The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

PSV - Ajax
Logisch, het is uitermate lastig spelen tegen 11 mensen in het rood/wit/zwart en een drietal mensen met gele Specsavers shirtjes aan, waaronder zich ook rood/wit/zwarte hempjes bevonden met de letters PSV.
Reply
Kezmania Wrote:
Bumme Wrote:Geklets Kezmania, hij heeft het gewoon niet gezien want anders geeft hij echt wel rood.

Hij zag misschien het opstootje maar als hij met zijn gezicht naar Pienaar staat ziet hij niet dat deze bij het opstaan zijn voet nog even in de lies van Afellay zet. Dat zie je namelijk alleen van de zij- of achterkant.

Geklets?? Onze vriend Vink zei dat hij de bal volgde, en dat het voorval zich in zijn rug afspeelde. En dat is dus nonsens, de TV beelden wijzen namelijk iets anders uit. Daarom ben ik er dus niet van overtuigd dat hij het niet gezien heeft. Dat mag jij geklets vinden.

3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk is natuurlijk 1 te weinig.
Gelukkig is Sneijder al geschorst, al had die natuurlijk ook dieprood moeten hebben voor zijn overtreding van achteren. De frustratie begon ze duidelijk parten te spelen in de 2e helft.

Prima, laten we afspreken dat alle verkeerde beslissingen teruggedraaid worden. Pienaar en Sneijder beiden rood en dan ook geel voor Farfan ipv een pingel.
Wanneer spelen we dan opnieuw?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Calemero's :Big Grin

Maar bevoordeeld en benadeld zijn we (Ajax en PSV) beide en die 1-0 is gewoon een terechte uitslag. Als die goal niet in de 10e minuut kwam, dan was die wel in de 25e gekomen. En dan had PSV het alsnog op een energie-sparende (verdedigende) manier uitgespeeld. Daar ben ik van overtuigd.

Ajax heeft voor de rest van het seizoen 2 keuzes:
1: Ze gaan 4-4-2 spelen aangezien ze daar de spelers voor hebben.
2: Ze gaan nieuwe spelers aankopen.

Aangezien ze het 2e niet zullen doen; waarom doen ze het 1e dan niet?!?!?!?! Omdat dat in het contract van Danny staat of zo?!?!
Reply
Bumme Wrote:Prima, laten we afspreken dat alle verkeerde beslissingen teruggedraaid worden. Pienaar en Sneijder beiden rood en dan ook geel voor Farfan ipv een pingel.

Je vond 1-0 niet genoeg :lol: :lol:
Reply
Kezmania Wrote:
Bumme Wrote:Prima, laten we afspreken dat alle verkeerde beslissingen teruggedraaid worden. Pienaar en Sneijder beiden rood en dan ook geel voor Farfan ipv een pingel.

Vooraf had ik daar misschien voor getekend :wink: maar heb het idee dat er deze wedstrijd zeker een 0-0 in had gezeten.
Reply
Bumme Wrote:
Kezmania Wrote:

Vooraf had ik daar misschien voor getekend :wink: maar heb het idee dat er deze wedstrijd zeker een 0-0 in had gezeten.

Dat gevoel heb je alleen doordat PSV zo snel 1-0 voorkwam. Anders had PSV niet 80 minuten lang het spel laten maken door Ajax! Tegen AZ zag je precies hetzelfde.. PSV viel aan tot het 1-0 voorkwam en liet daarna de tegenstander het werk doen. Toen speelde PSV 40 minuten aanvallend, nu was 10 minuten genoeg. Dat is het voordeel van kunnen vertrouwen op een oersterke verdediging en sterke counters met de snelheid voorin.
Reply
Peter Wrote:
Bumme Wrote:
Kezmania Wrote:

Dat gevoel heb je alleen doordat PSV zo snel 1-0 voorkwam. Anders had PSV niet 80 minuten lang het spel laten maken door Ajax! Tegen AZ zag je precies hetzelfde.. PSV viel aan tot het 1-0 voorkwam en liet daarna de tegenstander het werk doen. Toen speelde PSV 40 minuten aanvallend, nu was 10 minuten genoeg. Dat is het voordeel van kunnen vertrouwen op een oersterke verdediging en sterke counters met de snelheid voorin.

toen milaan vorig jaar zo speelde (2x) was je aan het huilen. :razz:
Reply
Peter Wrote:nu was 10 minuten genoeg. Dat is het voordeel van kunnen vertrouwen op een oersterke verdediging en sterke counters met de snelheid voorin.

Jammer dat Ajax zelfs in die eerste 10 minuten sterker was, en pisvlek daarin geen kans had gekregen, dus wat lul je ?
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
Bumme Wrote:
Kezmania Wrote:

toen milaan vorig jaar zo speelde (2x) was je aan het huilen. :razz:

Hmm.. hooguit in Italie. In Eindhoven heeft Milaan tegen PSV geen minuut het betere van het spel gehad, dat was gewoon geluk. :cry: :cry: :cry:
Reply
Fabian Wrote:
Peter Wrote:nu was 10 minuten genoeg. Dat is het voordeel van kunnen vertrouwen op een oersterke verdediging en sterke counters met de snelheid voorin.

Jammer dat Ajax zelfs in die eerste 10 minuten sterker was, en pisvlek daarin geen kans had gekregen, dus wat lul je ?

:lol:

Door een paar halve schwalbe's mochten ze wat vrije trappen nemen, om die vervolgens knullig om zeep te helpen. :|
Reply
Fabian Wrote:

1 kans is genoeg. Itt Ajax.
Reply
Trackrecord tegen Ajax in voordeel van PSV

PSV heeft door de winst het trackrecord in de competitie tegen Ajax voor het eerst in de historie in eigen voordeel. PSV heeft nu 45 competitieduels gewonnen, Ajax 44 (ze speelde er 18 gelijk). De Eindhovenaren zijn met een werkelijk imponerende inhaalslag bezig. In het seizoen 1972/73 was het trackrecord nog 27 overwinningen voor Ajax tegen slechts 9 voor PSV.
Reply
Bumme (van juli 1973) is niet zo blij met dit soort statistieken..........
Reply
Quatro Wrote:
gittermaster Wrote:
Quatro Wrote:
gittermaster Wrote:het was wel een uberschwalbe overigens.
Schandalig gewoon.

ja, je hebt groot gelijk. dat zal een ajacied nooit doen. :roll:
Wat is dat nou weer voor een domme opmerking.
Heb ik daar iets over gezegd. Het was gewoon een uberschwalbe meer zeg ik niet.
Dat jij daar vervolgens jouw conclusie uittrekt moet je zelf weten, maar plaats dan een opmerking die nog ergens op slaat.

het gaat me om jouw selectieve verontwaardiging: “schandalig gewoon”. Terwijl een schwalbe vandaag de dag meer regel dan uitzondering is waar alle spelers van alle clubs zich schuldig aan maken. Je had ook kunnen zeggen:”PSV komt op voorsprong door een slimme schwalbe”

Komt op hetzelfde neer, maar komt anders over.

Met schandalig doelde ik ook niet zo zeer op de schwalbe, dan wel op de beslissing van de scheids, maar dit kwam idd niet duidelijk naarvoren in mijn tekst.
Waarom ik zo reageerde was meer om jouw selectieve verontwaardiging. "dat zal een ajacied nooit doen". Je had ook kunnen zeggen; Dat gebeurt tegenwoordig nou eenmaal... Wink
The great old Ludwig von...
Reply
Zoals verwacht:

Onderzoek naar natrappen Pienaar
Vandaag maakte de aanklager betaald voetbal bekend een vooronderzoek te starten naar het incident van Steven Pienaar in het duel PSV-Ajax afgelopen zondag. De Ajacied trapte in het duel met PSV na richting
Ibrahim Afellay. Arbiter Vink ontging
het incident. TV-beelden registreerden het incident echter wel.
Reply
gittermaster Wrote:
Quatro Wrote:
gittermaster Wrote:
Quatro Wrote:
gittermaster Wrote:het was wel een uberschwalbe overigens.
Schandalig gewoon.

ja, je hebt groot gelijk. dat zal een ajacied nooit doen. :roll:
Wat is dat nou weer voor een domme opmerking.
Heb ik daar iets over gezegd. Het was gewoon een uberschwalbe meer zeg ik niet.
Dat jij daar vervolgens jouw conclusie uittrekt moet je zelf weten, maar plaats dan een opmerking die nog ergens op slaat.

het gaat me om jouw selectieve verontwaardiging: “schandalig gewoon”. Terwijl een schwalbe vandaag de dag meer regel dan uitzondering is waar alle spelers van alle clubs zich schuldig aan maken. Je had ook kunnen zeggen:”PSV komt op voorsprong door een slimme schwalbe”

Komt op hetzelfde neer, maar komt anders over.

Met schandalig doelde ik ook niet zo zeer op de schwalbe, dan wel op de beslissing van de scheids, maar dit kwam idd niet duidelijk naarvoren in mijn tekst.
Waarom ik zo reageerde was meer om jouw selectieve verontwaardiging. "dat zal een ajacied nooit doen". Je had ook kunnen zeggen; Dat gebeurt tegenwoordig nou eenmaal... Wink

touche! :8:
Reply
[Image: SchwalbeFarfan.gif]

dit is gewoon niet normaal meer :lol:
Economists do it with models...
Reply
Urby gaat precies op zijn veter staan.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
haha

Moker zet ter vergelijking die shwalbe van Machlas er eens naast
Make tea, not war
Reply
Fabian, wil je de volgende keer als ik in mijn trein langs jouw trein rijd, je brandblusser in de trein laten???
Reply
Heb niet eens gemerkt dat er 1 uitgegaan is, maar daarom waren het dan ook 2 treinen..... :roll:
Reply
Ik denk dat het de 2de trein was. Gelukkig was "de brandblusser" net te laat want anders had ik heel mijn kop onder die rommel...
Reply
Jammer dat jij dan net te vroeg was.... :wink:

Die 2e zat ik overigens in, maar heb niks gemerkt/gezien....
Reply
[Image: 89105_296_1130165035485-PSVAjax-strafschop375.gif]

EDIT:
Waar de sportpers na afloop van de wedstrijd viel over de vermeende duikeling van Jefferson Farfán, blijkt uit nieuwe foto’s dat er wel degelijk even contact was tussen Urby Emanuelson en de Peruviaan.

Fotopersbureau Pics United kwam maandagmiddag met enkele nieuwe foto’s, geschoten vanuit een andere invalshoek. Hierop is te zien dat linksback Emanuelson een duw geeft aan Farfán. Volgens de verdediger zelf raakte hij de aanvaller bij het passeren niet en coach Danny Blind voegde er aan toe dat zijn pupil zelfs inhield, toen de PSV’er passeerde. Farfán zelf zei dat wel contact was geweest. Hieronder de compilatie van Pics United over het veelbesproken moment en de daaropvolgende beslissing van arbiter Vink.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Wat zie je hierin, broer van Vink?
Reply
Hoef Wrote:Wat zie je hierin, broer van Vink?

Ik blijf het een schwalbe vinden hoor! Kwam de foto met verhaaltje erbij tegen dat er wel degelijk contact geweest was en dacht laat ik de discussie weer eens aanzwengelen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
toch zet die oerbie zijn voet niet echt handig neer. dat zie je vooral bij die post van moker. bij de bal kan hij al niet meer.

net als bij die van machlas vind ik het eigenlijk niet gek dat deze pingel gegeven wordt. in eerste instantie lijkt het echt net echt. [ tripppplixxxmode] en een scheids heeft geen herhaling[ \ trippplexxxxxxmode]
Reply
Net je valt als er een handje in je zij kietelt.... :lol:
Die Calimero's verzinnen ook altijd wel weer iets nieuws hè... :eeeek:

Maar ja, als ik op de positie van Vink had gestaan, had ik misschien ook wel gefloten.
Dat kan je nooit met zekerheid zeggen.
Reply
Fabian Wrote:Maar ja, als ik op de positie van Vink had gestaan, had ik misschien ook wel gefloten.
Dat kan je nooit met zekerheid zeggen.

En daar gaat het om.

Als je dan zo'n snotaap na de wedstrijd hoort zeggen dat Vink niks op dat nivo te zoeken heeft :roll:

En natuurlijk vond Vink het in de rust nog een 200% strafschop. Hij had het toch nog niet terug gezien. Of heeft hij zich misschien aangemeld bij Goal Alert??
Reply
Kezmania Wrote:Als je dan zo'n snotaap na de wedstrijd hoort zeggen dat Vink niks op dat nivo te zoeken heeft :roll:

Ik had jou wel willen horen als Farfan geen penalty had gekregen en Sneijder wel... :Big Grin
Economists do it with models...
Reply

Forum Jump: