The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2007
Deze mail is onderweg.

Beste sportvrienden,

Ik heb één vraag: Waarom brengen jullie zo´n mooi spel als tennismanager volledig om zeep!!!

Het is nog maar heel kort geleden dat er enorme commotie ontstond tijdens de Australian Open. Toen verschuilden jullie je nog (mijn inziens) achter een zogenaamde mededeling op de site.
Maar nu, 2 weken later, gaan jullie weer enorm de fout in met het open laten van de database. Er is weer oneerlijkheid in het spel. Ik denk niet dat jullie in de gaten hebben dat het spel heel serieus door een groot aantal managers gespeeld wordt.
De deelnemers zijn vele malen profesioneler dan de organisatie. En dat gaat altijd fout!!

Als jullie er geen zin aan hebben of het niet aan kunnen, begin dan niet eens aan zo´n spel. Dat het anders kan bewijzen andere spellen die door "amateurs" worden opgezet en die wel profesioneel ermee omgaan.

Ik meen het serieus dat ik het erg betreur dat het zo moet gaan. Jullie hebben niet in de gaten dat de serieuze manager er een hele week mee bezig is en allerlei afspraken verzet om maar tot 22.00 uur maandagavond thuis te zijn.

Ik hoop dat jullie wederom met een excuus op de site zullen komen en het komende seizoen hiervan te hebben geleerd.
Veel succes toegewenst!

Met vriendelijke groet,
René Kuiper
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:Als jullie er geen zin aan hebben of het niet aan kunnen, begin dan niet eens aan zo´n spel. Dat het anders kan bewijzen andere spellen die door "amateurs" worden opgezet en die wel profesioneel ermee omgaan.
Ben ik nu opeens een amateur :cry: :cry: Ik ben wel oud-winnaar hoor Wink

Maar ik ben het helemaal met je eens. In 3 weken spelen 2x finaal in de fout gaat is fataal voor het "consumentenvertrouwen", zoals dat zo mooi heet.
Reply
Regarding this overigens. Ik ga niet garanderen dat het bij mij volgende week goed gaat, aangezien ik dan zelf op vakantie ben. Mac zal het overnemen en aangezien die zelf ook een groot deel van de software heeft gemaakt (het helem database gebeuren) zal dat wel goed gaan. Ik ga mijn best doen om het andere deel (updaten van de scores, budgetten etc) zo goed mogelijk over te dragen zodat jullie er zo min mogelijk van merken.
Reply
Kuiper gaat gelukkig nog wel door =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jezus, wat een goede mail Kuip, je haalt me de woorden uit de mond. Vooral dit deel kan ik alleen maar volledig beamen:

Quote:Ik meen het serieus dat ik het erg betreur dat het zo moet gaan. Jullie hebben niet in de gaten dat de serieuze manager er een hele week mee bezig is en allerlei afspraken verzet om maar tot 22.00 uur maandagavond thuis te zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Nu ja, als je dus later naar bed was gegaan of eerder opgestaan, had je Moya eruit kunnen knikkeren. Dat heb ik helaas niet kunnen doen. Ik heb alleen Kendrick kunnen wisselen.

maar jij hebt toch ook gewisseld :roll:
Ja oke, wat nietszeggende wisseltjes. Moya is natuurlijk een dure en daarmee belangrijke en ik zie nu dat heel veel mensen die toch nog gewisseld hebben. Compleet logisch, maar ik loop nu een achterstand op omdat ik te laat op ben gestaan. Was ik om 9 uur opgestaan, had ik hem nog wel eruit kunnen halen Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Nu ja, als je dus later naar bed was gegaan of eerder opgestaan, had je Moya eruit kunnen knikkeren. Dat heb ik helaas niet kunnen doen. Ik heb alleen Kendrick kunnen wisselen.

maar jij hebt toch ook gewisseld :roll:
Ja oke, wat nietszeggende wisseltjes. Moya is natuurlijk een dure en daarmee belangrijke en ik zie nu dat heel veel mensen die toch nog gewisseld hebben. Compleet logisch, maar ik loop nu een achterstand op omdat ik te laat op ben gestaan. Was ik om 9 uur opgestaan, had ik hem nog wel eruit kunnen halen Sad

Daar heb je gelijk in. Ik heb met veel geluk mijn voordeel eruit gehaald, maar vindt het nergens op slaan :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het gaat erom dat er voordeel uit is gehaald door sommigen/de meesten en dat is nooit goed. Ze kunnen in mijn ogen deze week beter niet mee laten tellen of iedereen evenveel punten geven. Dat is gewoon eerlijker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jammer dat ze de teams van 22.00 uur niet terug kunnen halen, des te treuriger omdat Moya dan (net zoals bij MV) nog vaker was gekozen. We zijn sowieso weer slachtoffer van het gepruts van SD. Ik geef de mensen die later nog hebben gewisseld wel gelijk, had ik zelf ook gedaan als ik Moya in mijn team had staan. Maarja ik had al voor 22.00 uur alleen gekozen voor Chela Icon_evil
Reply
Ik heb ook Kendrick gewisseld, maar als ik had geweten dat Moya nog gewisseld had kunnen worden, had ik natuurlijk wel de wekker gezet. Het gaat erom dat je niet uit kunt gaan van een deadline en dat is vrij ernstig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klopt, als ze het gisteravond hadden opgemerkt, hadden ze gisteren de boel waarschijnlijk al dichtgegooid.
Reply
Mee eens.
Ik vind dat iedereen 250 pnt ofzo moet krijgen.

Dan staat Kooltje nog een week bovenaan :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Jezus, wat een goede mail Kuip, je haalt me de woorden uit de mond. Vooral dit deel kan ik alleen maar volledig beamen:

Quote:Ik meen het serieus dat ik het erg betreur dat het zo moet gaan. Jullie hebben niet in de gaten dat de serieuze manager er een hele week mee bezig is en allerlei afspraken verzet om maar tot 22.00 uur maandagavond thuis te zijn.

Als ik al bericht terugkrijg dan zal ik deze mail "integraal" hier neerzetten.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
"Jij was toch al gestopt?

Met vriendelijke groeten
Team Sportdreams."
Reply
Elikian Wrote:"Jij was toch al gestopt?

Met vriendelijke groeten
Team Sportdreams."

Of "tering jij weer" :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De druppel die de emmer...

Juist. Ik ga geen tijd meer aan TM besteden. Dit is toch echt waanzin. Gelukkig hebben we MV als schitterend alternatief. Zal eens even een mailtje op gaan stellen.
Reply
Quote:Door een technisch probleem in ons systeem kon de database gister helaas niet om 22.00 uur sluiten. Onze excuses hiervoor!

Alles is nu verholpen. Het is moeilijk te achterhalen welke manager eventueel profijt gehad zou kunnen hebben van dit probleem. We gaan uit van de sportiviteit van onze deelnemers, dit betekent dat deze ronde gewoon meetelt. succes deze ronde!
Dan rekenen ze buiten Buurs en Ad Wim
Reply
andre Wrote:
Quote:Door een technisch probleem in ons systeem kon de database gister helaas niet om 22.00 uur sluiten. Onze excuses hiervoor!

Alles is nu verholpen. Het is moeilijk te achterhalen welke manager eventueel profijt gehad zou kunnen hebben van dit probleem. We gaan uit van de sportiviteit van onze deelnemers, dit betekent dat deze ronde gewoon meetelt. succes deze ronde!
Dan rekenen ze buiten Buurs en Ad Wim

Tja, ik ben er niet trots op, maar ik denk dat 90% van de managers het gedaan had.
Er zijn ook genoeg die gister na 22 uur nog aan het wijzigen zijn geweest.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Van mij mogen ze iedereen hetzelfde aantal punten geven.
Maar goed, ik heb alleen Moya gewisseld.
Dus 1 speler meer of minder zal het verschil ook niet maken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb een mailtje gestuurd in de trend van dat ze zo de 'eerlijke speler' duperen en dat er maar 1 mogelijkheid is en dat is deze week schrappen. Het mailtje geeindigd met dat ik geen uren per week aan een spel ga besteden dat zo wordt verwaarloosd etc etc etc.

Ik ga me dit jaar voor de volle 100% richten op MV.
Reply
kuiper Wrote:
Ad Wim Wrote:Jezus, wat een goede mail Kuip, je haalt me de woorden uit de mond. Vooral dit deel kan ik alleen maar volledig beamen:

Quote:Ik meen het serieus dat ik het erg betreur dat het zo moet gaan. Jullie hebben niet in de gaten dat de serieuze manager er een hele week mee bezig is en allerlei afspraken verzet om maar tot 22.00 uur maandagavond thuis te zijn.

Als ik al bericht terugkrijg dan zal ik deze mail "integraal" hier neerzetten.

Dit is het antwoord:

Beste Rene,

Allereerst is je teleurstelling begrijpelijk! Het volgende heeft zich
voorgevallen: Wegens een technische storing zijn er problemen ontstaan met
betrekking van het sluiten van de database. Onze excuses hiervoor!

Alles is nu verholpen. Het is echter moeilijk te achterhalen welke managers
hier eventueel profijt van zouden kunnen hebben. We gaan uit van de
sportiviteit van onze deelnemers. Dit betekent dat deze rond blijft staan.

Sportieve groet,
Team Sportdreams
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
rond blijft staan Icon_question :roll: :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
andre Wrote:
Quote:Door een technisch probleem in ons systeem kon de database gister helaas niet om 22.00 uur sluiten. Onze excuses hiervoor!

Alles is nu verholpen. Het is moeilijk te achterhalen welke manager eventueel profijt gehad zou kunnen hebben van dit probleem. We gaan uit van de sportiviteit van onze deelnemers, dit betekent dat deze ronde gewoon meetelt. succes deze ronde!
Dan rekenen ze buiten Buurs en Ad Wim
Ten eerste zijn we niet de enigen. En om bij te blijven moest het gedaan worden.
Ten tweede is het sporiviteitsargument natuurlijk kul. Op deze manier krijg je meer punten en dus ook meer credits te besteden aan het einde van de rit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:Ik heb een mailtje gestuurd in de trend van dat ze zo de 'eerlijke speler' duperen en dat er maar 1 mogelijkheid is en dat is deze week schrappen. Het mailtje geeindigd met dat ik geen uren per week aan een spel ga besteden dat zo wordt verwaarloosd etc etc etc.

Ik ga me dit jaar voor de volle 100% richten op MV.
Ik heb ook een dergelijke mail gestuurd ondanks dat ik wel gewisseld heb. Maar ja, het blijft dus staan. Mooi kut want er zijn nu heel veel mensen zonder Moya.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En vanaf dit moment ga ik me er geen seconde meer druk om maken.

Wat een rust opeens :Big Grin
Reply
Kun je ongestoord Wowwen Wink
Reply
Mijn troef is trouwens Alves en ik ben gelukkig nog geen speler kwijt :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hoop dat Eli deze week tijd heeft voor de Stats. Kunnen we goed zien welke managers boven komen drijven. De troeftoeters die na de AO bovenaan stonden zullen nu al wel langszaam weg zakken. Waarom heeft kooltje zijn team eigenlijk niet openstaan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wie heeft er zin om wekelijks een extra team in te vullen? Aan het eind van het jaar mag je de kortingscode dan gebruiken als je de top 20 haalt. Ik heb er tabak van.
Reply
_Tampie Wrote:Wie heeft er zin om wekelijks een extra team in te vullen? Aan het eind van het jaar mag je de kortingscode dan gebruiken als je de top 20 haalt. Ik heb er tabak van.

Ik heb wel interesse
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: