The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2007
kooltje Wrote:wat is dit nou weer? ik hoor eerste te staan!!

in je dromen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
kooltje Wrote:wat is dit nou weer? ik hoor eerste te staan!!

in je dromen :8:
ik had de eerste week 50 punten meer als hun
Reply
Als SD de scores straks weer bijgewerkt heeft sta je misschien niet eens meer in de top 20 Kool. :wink:
Reply
wordt een teleurstelling voor je.... =D>
Reply
kooltje Wrote:wordt een teleurstelling voor je.... =D>

Heb jij even geluk dat er nog een weekje DC tussendoor komt. Heb je een extra week de 1e plaats, maar dit zal niet lang meer duren! Misschien speelt Federer wel in Marseille. (een aanrader).
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:wordt een teleurstelling voor je.... =D>

Heb jij even geluk dat er nog een weekje DC tussendoor komt. Heb je een extra week de 1e plaats, maar dit zal niet lang meer duren! Misschien speelt Federer wel in Marseille. (een aanrader).
thnx! misschien ook dat er al iemand op zondag uitgeschakeld is die je nog kan kiezen
Reply
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:wordt een teleurstelling voor je.... =D>

Heb jij even geluk dat er nog een weekje DC tussendoor komt. Heb je een extra week de 1e plaats, maar dit zal niet lang meer duren! Misschien speelt Federer wel in Marseille. (een aanrader).
thnx! misschien ook dat er al iemand op zondag uitgeschakeld is die je nog kan kiezen
wie weet krijg je alleen daar punten voor ja, jij hebt daar wel een neusje voor :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Antwoord op de quiz voor degene die hem nog niet hadden :wink: :

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.atptennis.com/5/en/vault/draws.asp?TournamentID=520&TournamentYear=1998">http://www.atptennis.com/5/en/vault/dra ... tYear=1998</a><!-- m -->

Wel mooi om het deelnemersveld uit 1998 nog eens te bekijken met namen als;
-Cedric Pioline
-Jason Stoltenberg
-Hicham Arazi
-Thomas Muster .......... Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Antwoord op de quiz voor degene die hem nog niet hadden :wink: :

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.atptennis.com/5/en/vault/draws.asp?TournamentID=520&TournamentYear=1998">http://www.atptennis.com/5/en/vault/dra ... tYear=1998</a><!-- m -->

Wel mooi om het deelnemersveld uit 1998 nog eens te bekijken met namen als;
-Cedric Pioline
-Jason Stoltenberg
-Hicham Arazi
-Thomas Muster .......... Smile

Heerlijk inderdaad!
Fernando Meligeni, Jens Knippschild, Francisco Clavet, Jeff Tarango: Genieten om die namen zo weer terug te zien :lol:
Reply
Het was wel het toernooi van de spanjaarden: 3 man in de SF en een totaal spaanse finale.
En wat voor namen: Mantilla - Moya en Corretja- Pioline.
Dat is nostalgie. :razz: :lol: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Vond Mantilla altijd een nare man. Meligini is daarentegen wel een held natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zonder Youzhny dus:

Baghdatis (mag het toernooi gaan winnen)

Alle kwartfinalisten in Brazilië:
Devilder
Vassallo
Almagro
Volandri
Chela
Moya
Canas
Montanes

6 kwartfinalisten in San Jose + Karlovic als opvuller. Hopen op jetlags van Andy en James:
(Roddick)
Spadea
Murray
Kendrick
Becker
Safin
Fish
Karlovic (Blake)
Reply
Genomico Wrote:Zonder Youzhny dus:

Baghdatis (mag het toernooi gaan winnen)

Alle kwartfinalisten in Brazilië:
Devilder
Vassallo
Almagro
Volandri
Chela
Moya
Canas
Montanes

6 kwartfinalisten in San Jose + Karlovic als opvuller. Hopen op jetlags van Andy en James:(Roddick)
Spadea
Murray
Kendrick
Becker
Safin
Fish
Karlovic (Blake)

Daar gok ik ook op!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Iedereen Safin terwijl hij sinds zijn comeback nooit echt goed is in kleine toernooien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
slechts 1 of 2 spelers in Marseille nemen lijkt me vrij riskant.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:slechts 1 of 2 spelers in Marseille nemen lijkt me vrij riskant.
Meer dan 3 lijkt me helemaal riskant!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:slechts 1 of 2 spelers in Marseille nemen lijkt me vrij riskant.

De Tampie quotering liet het niet toe om er meer te nemen. Alleen Youzhny was nog een optie...

Halve finales tussen Davydenko - Ancic en Baghdatis - Ljubicic. Het lijkt me een groter risico om 1 van die anderen te nemen dan om ze niet te nemen.
Reply
Baghdatis [-X
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Inderdaad. Alleen Youzhny, Llodra, Clement en eventueel Santoro of Tipsarevic zijn verstandig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
KUT TM, lijkt toch weer nergens op dit, zit je te stressen om de deadline te halen krijg je dit. Is dit voor sommigen niet die bekende druppel?
Reply
Ad Wim Wrote:Inderdaad. Alleen Youzhny, Llodra, Clement en eventueel Santoro of Tipsarevic zijn verstandig.

daar is ie weer! gaat ie weer knallen deze week ad? Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vertel jij eerst maar eens je team!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Vertel jij eerst maar eens je team!

ik gooi m'n team traditiegetrouw er pas op na 't sluiten van de database. even afwachten hoe dik starace van gaudio wint. :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Vertel jij eerst maar eens je team!

ik gooi m'n team traditiegetrouw er pas op na 't sluiten van de database. even afwachten hoe dik starace van gaudio wint. :razz:
Dan ben je de enige :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gaudio breakt terug. Team gepost in ander topic. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
We hebben 't er wel de hele tijd over dat de teams die we nu hebben samengesteld voor volgende week gaan gelden. Betekent ook dat je actieve team voor deze week je team van voor de davis cup is! :lol: :x

hup karlovic baghdatis youzhny soderling becker etc! =D>
horna, hernandez, mayer, russell. Sad
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tuurlijk niet, het wordt gewoon je eigen team en ze zullen hem morgenochtend wel sluiten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dan heb ik toch nog Andreev!
Reply
Die maat van mij heeft Benneteau. Misschien moet ik even proberen dit te veranderen in Serra. Wink
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Ik wacht nog even.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply


Forum Jump: