The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - AZ
centre court Wrote:Omdat je 't er niet mee eens bent of omdat je de realiteit niet onder ogen durft te komen?

Dat is geen realiteit, Steinsson maakte een overtreding, twee benen noppen naar voren, maakt een schaar beweging waar hij Emmanuelsson meeneemt.
Huntelaar had diepdiep rood moeten krijgen, hij raakt Cziommer dat is genoeg.
Hands was het zeker niet, arm ging niet naar de bal.

2-2 was gewoon een overtreding maar slim gedaan, ben het daarin met Gullit en van Gaal eens, dat is gewoon slim duwtje vrij staan raak koppen, als de scheids het ziet en je word afgefloten is het dom en als hij het niet ziet slim professionele overtreding heet dat.
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Wat een gehuil hier weer. ''wij waren goed en zij scoren. Zij gingen vanaf minuut 1 tijdrekken!'' Calimero

kom toch op, dan moet je misschien maar een keer niet goed spelen maar gewoon winnen dit soort wedstrijden.

En zet die ajaxbril eens af bij de scheidsrechters altijd en kijk ook eens hoe hij na de 1-1 bijna alles voor ajax floot.

Enkele voorbeelden die hier al eerder genoemd zijn hier:

- Braamhaar verzaakt om Huntelaar rood te geven, maar die schorsing zal nog volgen.
- Huntelaar duwt Jaliens gewoon weg. Man fluit niet. Op Talpi noemt Gullit 't professioneel, maar duwen is duwen en dat mag dus niet.

En verder zegt Braamhaar gewoon ook na de wedstrijd achter zijn beslissingen te staan, behalve het moment met Huntelaar wat ie door onbegrijpelijke redenen niet ziet. Tackel van Steinsson is gewoon op de bal, wat een gezeur dus. Handsbal van Jaliens is lachwekkend... arm naar de bal is toch het criterium? Die jongen heeft bal niet eens zien aankomen.

PSV wordt kampioen... maar dat is logisch.
Oke, dan een inhoudelijke actie als je dat zo graag wilt:

Quote:Wat een gehuil hier weer. ''wij waren goed en zij scoren. Zij gingen vanaf minuut 1 tijdrekken!'' Calimero

kom toch op, dan moet je misschien maar een keer niet goed spelen maar gewoon winnen dit soort wedstrijden.
AZ wilde gewoon niet voetballen en ik vind dat gek in zo'n wedstrijd, klaar. Dat heeft niks met Ajax te maken of dat ze hadden moeten winnen.

Quote:En zet die ajaxbril eens af bij de scheidsrechters altijd en kijk ook eens hoe hij na de 1-1 bijna alles voor ajax floot.
Je oordeelt alleen maar op de samenvatting, dus die opmerking slaat nergens op.

Quote:Tackel van Steinsson is gewoon op de bal, wat een gezeur dus.
cry

Quote:Handsbal van Jaliens is lachwekkend... arm naar de bal is toch het criterium? Die jongen heeft bal niet eens zien aankomen.
Hier heb ik het nooit over gehad.

Veel onzin dus en alles was ook al een keer gezegd, zo goed?

[Image: ajaxsml.jpg]
Reply
Ad Wim Wrote:
Ekslem Wrote:
Ad Wim Wrote:In de reacties na de wedstrijd op Talpa vond ik vooral Van Gaal triest door te zeggen dat zij de tweede helft beter waren. Dat was namelijk helemaal niet zo. AZ was een kwartier beter dan Ajax en dat kwam omdat Ajax helemaal de weg kwijt was na de 1-1. Daarna pakte Ajax de draad gewoon weer op en waren ze gelijkwaardig zoniet beter.
Ten Cate is ook een slechte verliezer, maar hij geeft iig nog toe dat ze niet bestolen zijn maar dat het gewoon een dwaling was van de scheids bij de 1-1, wat vrijwel iedereen met hem eens is na het zien van de beelden.
En een overtreding van Huntelaar bij de 2-2? Laat me niet lachen, een duel noemen ze dat.

Ad jij bent echt te triest voor woorden. Zet die Ajax bril nou eens een keertje af man! Sinds wanneer is een duw in de rug een duel?
Toegegeven, je kunt er een overtreding voor geven. Maar iedereen weet dat dat zelden gebeurt. Bovendien is het natuurlijk idioot om deze 'overtreding' met die van Steinsson te vergelijken.
Daar bovenop komt nog dat niemand bij AZ protesteerde tegen die goal en dat je er achteraf niemand over hoort. Alleen bij Talpa had Gullit het uitgelicht.

Overtreding is idd niet te vergelijken. Ajax scoort meteen na de overtreding en AZ heeft er voordeel mee in een aanval en scoort pas daarna. Had dus nog makkelijk voorkomen kunnen worden! Meer voordeel voor Ajax dus Adje!
Ander verschil is dat Steinsson een gele prent had mogen ontvangen voor die overtreding!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
die overtreding van steinsson was eigenlijk hetzelfde en ook nog eens op de delfde plek (met dien verstande, wat minder hard) als die van heitinga een paar weken geleden.

toen vond bumme (?) het dacht ik geen overtreding. en wel meer ajakekssieden niet. weet iemand nog welke wedstrijd dat was, kunnen we kijken of de meningen consequent zijn...
Reply
waf Wrote:die overtreding van steinsson was eigenlijk hetzelfde en ook nog eens op de delfde plek (met dien verstande, wat minder hard) als die van heitinga een paar weken geleden.

toen vond bumme (?) het dacht ik geen overtreding. en wel meer ajakekssieden niet. weet iemand nog welke wedstrijd dat was, kunnen we kijken of de meningen consequent zijn...

Ik vond het geen rood! Was uit bij Heracles geloof ik.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
waf Wrote:die overtreding van steinsson was eigenlijk hetzelfde en ook nog eens op de delfde plek (met dien verstande, wat minder hard) als die van heitinga een paar weken geleden.

toen vond bumme (?) het dacht ik geen overtreding. en wel meer ajakekssieden niet. weet iemand nog welke wedstrijd dat was, kunnen we kijken of de meningen consequent zijn...

Dat was tegen ons beste Waf, ik heb het voor je opgezocht;

Bumme Wrote:
waf Wrote:en dan heitinga die als een mongool met 2 benen inglijdt, (slechts?) geel krijgt en dan gaat de commentator roepen dat hij de bal speelt.... :roll: en als een niet ajakkessied het doet is het schandalig....

Ha ha waf wat een goede bak weer! Je zet er alleen de verkeerde smiley bij! Als je iets als grap bedoelt moet je deze gebruiken: :wink:
Gelukkig ken ik je al iets langer en weet ik dat je bedoelt dat jij het eigenlijk ook geen geel vond!
Jammer dat hij deze kaart toch gekregen heeft.

Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Ik vond het wel degelijk een gele kaart. Sliding was op de bal, maar wel met twee benen van achter waarbij de speler vol meegenomen wordt.

Twee benen is alleen gevaarlijk en strafbaar als ze gestrekt en hoog zijn. Was beide niet het geval, dit was een keurige tackle.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Wouter Bos Wrote:Ik vond het geen rood! Was uit bij Heracles geloof ik.

een keurige tackle vond je het. :lol: nu ook dus. :wink:
Reply
waf Wrote:die overtreding van steinsson was eigenlijk hetzelfde en ook nog eens op de delfde plek (met dien verstande, wat minder hard) als die van heitinga een paar weken geleden.

toen vond bumme (?) het dacht ik geen overtreding. en wel meer ajakekssieden niet. weet iemand nog welke wedstrijd dat was, kunnen we kijken of de meningen consequent zijn...
Je hebt helemaal gelijk, Waf, ik wilde daar net mee komen. Die overtreding was ecaxt hetzelfde en toen schreeuwde iedereen moord en brand dat Heitinga een kaart had moeten krijgen en dan het liefst rood. Nu hoor je een aantal mensen zeggen dat het geen overtreding van Steinsson was, hoe typisch weer.

Edit: Heitinga kreeg zelfs geel!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
waf Wrote:een keurige tackle vond je het. :lol: nu ook dus. :wink:

Goed lezen waf; ik heb het er in de kwestie Heitinga over dat ik het geen geel waard vond. Over Steinsson heb ik tot op heden alleen gezegd dat ik vond dat zijn actie "rijp was voor een vrije trap" maar niet geheel objectief kan zijn.

Lijkt mij (met inachtneming van mijn voorliefde voor Ajax) dus een consequente mening .
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
waf Wrote:een keurige tackle vond je het. :lol: nu ook dus. :wink:

Goed lezen waf; ik heb het er in de kwestie Heitinga over dat ik het geen geel waard vond. Over Steinsson heb ik tot op heden alleen gezegd dat ik vond dat zijn actie "rijp was voor een vrije trap" maar niet geheel objectief kan zijn.

ik lees goed. je vond het geen geel waard en je noemde het een keurige tackle. en voor een keurige tackle hoeft uiteraard niet gefloten te worden. nu zeg je dat je het toen geen rood vond. dat is toch wel heel wat anders, vandaar mijn verwijzing naar wouter bos.

ik heb je oordeel over die steinsson er niet bij betrokken (die wist ik niet eens) maar alleen geconstateerd dat je het in dit geval ook wel een keurige tackle zou vinden. :razz: ik heb ook niet gezegd dat je daarin inconsequent was.... :razz:
Reply
Het was een keurige tackle, hard en op de bal gericht, maar door de combinatie van 2 benen waarvan 1 ook nog gestrekt, wel degelijk een overtreding.

Maar ach, achteraf gelul . Ajax had gewoon moeten winnen, hadden we ook niet hoeven mieren
Reply
Fabian Wrote:Het was een keurige tackle, hard en op de bal gericht, maar door de combinatie van 2 benen waarvan 1 ook nog gestrekt, wel degelijk een overtreding.

Maar ach, achteraf gelul . Ajax had gewoon moeten winnen, hadden we ook niet hoeven mieren

Dan weer juist wel natuurlijk :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
:lol:
Reply
:lol:
Reply
Zijn wij nou echt allemaal zo scheel?
Gister lieten ze in voetbalinsite de overtreding van Steinsson op Urby nog eens zien. Wat nou hij raakt de bal? Urby geeft een tikkie terug en Steinsson schept hem vol!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Mooi om te zien ja, had dat dus ook nog niet eerder gezien. Steinsson heeft dus de bal nooit geraakt !
En iedereen maar blaten... :lol:
Reply
ach, het is gewoon slecht te zien, zeker als je het voor de eerste keer ziet lijkt het er op dat hij de bal speelt. dat die barbara kut dat in de herhaling nou doorhad is ook helemaal niet belangrijk. het is nl sowieso een overtreding. en als je daar dan al niet voor fluit, moet az gewoon sportiviteit tonen.

(dat is de 2de keer als dat ik weet dat ze dat niet deden, ik kan me nog een rood kaartje van bosschaart herinneren in de alkmaarderhout....)
Reply
En Shota lekker klappen naar ons vak. Ik heb iedereen voor gek verklaard die terug klapte. Als hij Ajax echt zo'n warm hart toedroeg, had hij niet doorgevoetbald.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:roll:
Hou nou toch op man... Hij heeft andere belangen. De scheids had moeten fluiten.
Shota is gewoon erg geliefd in de Arena... en terecht
The great old Ludwig von...
Reply
Maar ik ben het dus met Waf eens dat AZ de bal buiten had moeten schieten. Het duurde namelijk nog wel even voordat de goal viel. Kan hij wel andere belangen hebben, ik vind het gewoon onsportief gedrag.
Hij is een held in de ArenA en terecht inderdaad, maar zo'n actie kan ik niet waarderen. Heel erg is het niet, maar ik ga dan niet voor hem klappen na de wedstrijd. Ik vind het sowieso erg lastig om na de wedstrijd te klappen voor een speler van een van je grootste concurrenten. Zeker als dde uitslag zo uitpakt. Daar ben ik te fanatiek voor en het puntverlies zit bij mij dan nog te diep om voor Shota te gaan klappen.
Daar kun je het natuurlijk niet mee eens zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Volgens mij was Arveladze degene die het laatste tikje gaf. Verwacht je dan van hem dat hij m huizehoog over had geschoten, om vervolgens op zijn sodemieter te krijgen van zijn teamgenoten en trainer?
Als je het al een AZ-er moet verwijten, zou dat (ik meen) Jenner zijn, die direct de bal kreeg, of Steinsson die Jenner had moeten coachen om de bal uit te spelen.
De scheids moet je verwijten dat hij niet floot. Zo ernstig was de blessure niet (los van het feit dat het een imo een harde tackle/overtreding) was en als hij niet op de grond had gelegen had hij ook nooit meer bij de bal kunnen komen, dus doet niets af aan de aanval die erop volgde.
Maar los daarvan gaat het me niet om de discussie wel of niet uittrappen, maar om het feit dat Arveladze een applaus krijgt en jij dat belachelijk vindt. Hij heeft aardig wat betekend voor Ajax, dus lijkt me niet meer dan logisch
The great old Ludwig von...
Reply
Ad Wim Wrote:Maar ik ben het dus met Waf eens dat AZ de bal buiten had moeten schieten. Het duurde namelijk nog wel even voordat de goal viel. Kan hij wel andere belangen hebben, ik vind het gewoon onsportief gedrag.
Hij is een held in de ArenA en terecht inderdaad, maar zo'n actie kan ik niet waarderen. Heel erg is het niet, maar ik ga dan niet voor hem klappen na de wedstrijd. Ik vind het sowieso erg lastig om na de wedstrijd te klappen voor een speler van een van je grootste concurrenten. Zeker als dde uitslag zo uitpakt. Daar ben ik te fanatiek voor en het puntverlies zit bij mij dan nog te diep om voor Shota te gaan klappen.
Daar kun je het natuurlijk niet mee eens zijn.

Joh, of jij nou wel of niet naar je tv klapt ziet 'ie toch niet! :wink: :lol: :wink:
Reply
Kan de topictitel aangepast worden? 'Het Grote Ajax Huil topic' lijkt me wel geschikt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Kan de topictitel aangepast worden? 'Het Grote Ajax Huil topic' lijkt me wel geschikt.

Moet je soms ook op ignore ? Beetje een Peter-opmerking dit.... :roll:
Reply
Mukkus Wrote:Kan de topictitel aangepast worden? 'Het Grote Ajax Huil topic' lijkt me wel geschikt.

Trouwens Mukkus... ik heb zojuist dit boek uitgelezen... is ook wel wat voor jou :wink:

[Image: 9046702014.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
gittermaster Wrote:Volgens mij was Arveladze degene die het laatste tikje gaf. Verwacht je dan van hem dat hij m huizehoog over had geschoten, om vervolgens op zijn sodemieter te krijgen van zijn teamgenoten en trainer?
Als je het al een AZ-er moet verwijten, zou dat (ik meen) Jenner zijn, die direct de bal kreeg, of Steinsson die Jenner had moeten coachen om de bal uit te spelen.
De scheids moet je verwijten dat hij niet floot. Zo ernstig was de blessure niet (los van het feit dat het een imo een harde tackle/overtreding) was en als hij niet op de grond had gelegen had hij ook nooit meer bij de bal kunnen komen, dus doet niets af aan de aanval die erop volgde.
Maar los daarvan gaat het me niet om de discussie wel of niet uittrappen, maar om het feit dat Arveladze een applaus krijgt en jij dat belachelijk vindt. Hij heeft aardig wat betekend voor Ajax, dus lijkt me niet meer dan logisch
Ik zeg niet dat hij de bal over moet schieten, maar hij kon al tegen Jenner zeggen dat de bal uit moest. Nogmaals, ik verwijt het Arveladze niet want ik kan het best begrijpen. Ik vind het echter wel onsportief en dat helpt wel na de wedstrijd. Bovendien heb ik het over NA de wedstrijd. Tijdens de warming up heb ik voor hem geklapt, omdat hij inderdaad veel voor Ajax betekend heeft. Zodra de wedstrijd dan begint, is hij de tegenstander, klaar!
Ik weet zeker dat driekwart van de mensen ook voor hem had geklapt als hij er drie had gemaakt en AZ de overwinning had bezorgd. Nou, daar erger ik me dus vreselijk aan. In dit geval was dat niet zo, maar ik ben dus wel te fanatiek dat als de uitslag en de wedstrijd zo uitpakken, dat ik dan echt niet voor Arveladze ga klappen.
Nogmaals, dat kun je niet met me eens zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Quote:Ik weet zeker dat driekwart van de mensen ook voor hem had geklapt als hij er drie had gemaakt en Ajax de overwinning had bezorgd

Waarschijnlijk bedoel je AZ de overwinning had bezorgd. Ik vraag me dan af of er geklapt was, misschien wle misschien niet, maar dat was nu niet het geval, dus is onzinnig om erover na te denken.
Na de wedstrijd neemt hij de tiojd om de spelrs te bedanken die voor de wedstrijd voor hem klapte en zelfs tijdens de wedstrijd een keer. Dat de supporters dat terug klappen, kan ik heel goed begrijpen en zou ik zelf ook doen
The great old Ludwig von...
Reply
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:Kan de topictitel aangepast worden? 'Het Grote Ajax Huil topic' lijkt me wel geschikt.

Moet je soms ook op ignore ? Beetje een Peter-opmerking dit.... :roll:

:cry:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Kan de topictitel aangepast worden? 'Het Grote Ajax Huil topic' lijkt me wel geschikt.

Trouwens Mukkus... ik heb zojuist dit boek uitgelezen... is ook wel wat voor jou :wink:

[Image: 9046702014.jpg]

Ik heb net het boek 'De schapenfluisteraar' gelezen.....
Strekking van het verhaal: Loopt een marokkaan de wei in, zoekt een schaap op en fluistert dat schaap in het oor: "Heh...pssst....neuken?"
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Kan de topictitel aangepast worden? 'Het Grote Ajax Huil topic' lijkt me wel geschikt.

Trouwens Mukkus... ik heb zojuist dit boek uitgelezen... is ook wel wat voor jou :wink:

[Image: 9046702014.jpg]

Ik heb net het boek 'De schapenfluisteraar' gelezen.....
Strekking van het verhaal: Loopt een marokkaan de wei in, zoekt een schaap op en fluistert dat schaap in het oor: "Heh...pssst....neuken?"

Hmmm, in dat boek van mij probeert een schaap tenminste nog een gooi te doen naar absolute wereldheerschappij :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: