The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Poker onder de tennismanagers
Maar juist dat eerste maakt het zo leuk en spannend. Als het alleen maar kansberekening zou zijn, zou voor mij de lol er voor een groot deel af zijn. Maar smaken verschillen Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:heb 10 dollar bij partypoker...tips waar ik moet spelen? of doen we morgen een spel met zn alle?
bedankt heren
Reply
Genomico Wrote:Tja, no limit... Vanwege dit soort dingen speel ik veilig limit.

Is onzin Geno!

Op de lange termijn zijn de swings bij limit groter als bij No Limit. Limit kom je veel vaker niet meer onder een hand uit en moet je toch nog 2 á 3 big bets plaatsen om de hand uit te kunnen spelen terwijl bij No limit je vrijwel elk moment uit de hand kan tenzij je tegenstander zulke goede value bets kan plaatsen dat ie je echt helemaal meezuigt in de hand. Tevens zijn de niveaus bij limit en no limit niet gelijk aan de blinds die je speelt... bij limit speel je standaard op hogere blinds (Dan hetzetzelfde niveau No limit) en zitten er vaak meer mensen in de hand!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
kooltje Wrote:
kooltje Wrote:heb 10 dollar bij partypoker...tips waar ik moet spelen? of doen we morgen een spel met zn alle?
bedankt heren

Haha. Probeer een sit & go toernooitje. Buy in, 3 dollar. 10 man aan de tafel. top 3 betaald.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
EN ja hoor, het eerste potje van vandaag meteen weer:

Ik ging all in met AA en hij met KK, valt er natuurlijk een K :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu 3x achter elkaar buiten de betaalde posities gevallen, het gaat echt even minder. En ik doe eigenlijk niets verkeerd.
Reply
Ad Wim Wrote:Nu 3x achter elkaar buiten de betaalde posities gevallen, het gaat echt even minder. En ik doe eigenlijk niets verkeerd.

tja, ik weet er alles van....
Ik doe even rustig aan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nu begin ik echt argwanend te worden.

Ga maar weer eens all in met een straat op de turn, die gast laat twee paar zien en er valt een derde zodat ie full house heeft.

Dit is echt ongelofelijk... Nu al $20 verloren vandaag :cry:
Reply
EN net als ik wil stoppen, win ik een 10 mans toernooi en dus $25 Hakkuh
Reply
Wat sneu zeg.......... :letitallout:

Ik ga met AK all in
Iemand anders met JJ

Wat valt er: AQ6K10 :letitallout: :letitallout: :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
en jullie vinden op internet spelen nog steeds realistisch? ik heb toch echt grote twijfels
Reply
Nu ja, je speelt in principe tegen andere mensen en niet tegen een bank. Als je jou dus benadelen, bevoordelen ze anderen.
Maar het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat, als je een paar weken heel goed gaat, ze je laten verliezen zodat je je weer gaat inkopen. Maar ja, dan bevoordelen ze dus wel weer anderen. Ik weet het niet...
Reply
Ik ben het totaal met je eens. je zou denken dat ze onpartijdig zijn. maar heb het gevoel dat er echt veel meer ongelofelijke dingen gebeuren als in het echt
Reply
als je echt complottheorieerig wilt gaan denken kun je natuurlijk ook nog zeggen dat ze regelmatig zelf aan tafels gaan zitten of dat ze bots inzetten die het geld dan winnen.

Het lijkt me echter dat de sites toch echt wel regelmatig gecontroleerd worden en dus ook de software, dus denk dat je op de grote sites niet al te veel risico loopt.

Op internet zitten er gewoon veel meer mongolen die tot het eind blijven met een flush of straight draw en als ze hem dan ook nog eens hitten blijft dat 10x zo lang hangen.
Reply
Precies, daarom blijft het spelen van een 'echte' pot met kameraden toch het mooist. Haggie is bezig om een toernooi te organiseren voor 20 man, een dorpbattle: 10 man van het ene dorp en 10 van het andere. Hierna moet hij zich maar is gaan bezighouden met een (online)forumtoernooi :8:
Reply
kooltje heeft A9 van schoppen en verhoogt de bb van 100 naar 400. iedereen weg op eentje na die verhoogt naar 600. ik call.

flop A94 verschillende kleuren. ik check netjes, hij zet 1000 in. ik verhoog tot all in. kan ten slotte niet verliezen behalve van 44.

jullie raden het al...
turn K
river 7

ongelofelijk maar waar.

kooltje nog 750 over...gaat dus all in op 67 schoppen. gaan 4 man mee dus kooltje lijkt kansloos. eentje heeft na de flop 3 koningen waarvan 1 schoppen. turn en river zijn schoppes kooltje dus weer 3750.

twee of drie rondes erna all in met AA verliezen van een straat. ging voor de flop all in. man maakt een straat met 2 boeren in zn hand.

weer een typisch internet kwartiertje
Reply
kooltje Wrote:kooltje heeft A9 van schoppen en verhoogt de bb van 100 naar 400. iedereen weg op eentje na die verhoogt naar 600. ik call.

flop A94 verschillende kleuren. ik check netjes, hij zet 1000 in. ik verhoog tot all in. kan ten slotte niet verliezen behalve van 44.

jullie raden het al...
turn K
river 7

ongelofelijk maar waar.
WAt had hij dan? AK?
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:kooltje heeft A9 van schoppen en verhoogt de bb van 100 naar 400. iedereen weg op eentje na die verhoogt naar 600. ik call.

jullie raden het al...
turn K
river 7

ongelofelijk maar waar.
WAt had hij dan? AK?
nee 44
Reply
Zo ging ik er gister ook af...

Ik had AK...
Er viel AK op de flop.
Ik all in.

Gaat er iemand mee met JJ

en de 10 en Q vallen ook nog even netjes :letitallout:

Reply
Tja, het hoort erbij maar het gebeurt mij, en jullie dus ook, de laatste week net iets te vaak.
Die knakker met JJ is gewoon leip dat hij jouw all in callt. En hij heeft vreselijk veel geluk dat het zo valt. Er zijn tegenwoordig veel van die leipe gasten, omdat het zo'n hype is. Daar kun je je voordeel uit halen, maar het kan ook tegen je werken zoals nu.
Reply
Gisteren de Open Wageningse Kampioenschappen gewonnen Hakkuh

Voor de 3e keer dat ik real life face-to-face poker en ook de 3e keer dat ik er met de knaken vandoor ga :Big Grin Misschien heb ik wel een gave dat ik gezichten kan lezen en heb ik de kansberekening niet eens nodig :wink:
Reply
Klasse Geno! Hoeveel leverde het je op? Smile
Reply
2,50 euro. :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haggie Wrote:Klasse Geno! Hoeveel leverde het je op? Smile

Inzet 2 euro; terug naar huis met 9 :lol:
Reply
=D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:Klasse Geno! Hoeveel leverde het je op? Smile

Inzet 2 euro; terug naar huis met 9 :lol:

En dat noemt hij de "Open Wageningse Kampioenschappen"...
Reply
net weer 4e geworden :letitallout:

Met AK all in
Die ander met A6

En op de river valt een 6... :roll:

Ik weet het ook niet meer

Reply
Vanavond van 0,02 cent naar 0,10 cent! Ik kom eraan!
Reply
Win ik weer eens een toernooitje, blijkt dat het een $2.50 buy in was :|
Reply

Klein beetje onzin natuurlijk. Hij kan natuurlijk ook pocket azen of negens hebben :|
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply

Forum Jump: