The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2007
Nadal was favoriet.
Ook bij de bookies
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De bookies hebben er nooit verstand van. Nadal was wellicht favoriet op basis van dit toernooi, maar voor de rest heeft ie nog helemaal niets laten zien de afgelopen 9 maanden. Hopelijk voor hem trekt hij deze vorm door naar het gravel, anders kan het gat wel eens alleen maar groter worden met Roger.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:De bookies hebben er nooit verstand van. Nadal was wellicht favoriet op basis van dit toernooi, maar voor de rest heeft ie nog helemaal niets laten zien de afgelopen 9 maanden. Hopelijk voor hem trekt hij deze vorm door naar het gravel, anders kan het gat wel eens alleen maar groter worden met Roger.

De bookies hebben er geen verstand van? Dan zal je wel veel geld verdienen door te gokken bij de wedkantoren?
Reply
Veel bookies hebben weinig verstand van tennis. Ze maken Nadal favoriet louter omdat hij hoger staat dan Roddick, maar voor de echte kenner was Roddick licht favoriet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Veel bookies hebben weinig verstand van tennis. Ze maken Nadal favoriet louter omdat hij hoger staat dan Roddick, maar voor de echte kenner was Roddick licht favoriet.

Wie beschouw je dan als kenner? Jezelf?
Reply
Beschouw jij de forummers dan niet als kenners?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Beschouw jij de forummers dan niet als kenners?

Als ze Roddick als favoriet beschouwen niet nee :wink:
Reply
9 van de 11 hebben ROddick gepolld :!:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:9 van de 11 hebben ROddick gepolld :!:

Betekent niet dat ze dat ook daadwerkelijk dachten. Zou ik ook gedaan hebben als win-win situatie. Hopen dat Nadal wint, maar als Roddick dan toch wint dan heb je gunstige resultaten in de poll, TM en MV...
Reply
Tja, niet iedereen maakt van die rare afwegingen als jij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wanneer komt de loting voor Miami uit en wanneer beginnen ze met de 1e ronde?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik dacht ergens op woensdag, mail naar SD is al onderweg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Woensdag is inderdaad 1e ronde van de mannen, kan nergens de exacte datum van de loting vinden. Maandag en dinsdag de quali's dus wellicht zitten die pas woensdag overdag in de loting. Zal ik de deadline voor dinsdag- of woensdagavond voorstellen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Loting is morgen, 14:20 plaatselijke tijd. Dus hier 5 uur later (dankzij de vroege zomertijd in de U.S.)
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Ad Wim Wrote:Woensdag is inderdaad 1e ronde van de mannen, kan nergens de exacte datum van de loting vinden. Maandag en dinsdag de quali's dus wellicht zitten die pas woensdag overdag in de loting. Zal ik de deadline voor dinsdag- of woensdagavond voorstellen?
dinsdag, veel leuker als er geen partij gespeeld is.
Reply
Ze hebben me alweer gemaild om hulp mbt de puntentelling :razz:

En de deadline wordt dus verplaatst naar morgenavond 22 uur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ze hebben me alweer gemaild om hulp mbt de puntentelling :razz:
Jou ook al... :Big Grin
Reply
Ze mogen ons wel op de lonnlijst zetten, als vaste aangevers Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik breng het wel in rekening door Chela 100 punten te geven!
Reply
Ik door de qualifiers 4 punten Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geef Federer er dan ook gelijk 100. Ze geloven bij SD vast niet dat hij in de 1e ronde verloren heeft.
Reply
Ik vind jouw score deze week al mooi genoeg!
Reply
Bij mij kloppen alle punten =D>

Helaas een plekje gedaald, maar als dat ten koste van Buursemans gaat, dan vind ik dat goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
8e plaats in de totaalstand. Niet gek. Middelmatige week voor mij. Djoko houdt mij op de been. Safin faalt, Murray "to good"..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Bij mij kloppen alle punten =D>

Helaas een plekje gedaald, maar als dat ten koste van Buursemans gaat, dan vind ik dat goed.

Aantal plekken gestegen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Van 14 naar 41. Bedankt Canas.
Reply
7e, gaat goed, Djoko hield ook mij op de been. Verschillen met de achterliggers is echter nog steeds veel te klein om mezelf een schouderklopje te geven
Reply
Ad Wim Wrote:Ze hebben me alweer gemaild om hulp mbt de puntentelling :razz:

En de deadline wordt dus verplaatst naar morgenavond 22 uur.

Staat nog nergens volgens mij. Dus vanavond om 22.00 "schluss" :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ze hebben mij ook toegezegd dat de deadline morgen om 22:00 is, maar wel slecht dat het nog niet gemeld is.

Ik zie nu overigens dat bij de teampagina wel de goede datum staat: Team vanaf 20-03-2007
Reply


Forum Jump: