The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Wat eten we vandaag?
Met de collegae maar een BBQ aangestoken onder een dekzeil... Zaterdag een re-run. Goed gepland al die BBQ's :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
De komende drie dagen gaat ik iig lekker genieten van de Barcelonegaskische keuken... =P~
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Restaurant Aqua, echt heerlijk zitten en lekker eten!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Restaurant Aqua, echt heerlijk zitten en lekker eten!

Tis opgenoteerd! :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Bumme Wrote:Restaurant Aqua, echt heerlijk zitten en lekker eten!

beaam, en het kost geen kont. ook niet als je gruwelijk aftopt met een paar flesjes cava.

daarna kun je lekker uithangen in de daarnaast gelegen tent van angela k. en het is goed om te weten dat je niet perse een fles moet en chandon moet kopen om in die matrassen te hangen, maar dat dat ook met een flesje cava mag (dat nog lekkerder is ook dan die vieze m&c).
Reply
Ik denk dat ik maar weer eens tuffels gaan prakken vandaag met een bradwurst dabie
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:Ik denk dat ik maar weer eens tuffels gaan prakken vandaag met een bradwurst dabie

Moet je dat zelf doen? Doet de begeleidster van dat gezinsvervangend tehuis dat niet voor je? Schandalig.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Balthazar Wrote:Ik denk dat ik maar weer eens tuffels gaan prakken vandaag met een bradwurst dabie

Moet je dat zelf doen? Doet de begeleidster van dat gezinsvervangend tehuis dat niet voor je? Schandalig.

Die is te druk met het poepkonten afvegen van zijn medebewoners.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Balthazar Wrote:Ik denk dat ik maar weer eens tuffels gaan prakken vandaag met een bradwurst dabie

Moet je dat zelf doen? Doet de begeleidster van dat gezinsvervangend tehuis dat niet voor je? Schandalig.

Die is te druk met het poepkonten afvegen van zijn medebewoners.

Dan heeft ze morgen een zware klus na al die tuffels en bradwurst :eeeek:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Balthazar Wrote:Ik denk dat ik maar weer eens tuffels gaan prakken vandaag met een bradwurst dabie

Moet je dat zelf doen? Doet de begeleidster van dat gezinsvervangend tehuis dat niet voor je? Schandalig.

Die is te druk met het poepkonten afvegen van zijn medebewoners.

Dan heeft ze morgen een zware klus na al die tuffels en bradwurst :eeeek:

Ze zal de kaplaarsen en zuidwester mee moeten nemen, ben ik bang.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
GZ Wrote:Ze zal de kaplaarsen en zuidwester mee moeten nemen, ben ik bang.
Soek de vaut
Reply
Hoef Wrote:
GZ Wrote:Ze zal de kaplaarsen en zuidwester mee moeten nemen, ben ik bang.
Soek de vaut

Ja, gevonden. Hij staat zwartgedrukt! :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
wij hebben luiers
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Quote:Ja, gevonden. Hij staat zwartgedrukt!

De hele tekst staat zwartgedrukt, gekkie!
Reply
Ik zei als kind altijd klaplaarzen vanwege het geluid dat ze maakten tijdens het lopen.
May The Schwartz Be With You
Reply
Mukkus Wrote:
Hoef Wrote:
GZ Wrote:Ze zal de kaplaarsen en zuidwester mee moeten nemen, ben ik bang.
Soek de vaut

Ja, gevonden. Hij staat zwartgerukt! :wink:

:eeeek:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Hoef Wrote:
Quote:Ja, gevonden. Hij staat zwartgedrukt!

De hele tekst staat zwartgedrukt, gekkie!

sorry, vetgedrukt....maar dat was wel duidelijk, hoop ik.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Berend Botje Wrote:Ik zei als kind altijd klaplaarzen vanwege het geluid dat ze maakten tijdens het lopen.

Waren er in 1789 al kaplaarzen? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ja, die werden toen gebruikt om al die hoofden af te kappen.
May The Schwartz Be With You
Reply
Ook altijd zo irritant dat je sokken in die laarzen uitgingen en uiteindelijk als een propje in de teen van de laars eindigden
Reply
Dan had je te grote laarzen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Nee, te kleine voeten
Reply
Dat is mogelijk. Waarschijnlijk had je toch te grote laarzen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Of natuurlijk het aloude probleem van de laarzen uittrekken voor je de klas inging en dan steeds te kleine laarzen mee naar huis nemen omdat iemand anders jouw laarzen had aangetrokken... :roll:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Toen waren alle laarzen nog groen. [opamodus]Waar is die heerlijk tijd toch gebleven?[/opamodus]
Reply
Treesong Wrote:Of natuurlijk het aloude probleem van de laarzen uittrekken voor je de klas inging en dan steeds te kleine laarzen mee naar huis nemen omdat iemand anders jouw laarzen had aangetrokken... :roll:

Dan heeft Hoef jouw laarzen!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Nee, Treesong had in die tijd beduidend kleinere voeten dan ik
Reply
Laat maar.

Waar blijft Gerben? Ik zit eigenlijk te wachten totdat ie gaat zeggen dat 'kaplaarzen' wel degelijk als 'kaplaarsen' geschreven mogen worden.

'Dat het waarschijnlijker is, dat je het met een z schrijft, maar het is ook mogelijk om met een s te schrijven. Maar dat voegt niks toe, alleen dat als de VI het schrijft het zekerder is dat het waar is, dan wanneer ze het zo bij het Eindhovens Dagblad schrijven.' Of zoiets.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Laat maar.

Waar blijft Gerben? Ik zit eigenlijk te wachten totdat ie gaat zeggen dat 'kaplaarzen' wel degelijk als 'kaplaarsen' geschreven mogen worden.

'Dat het waarschijnlijker is, dat je het met een z schrijft, maar het is ook mogelijk om met een s te schrijven. Maar dat voegt niks toe, alleen dat als de VI het schrijft het zekerder is dat het waar is, dan wanneer ze het zo bij het Eindhovens Dagblad schrijven.' Of zoiets.

Ik wil graag mijn welgemeende excuses aanbieden voor het feit dat ik kaplaarzen met een s getikt heb. Dat was fout en ik zal proberen het niet meer te doen.

Als ik goegel op kaplaarsen kom ik trouwens een heel aparte site tegen:
http://www.omdraaiwoorden.com/index.htm
Zij blijken kaplaarzen trouwens met een s te schrijven omdat je er dan lapkaarsen van kunt maken...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mijn laarzen waren altijd zwart en zeer groot, maat 47, dus ik had geen last van verwisseling.

En Gerben, je kan 'kaplaarzen' niet met een 's' schrijven.
May The Schwartz Be With You
Reply


Forum Jump: