The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Poker onder de tennismanagers
Niet slecht?! Icon_evil :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb nog maar even een tafeltje gepakt. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Succes, ik ga zuipen. Ik baal er nog steeds van...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Succes, ik ga zuipen. Ik baal er nog steeds van...

thxs.
Volgende keer zit het mee.
Het heeft mij al zo vaak tegen gezeten.
Snel vergeten
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik speel idd PartyPoker. Ik ga zo weer ff toernooitje spelen. 50mans toernooi duurde (heb het even nagekeken!), 1.55uur ... Maarja.. in 2 uurtjes 50euro, niet verkeerd.

Ik kan er overigens wel het geduld voor opbrengen. Gewoon rustig afwachten. Al die flapdrollen om je heen gaan All in en die doen dat ook als ik super kaarten heb.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ga dan op Unibet spelen jongens. Dan pakken we al die gokkers. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
50mans Multi table toernooi begonnen. 10min bezig. 45 over. Ik heb nog geen hand gespeeld. 11dollar buy in.
Reply
Nog een keer 3e geworden.

Sta nu op 114 dollar.
Een record voor mij :razz:

Reply
Hoppa! 10mans tafels. 22dollar buy in!

2e plaats! 60 dollar Hakkuh
Reply
Wat een ziekelijke kaart net gehad. :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:

Ik kreeg AA en raiste 4xBB en kreeg één iemand mee.
valt er 5 9 Q
Ik raise weer en hij callt
valt er weer een Q
Ik kon niet veel anders dan weer inzetten en hij callt opnieuw.
valt er weeeeeeeer een Q
Nu kon ik met mijn full house toch echt niet meer checken en ik rais opnieuw en hij zet mij all-in.
Tuurlijk zat de kans van een four of a kind erin, maar ik had geen zin om nu nog te gaan folden.
Weg $ 40. :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:Wat een ziekelijke kaart net gehad. :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:

Ik kreeg AA en raiste 4xBB en kreeg één iemand mee.
valt er 5 9 Q
Ik raise weer en hij callt
valt er weer een Q
Ik kon niet veel anders dan weer inzetten en hij callt opnieuw.
valt er weeeeeeeer een Q
Nu kon ik met mijn full house toch echt niet meer checken en ik rais opnieuw en hij zet mij all-in.
Tuurlijk zat de kans van een four of a kind erin, maar ik had geen zin om nu nog te gaan folden.
Weg $ 40. :letitallout: :letitallout: :letitallout:

pffff, wat een bad beat :| :| Sad

Reply
is er zo nog leuk toernooitje op unibet? Smile
Reply
Ga toernooitje van 9 uur meedoen met 115 spelers tot nu toe... $ 5 inleg.

Doen er nog meer gezellig mee?
Reply
Hmm zit ik te wachten vergeet ik op join te drukken Sad
Reply
Oké. Iemand klaar voor een drama verhaal?! Haggie en CC besluiten een avondje te gaan pokeren.

1e pot: buy in: 11dollar, 10 mans toernooi...
Het ging hartstikke goed. We zaten als chipleader (1K meer dan nr.2) aan de tafel. Wij krijgen op gegeven moment A8 gedeeld. Flop 8,3,A. Op dit moment worden we door de nr.2 all in gezet, na een check van ons op de flop. Uiteraard besluiten we te callen. Hij laat A4 zien. Turn een 4, de River een 4. Zo wordt je 3e aan een tafel, win je 20 dollar waar je normaal gesproken de pot zou winnen.

2e pot: buy in: 11dollar, 10 mans toernooi...
Nog een beetje in een dip van het vorige potje komen we bij de laatste 4 terecht. Dit potje zijn we terug gekomen van een achterstand dus we zouden blij zijn met een podium/prijs plaats. We krijgen gedeeld K-K. de blinds zijn 400/800 en wij zitten op 5000. Wij raisen naar 2000 en worden door 1 iemand gecallt (de BB). de flop laat zien 5-4-8 schoppen. Ik weet 99% zeker dat ik er beter voor sta en zet 1000 in. Hij callt. Turn een A. Ik kon mezelf wel voor het hoofd slaan. Moest ik na de flop dan all in gaan? Hij gaat zoals "verwacht" nu zelf all in. Ik kan er niet meer uit en gooi mijn laatste 2000 erbij. Hij laat A-9 zien en alles is over. 4e plaats.

laatste pot: buy in; 22dollar, 10 mans toernooi.
Nu het toppunt van de avond. Na een pauze van een half uur besloten CC en ik alsnog een pot te spelen. Laatste vier.. het volgende gebeurd. de chipleader heeft 8K, de overige, waaronder ik, 4K. Ik zit op de BB van 800. Ik krijg AK harten gedeeld. De small blind gaat all in. Na overleg in een tijdsbestek van 40 seconden besluiten van te callen, en daarmee ook all in te gaan.

Haggie/CC: AK harten

Stumpertje laat zien: J-4 :|

Flop: Q-9-5
Turn: 10
River: 4 ....................... Nu ga ik slapen!!
Reply
Ik zei toch dat het niet mee zou blijven zitten, ga nou maar die sheet maken Wink
Reply
Morgenvroeg...
Reply
Is goed man, doe rustig aan.
Reply
Ik had net ook een mooie trouwens, Was heads up tegen een gast en stond iets van 6000-4000 achter. Ik kreeg KJ en raiste flink. Hij callde en op de flop viel AKJ rainbow.
Ik all in en hij callt met A9s, valt er een 9 op de river :|
Reply
Haggie Wrote:Oké. Iemand klaar voor een drama verhaal?! Haggie en CC besluiten een avondje te gaan pokeren.

1e pot: buy in: 11dollar, 10 mans toernooi...
Het ging hartstikke goed. We zaten als chipleader (1K meer dan nr.2) aan de tafel. Wij krijgen op gegeven moment A8 gedeeld. Flop 8,3,A. Op dit moment worden we door de nr.2 all in gezet, na een check van ons op de flop. Uiteraard besluiten we te callen. Hij laat A4 zien. Turn een 4, de River een 4. Zo wordt je 3e aan een tafel, win je 20 dollar waar je normaal gesproken de pot zou winnen.

2e pot: buy in: 11dollar, 10 mans toernooi...
Nog een beetje in een dip van het vorige potje komen we bij de laatste 4 terecht. Dit potje zijn we terug gekomen van een achterstand dus we zouden blij zijn met een podium/prijs plaats. We krijgen gedeeld K-K. de blinds zijn 400/800 en wij zitten op 5000. Wij raisen naar 2000 en worden door 1 iemand gecallt (de BB). de flop laat zien 5-4-8 schoppen. Ik weet 99% zeker dat ik er beter voor sta en zet 1000 in. Hij callt. Turn een A. Ik kon mezelf wel voor het hoofd slaan. Moest ik na de flop dan all in gaan? Hij gaat zoals "verwacht" nu zelf all in. Ik kan er niet meer uit en gooi mijn laatste 2000 erbij. Hij laat A-9 zien en alles is over. 4e plaats.

laatste pot: buy in; 22dollar, 10 mans toernooi.
Nu het toppunt van de avond. Na een pauze van een half uur besloten CC en ik alsnog een pot te spelen. Laatste vier.. het volgende gebeurd. de chipleader heeft 8K, de overige, waaronder ik, 4K. Ik zit op de BB van 800. Ik krijg AK harten gedeeld. De small blind gaat all in. Na overleg in een tijdsbestek van 40 seconden besluiten van te callen, en daarmee ook all in te gaan.

Haggie/CC: AK harten

Stumpertje laat zien: J-4 :|

Flop: Q-9-5
Turn: 10
River: 4 ....................... Nu ga ik slapen!!

:x :cry:

Geen woorden voor.
Reply
Net weer tweede geworden op een 6 manstafel. Niet heel geweldig, maar stond wel 3e met maar 500 tegen twee gasten met meer dan 2500. Wel mooi dat ik toch nog in de prijzen viel :razz:
Reply
eindelijk weer eens prijs in een freeroll bij unibet. 5 card. nog 80 over, maar pas van plaats 10 heb je er uberhaupt iets aan. toch leuk
Reply
Gisteravond een avondje poker met kameraden:

8 man, buy in: 5 euro!
Winner takes all...

Scholten! en Centre Court waren ook van de partij.
Ik heb geen zin om het hele verhaal te vertellen. Het gaat mij om de finale hand. CC en ik (het zou eens niet :wink: ) waren de laatste twee die over waren! Na 2 all in potten won steeds degene die short-stack stond. Op een gegeven moment stonden we ongeveer gelijk.

CC raist met de helft van zijn stack. Ik zit met A3 in de handen en besluit ALL IN te gaan. (CC bluft vaak en ik dacht deze keer ook dat ik sowieso de betere beginhand zou hebben!) CC laat helaas AA zien tot mijn schrik. Daar zit je A3 vs AA.

Flop: Q-7-3
Turn: 9
River: 3 ...

Wat een verschrikkelijke bad beat voor Centre Court en wat een geluk voor mij! De beslissing van de avond door zo'n hand.

Heerlijk... 40eurie binnen..
Reply
:lol:

Reply
Haha, erger komen ze niet. Ik had jullie wel willen zien na die river :wink:
Reply
Haggie Hakkuh :lol:

CC: ](*,) Dead
Reply
40 euro of niks is inderdaad wel heel lullig.
Reply
Verschrikkelijk. Kan er nog steeds met de kop niet bij. Met AA in de hand kan je bijna geen betere hand tegen je krijgen dan A3 met een All in toch? En dan ook gewoon die 3e 3 op de river. hoe groot is die kans nou helemaal. #-o
Reply
Ik had gisteravond al eerder een dikke pik op de river;

Ik ging all in met A-10d, met de bedoeling om de (hoge) blinds op te pikken. Werd ik toch gecallt.. :roll: !! Ik dacht, daar ga ik!

Tegenstander laat J-J zien!

Flop: Jd-5-3
Turn: 8d
River: 2d

Wat een lol had ik :lol: =D>
Reply
Ad Wim Wrote:40 euro of niks is inderdaad wel heel lullig.

Ik vond het ook niet tof voor CC natuurlijk. Ik had liever iemand anders zo keihard gepakt, maar het was niet anders..
Reply

Forum Jump: