The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

(OT) Wat eten we vandaag?
Berend Botje Wrote:Mijn laarzen waren altijd zwart en zeer groot, maat 47, dus ik had geen last van verwisseling.

Maat 43/44 is een iets meer gangbare maat, maar als je je stinksokken er in laat zitten is de kans op verwisseling een stuk kleiner.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Hoef Wrote:Toen waren alle laarzen nog groen. [opamodus]Waar is die heerlijk tijd toch gebleven?[/opamodus]

En alle regenjassen geel... en je naam erin schrijven hielp ook geen reet.... :cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Berend Botje Wrote:Mijn laarzen waren altijd zwart en zeer groot, maat 47, dus ik had geen last van verwisseling.

Was je een ketelbinkie dan?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
[Image: ketelbinkie1.jpg]
May The Schwartz Be With You
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Laat maar.

Waar blijft Gerben? Ik zit eigenlijk te wachten totdat ie gaat zeggen dat 'kaplaarzen' wel degelijk als 'kaplaarsen' geschreven mogen worden.

'Dat het waarschijnlijker is, dat je het met een z schrijft, maar het is ook mogelijk om met een s te schrijven. Maar dat voegt niks toe, alleen dat als de VI het schrijft het zekerder is dat het waar is, dan wanneer ze het zo bij het Eindhovens Dagblad schrijven.' Of zoiets.

Ik wil graag mijn welgemeende excuses aanbieden voor het feit dat ik kaplaarzen met een s getikt heb. Dat was fout en ik zal proberen het niet meer te doen.

Als ik goegel op kaplaarsen kom ik trouwens een heel aparte site tegen:
http://www.omdraaiwoorden.com/index.htm
Zij blijken kaplaarzen trouwens met een s te schrijven omdat je er dan lapkaarsen van kunt maken...

Moehaaahaaa Gerben heeft zich de tiefus gegoegeld om te proberen een uitvlucht te vinden :lol: :lol: :lol: :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
What's new?
Reply
Bredanaar Wrote:Moehaaahaaa Gerben heeft zich de tiefus gegoegeld om te proberen een uitvlucht te vinden :lol: :lol: :lol: :wink:

Jammer, maar jouw fantasie slaat weer es op hol en daar is (ook) niets nieuws aan. Ik wist al zeker dat het met z moest toen ik erop gewezen werd en dan is er altijd nog als eerste http://www.woordenboek.nl om te checken. Daar hoef ik niet voor te goegelen, want die staat uiteraard gebookmarked. Ik goegelde slechts om te zien hoe vaak het fout geschreven was op internet (een keer of 300) en toen kwam ik die site tegen.
Reply
yeah right!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:yeah right!

Moet jij de winkelvloer niet dweilen?
Reply
Gerben Zonderland Wrote:

Daar heb ik personeel voor!
Moet jij niet een vriendin zoeken? Nu Dommel een meisje heeft (zal het dan toch echt) ben jij nog de enigste maagd hier op het forum.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:

Daar heb ik personeel voor!
Moet jij niet een vriendin zoeken? Nu Dommel een meisje heeft (zal het dan toch echt) ben jij nog de enigste maagd hier op het forum.

De enigste ben ik zeker, althans, dat is wat mijn moeder vanochtend zei toen ze me wekte met een ontbijt op bed. :roll:
Reply
Vanavond met familie bij de plaatselijke Chinees eten :Big Grin

Ik denk dat ik de grote garnalen met extra veel knoflook weer eens ga nemen! =P~
Wie dit leest is gek
Reply
Ga vanavond voor 6 man een gerecht maken uit een van de boeken van Jamie Oliver.
Heb ik 1.5 kg Ossenhaas (een stuk uit het midden in zijn geheel) voor nodig.
Iemand enig idee wat ik voor dit stuk vlees net heb moeten afrekenen bij de slager?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
€86,35
Reply
Hoef Wrote:€86,35

Jij had het beter kunnen kopen, dan was het je meegevallen.
Het is dus minder (maar ik baal nog altijd dat ik niet gewoon voor biefstuk gekozen heb)
Reply
Zeker naar de Witteprijzenslager gegaan? :razz: Ossenhaas doet al snel €50 de kilo bij een beetje prettige slager.
En niet balen want ossenhaas is veel lekkerder dan biefstuk. Dat geld ben je morgen vergeten, de smaak blijft je (en je vrinden) lang bij. Voor goed eten moet je nou eenmaal goed betalen.
Reply
Hoef Wrote:Zeker naar de Witteprijzenslager gegaan? :razz: Ossenhaas doet al snel €50 de kilo bij een beetje prettige slager.
En niet balen want ossenhaas is veel lekkerder dan biefstuk. Dat geld ben je morgen vergeten, de smaak blijft je (en je vrinden) lang bij. Voor goed eten moet je nou eenmaal goed betalen.

Dit verhaal ga ik uitprinten !!! Bedankt je bent een enorme steun voor me!!!
Prijs was €68,34 bij een goede slager in Amsterdam.
Reply
Ach, tis een gave :wink:
Reply
Bumme Wrote:
Hoef Wrote:Zeker naar de Witteprijzenslager gegaan? :razz: Ossenhaas doet al snel €50 de kilo bij een beetje prettige slager.

Dit verhaal ga ik uitprinten !!! Bedankt je bent een enorme steun voor me!!!
Prijs was €68,34 bij een goede slager in Amsterdam.

wel een paar uur laten doorsudderen, anders kom je er niet doorheen! en dat zou zonde zijn.
Reply
15 minuten in de oven.
dan twee glazen rode wijn, een teen knoflook, gehakte tijm, rozemarijn en eekhoontjesbrood toevoegen en dan nog eens een kwartier op 230 in de oven.
Dan is ie rose en das precies goed.............
Reply
Bumme Wrote:15 minuten in de oven.
dan twee glazen rode wijn, een teen knoflook, gehakte tijm, rozemarijn en eekhoontjesbrood toevoegen en dan nog eens een kwartier op 230 in de oven.
Dan is ie rose en das precies goed.............

gedver, rose, vink zonde. de rest klinkt ok. maar ja, ik eet vandaag huistuinenkeuken biefstuk.

voor morgen heb ik een kraakversgevangen kilootje kabeljauw 'aan de haak geslagen' voor slecht 14,00 pleurootjes. een stukje paling voor de borrel erbij.

daarnaast kocht ik 2 moten drie dagen geleden te vietnam gevangen (naar verluidt topkwaliteit) tonijn en deze lazer ik heel ffjes de vriezer in.
Reply
Twee keer een kwartier in de oven. Niet ff aanbraden? Volgens mij heb je dezelfde bladzijde uit het boek twee keer gelezen. Beginnersfoutje, vrees ik. Daar gaat je €68,34
Reply
Hoef Wrote:Twee keer een kwartier in de oven. Niet ff aanbraden? Volgens mij heb je dezelfde bladzijde uit het boek twee keer gelezen. Beginnersfoutje, vrees ik. Daar gaat je €68,34

Zal nog eens goed kijken maar ik heb dat aanbraden echt nergens zien staan. En dat terwijl ik er al naar gekeken had omdat ik het zelf ook wel had verwacht dat je het even rondom moet aanbraden.........
Reply
Ik eet de laatste tijd vaak die stoomgerechtjes van de AH. Zo klaar en smaakt goed. Vooral de Farfalle is heerlijk, die staat vanavond weer op het programma. Gecombineerd met een zelfgemaakte komkommer/mais/paprika-salade en 5 uitgeperste sina(a)sappeltjes heeft deze jongen de vitamientjes weer binnen.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Wens u allen een smakelijk en gezellig weekend !
Reply
ik laat me vanavond verassen. Lekker goedkoop uiteten bij vrienden :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:ik laat me vanavond verassen. Lekker goedkoop uiteten bij vrienden :wink:

Word jij zelf op de barbecue gegooid dan?
Reply
hahaha, die is leuk Gerben...

Ennuh, ouwe gek... Voortaan ff reageren op de stelling hè... had wel ff willen weten of jij het roze polsbandje gaat dragen... :lol:
Reply
McEwen eet weer witte bonen vandaag.
Flauw genoeg voor 't Wereldje?
May The Schwartz Be With You
Reply
Keyzer Wrote:hahaha, die is leuk Gerben...

Ennuh, ouwe gek... Voortaan ff reageren op de stelling hè... had wel ff willen weten of jij het roze polsbandje gaat dragen... :lol:

Welke stelling? Heb ik iets gemist? Het enige 'polsbandje' dat ik draag is de titanium band van mijn horloge. Aan mijn lijf geen polonaise. Die honeurs laat ik door Dave waarnemen. :wink:
Ik kreeg laatst bij een kratje bier wel een groene met daarop: Biertje? Daar moest ik dan wel weer om glimlachen.
Reply

Forum Jump: