The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) De Gouden Kooi
Haha, wat een comedy is het toch!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ricochan Wrote:Die blonde hoer heeft dus inderdaad na die brian een paar dagen later met die huub ook liggen neuken, wie had dat ook alweer voorspeld :lol:
En ze wilde ook nog met die vriend van die andere bewonener....ik voorspel iig dat ze binnen 2 maanden in de pleeboy staat en daarna de snol van een andere hoerenloper wordt.. wrs een voetballer.


Maar ze is vervangen door haar beste vriendin, dat klinkt dan weer als vooropgezet spel....

Haha... ik heb er geen geluid bij gehoort maar was die ruzie over het neuken met Huub? En waar lees je dat over die vriendin die er nu inkomt?
Wie dit leest is gek
Reply
Staat onderaan dat stukje in de telegraaf;


Brian en Nena hebben vorige week vrijdag seks met elkaar gehad", zegt de producent. "Afgelopen nacht deelde zij het bed met medebewoner Huub. Brian had daar problemen mee. Maar in plaats van te praten, begon Nena te schoppen." De inmiddels ex-bewoonster is onmiddellijk vervangen door haar beste vriendin.
Bangkok resident.
Reply
Ow haha.. ja ik moest natuurlijk gelijk op dat filmpje klikken :Big Grin
Wie dit leest is gek
Reply
tjonge jonge is dat alles. Ik denk die is gelijk K.O., krijg ik zo zielig trapje te zien.
Insane life.
Reply
Die Brian als ie binnen is met een zeurstemmetje: "Ik ben getrapt door Nena! :cry: " :lol:
Reply
Peter Wrote:Die Brian als ie binnen is met een zeurstemmetje: "Ik ben getrapt door Nena! :cry: " :lol:

Hij kent de regels wrs heel goed, en nu kan hij binnenkort die vriendin ook neuken, 2 vliegen in 1 klap !
Reply
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:Die Brian als ie binnen is met een zeurstemmetje: "Ik ben getrapt door Nena! :cry: " :lol:

Hij kent de regels wrs heel goed, en nu kan hij binnenkort die vriendin ook neuken, 2 vliegen in 1 klap !

Dat zal hij heus wel proberen
[Image: 48rqe6d.jpg]
Reply
is dat die vriendin :eeeek:



ok dus binnenkort een reportage in de pleeboy van die 2 samen....
Reply
die domme blonde koe had toch ook weer dr allereerste scharreltje gebeld vanuit dat huis :o
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
http://www.youtube.com/watch?v=vtxOFLUxtzI
Reply
wel typisch dat ze weer net niet laten zien wat er gebeurt en dat ze het geluid wegdraaien zodat ze het weer kunnen manipuleren.
En zullen ze nu ook consequent zijn door dei huun eruit te gooien...nee dat zal wel niet want dan gaan de kijkcifers omlaag..

en die huub kan wel slecht tegen drank voor een oud barman...
Reply
Het is Huubje gelukt, Nathanael moet binnen een uur weg :lol:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
:lol:
Door die ruzie?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
ja hij heeft fysiek geweld gebruikt en moet binnen een uur de villa verlaten. De straf voor Huub is 2 weken een alcohol verbod :lol:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Nee, Huub moet er ook uit. Heeft zelf toegegeven ook geschopt te hebben!! De eikel.
Reply
ja ik lees het, wat een sukkeltje
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Nou, dan hoef ik het dus niet meer te kijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nou, dan hoef ik het dus niet meer te kijken.
Of je laat voortaan dit topic links liggen :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
hahaha wat een sukkels, vooral die Huub !
Bangkok resident.
Reply
Dus die Nena, Ilona, Nathanel en Huub zijn/gaan eruit? Saaie bedoeling zal het nu gaan worden, zeker nu Huubje eruit is Sad
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Maar er komen steeds weer een andere voor terug, dus maw er komt zo nooit een einde aan !

Die gorilla hebben ze ook in het huis kunnen houden door die vent van haar om te kopen...
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Maar er komen steeds weer een andere voor terug, dus maw er komt zo nooit een einde aan !

Die gorilla hebben ze ook in het huis kunnen houden door die vent van haar om te kopen...

Wat is dat voor onzin dat er steeds nieuwe inkomen?
Het idee was toch om er een zooi gasten in te proppen en wie er het langst blijft zitten, wint?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ja maar ze hebben allerlei regeltjes bedacht dat wanneer mensen er op deze manier eruit gaan komen er andere voor terug, ze waren natuurlijk bang dat het programma anders te snel afgelopen zou zijn...
Bangkok resident.
Reply
Ja dat was het idee. Zo laat je het wel lekker doodbloeden. Met die huub was het wel lachen nu hoef ik in ieder geval dit topic niet meer te volgen.
Insane life.
Reply
Blijkbaar is Huub er onterecht uitgenaaid! Hij heeft wel geschopt, maar blijkbaar niet die Nathanael maar de stoel waar deze op zat. Ben benieuwd of ie nog terug mag komen als ze geval nog mochten gaan onderzoeken.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Blijkbaar is Huub er onterecht uitgenaaid! Hij heeft wel geschopt, maar blijkbaar niet die Nathanael maar de stoel waar deze op zat. Ben benieuwd of ie nog terug mag komen als ze geval nog mochten gaan onderzoeken.

Ik weet niet waar jij het over hebt maar ik heb een interview met Huub gezien waarin hij verteld dat hij de straf had kunnen ontlopen omdat het niet duidelijk te zien was of hij hem echt schopte, maar hij heeft toegegeven dat het wel degelijk zo was, dus terecht eruit.
Reply
Ricochan Wrote:
Ekslem Wrote:Blijkbaar is Huub er onterecht uitgenaaid! Hij heeft wel geschopt, maar blijkbaar niet die Nathanael maar de stoel waar deze op zat. Ben benieuwd of ie nog terug mag komen als ze geval nog mochten gaan onderzoeken.

Ik weet niet waar jij het over hebt maar ik heb een interview met Huub gezien waarin hij verteld dat hij de straf had kunnen ontlopen omdat het niet duidelijk te zien was of hij hem echt schopte, maar hij heeft toegegeven dat het wel degelijk zo was, dus terecht eruit.

Ik heb gelezen dat ie zich er niet veel meer van kon herinneren en dat hij er maar vanuit ging dat het zo was, omdat iedereen dat tegen hem zei. Wrs heeft ie het daarom ook bevestigd. Beelden schijnen echter iets anders uit te wijzen.... (voor zover ik gelezen heb op fok.nl) :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ricochan Wrote:Ja maar ze hebben allerlei regeltjes bedacht dat wanneer mensen er op deze manier eruit gaan komen er andere voor terug, ze waren natuurlijk bang dat het programma anders te snel afgelopen zou zijn...
Alleen als je er in zo'n maandelijkse ronde wordt uitgestemd, komt er niemand voor terug. In een ander geval altijd wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En daarom gaat dit programma nog wel een jaar of wat door....
Bangkok resident.
Reply


Forum Jump: