten kunt verdienen. Zodra je je aangemeld hebt, heb je 30 dagen om je punten te verdienen en de $50 binnen te halen. Veel plezier en succes.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik heb al wel 10 jaar een rekening bij hun, dus ik heb op een gegeven moment wat geld omgezet naar de pokerrekening en daarmee gespeeld. Dus geen bonussen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Dan moet ik maar eens uitzoeken hoe ik die VIP punten ga verdienen.
Reply

Forum Jump: