The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2007
centre court Wrote:
kooltje Wrote:
centre court Wrote:Gaat toch om de punten die je aan 't eind van de week hebt? Jij kiest Robredo, komt op 't zelfde neer als iemand kiezen die er al uit was natuurlijk. :lol:
onzin...dat zag je vanmorgen. meer tegenstand als van hem gaat federer niet krijgen deze week.

Tenminste iemand dan die dacht dat Robredo een kansje had tegen Fedex. Roddick pakt hem sowieso een set af, dat lijkt me duidelijk. Hopelijk 3. :razz:
ach het was de gok waard. verlies er niet veel mee
Reply
kooltje Wrote:
centre court Wrote:
kooltje Wrote:
centre court Wrote:Gaat toch om de punten die je aan 't eind van de week hebt? Jij kiest Robredo, komt op 't zelfde neer als iemand kiezen die er al uit was natuurlijk. :lol:
onzin...dat zag je vanmorgen. meer tegenstand als van hem gaat federer niet krijgen deze week.

Tenminste iemand dan die dacht dat Robredo een kansje had tegen Fedex. Roddick pakt hem sowieso een set af, dat lijkt me duidelijk. Hopelijk 3. :razz:
ach het was de gok waard. verlies er niet veel mee

Dat is helemaal geen gok. Die eurootjes had je net zo goed in het kanaal kunnen gooien :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
1. Haggie
2. Buurscalona
3. Genomico
4. Scholten!
5. The Mailman
6. omyaca
7. Juan Zueco
8. Centre Court
9. Kooltje
10. kuiper
11. aadje
12. Cruijff
Reply
Tripplexxx Wrote:
kooltje Wrote:
centre court Wrote:
kooltje Wrote:
centre court Wrote:Gaat toch om de punten die je aan 't eind van de week hebt? Jij kiest Robredo, komt op 't zelfde neer als iemand kiezen die er al uit was natuurlijk. :lol:
onzin...dat zag je vanmorgen. meer tegenstand als van hem gaat federer niet krijgen deze week.

Tenminste iemand dan die dacht dat Robredo een kansje had tegen Fedex. Roddick pakt hem sowieso een set af, dat lijkt me duidelijk. Hopelijk 3. :razz:
ach het was de gok waard. verlies er niet veel mee

Dat is helemaal geen gok. Die eurootjes had je net zo goed in het kanaal kunnen gooien :wink:
kanaal hebben we niet in almere. en ik heb ten minste lekkere pot tennis gekeken vanmorgen. voor jullie maakte het geen reet uit. want jullie hebben mensen die er al 4 dagen uitliggen.
Reply
_Tampie Wrote:
Haggie Wrote:Vanaf volgende week zal ik weer beginnen met de Excell-sheet voor TM als hier interesse voor is.

De emailadressen van de volgende personen heb ik:
Kuiper,Buurs,Geno,Adje,Tampie, Mailman, Cruijff, Kooltje, CC en Scholten!
Wanneer er andere manager de sheet ook wil ontvangen, even je emailadres in een PB sturen

Bij deze even een lijstje maken met mensen er geinterreseerd in zijn:

1. Haggie
2.

Ik hoef hem niet meer. Dan ga ik het heel de week toch weer bijhouden omdat ik geen zin heb in andere dingen.

:8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Genomico Wrote:
THE MAILMAN Wrote:
_Tampie Wrote:Waarom kost Fish niet gewoon 775? Het team dat ik wil kost 12501.....

HE, ik kom tot dezelfde conclusie. Shit zeg! :letitallout:

Ik ben zeer benieuwd wat het team van 12501 moet zijn. Ik kon geen logisch team voor dit bedrag zien...

Het was sowieso geen optimaal team, omdat je geen keuze maakt tussen Gonzalez en Nadal.

Het was het team zonder Robredo / Haas (zekere verliezers) en Federer (te duur).
Bij een nederlaag van Gonzalez had je die centen echter beter kunnen besteden en bij een nederlaag van Nadal helemaal.
Nu heb ik dus het standaard team zonder Nadal (de Bozoljac - Lu variant).
Reply
Denken jullie dat de sheet ook interessant voor mij is?
Reply
geen idee of je serieuze speler bent of je verstand van tennis heb en of je elke week je team in kan vullen? als je antwoord 3x ja is zou ik de sheet wel willen.
Reply
Team met

Federer
Gonzo
Haas

had waarschijnlijk het meest opgebracht...
Reply
ja klopt. toch grappig dat niemand dat team heeft.
Reply
cruijff Wrote:1. Haggie
2. Buurscalona
3. Genomico
4. Scholten!
5. The Mailman
6. omyaca
7. Juan Zueco
8. Centre Court
9. Kooltje
10. kuiper
11. aadje
12. Cruijff

13. Witte Gei't

ik zal je mijn e-mail pm-en
Reply
Kraai Wrote:Team met

Federer
Gonzo
Haas

had waarschijnlijk het meest opgebracht...
Dat is uiteraard onzin!
Als je Federer vervangt door Roddick, Davydenko, Fish en Bozoljac heb je die 200 punten van Federer al binnen. En dan kan je er nog wat bijkiezen zoals Mayer, Capdeville, Querrey en Muller. Levert beduidend meer op.
Uiteindelijk had je zelfs beter Davydenko links kunnen laten liggen (voor Gasquet en Djokovic bijvoorbeeld), maar dat risico was wel heel groot...
Reply
Klopt..had me ff verrekend OSmile
Reply
centre court Wrote:Eli... denk je dat je de TM-stats deze week nog kan verzorgen? Ben benieuwd hoeveel managers daadwerkelijk een team hebben gemaakt. alvast bedankt!
Sportdreams heeft wat aan het format veranderd. Heb ik vandaag en morgen waarschijnlijk geen tijd voor. Zal vrijdagmorgen ff kijken, anders wordt het het weekend.
Reply
We starten allemaal (alle goede managers) met 507 punten!
Hakkuh Hakkuh
Reply
_Tampie Wrote:We starten allemaal (alle goede managers) met 507 punten!
Hakkuh Hakkuh
485, dat was het gokje robredo wel waard.
Reply
Het is wel noodzakelijk dat jullie allemaal je team open zetten. Ik zie dat Viet mien Gras hem nu nog dicht heeft staan. Anders wordt de sheet maken erg moeilijk :wink: ..

De lijst wordt al mooi lang! Kan er doordeweeks weer mooi gediscuscieerd worden :Big Grin ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Het is wel noodzakelijk dat jullie allemaal je team open zetten. Ik zie dat Viet mien Gras hem nu nog dicht heeft staan. Anders wordt de sheet maken erg moeilijk :wink: ..

De lijst wordt al mooi lang! Kan er doordeweeks weer mooi gediscuscieerd worden :Big Grin ..

Keurig Haggie =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Aadje, Cruijff en Witte Geit. Jullie moeten je teams nog even toevoegen aan de forum subleague.

naam: forum
ww: forum


Ps. Doe jij het ook even Tampie?! ook al wil je hem niet ontvangen, wij willen jou nog wel in de stats zien :wink: ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik zie het overigens al weer helemaal goed komen met de puntenaantal van de spelers die mee gaan spelen met die nieuwe soort toernooien :wink:

Vorig jaar had ik al moeite met de gewone kwalificaties :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Ik zie het overigens al weer helemaal goed komen met de puntenaantal van de spelers die mee gaan spelen met die nieuwe soort toernooien :wink:

Vorig jaar had ik al moeite met de gewone kwalificaties :lol:

:8: :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Witte Geit Wrote:
cruijff Wrote:1. Haggie
2. Buurscalona
3. Genomico
4. Scholten!
5. The Mailman
6. omyaca
7. Juan Zueco
8. Centre Court
9. Kooltje
10. kuiper
11. aadje
12. Cruijff

14. Robbiedk

Ik PM mijn e-mailadres
Reply
Mag ik mij ook aansluiten?

15. Monsterachtig 2007
Reply
Meld jezelf ook even aan bij de forumsubleague, dan kan ik jullie teams makkelijker vinden :!:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
_Tampie Wrote:We starten allemaal (alle goede managers) met 507 punten!
Hakkuh Hakkuh

Hoe kom jij aan 507?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ik reken op 585 punten!!
Dan hebben de topmanagers overigens 587 punten.
Reply
Of heb ik zelfs 615 punten als Roddick van Federer wint.
En sommigen nog iets meer.
Reply
We zitten al met 20 man in de subleague. Het klassement van de subleague zal een goede afspiegeling zijn van de algemene top 20. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tripplexxx Wrote:
_Tampie Wrote:We starten allemaal (alle goede managers) met 507 punten!
Hakkuh Hakkuh

Hoe kom jij aan 507?

Als ik dit zo allemaal lees, dan had ik ook beter al het rekenwerk kunnen doen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Tampie weigert het toe te lichten. :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply


Forum Jump: