27-03-2007, 10:57 PM
All in met 10-10
Krijg een A-Q tegen me.
A-10-A-5-4
Fullhouse voor Haggeman!
Krijg een A-Q tegen me.
A-10-A-5-4
Fullhouse voor Haggeman!
He i’m back, koploper FTM 2018!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Poker onder de tennismanagers
|
27-03-2007, 10:57 PM
All in met 10-10
Krijg een A-Q tegen me. A-10-A-5-4 Fullhouse voor Haggeman!
27-03-2007, 10:58 PM
Hoe is het eigenlijk zaterdagmiddag met Baak United gegaan? Weer $100 gewonnen in 2 uur?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
27-03-2007, 11:00 PM
Irritant, ik sta nog steeds chip leader met 3600, maar de rest heeft allemaal ongeveer 2000. Ik wil dat er iemand uitgaat!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
27-03-2007, 11:01 PM
Haggie Wrote:Baak United ging ten onder. :| heb je dat wel goed?
Niets is sterker dan dat ene woord...
27-03-2007, 11:01 PM
ik heb nog 4man over.
7640 4700 4200 3000 --> ik
27-03-2007, 11:04 PM
Dat gaat snel bij jou! Jij speelt er 2 in de tijd dat ik er 1 speel...
27-03-2007, 11:05 PM
Aha, turbo toernooitje. Dan gaat het inderdaad sneller.
27-03-2007, 11:06 PM
Heerlijk om een Turbootje te spelen.
27-03-2007, 11:08 PM
Jippie, ITM!
27-03-2007, 11:10 PM
Ga all in tegen de chip leader met KQ en hij laat A8 zien. Vallen er 3 vrouwen
27-03-2007, 11:15 PM
GVD! Gegokt en verloren.
A-Q in de hand. Q-K-6 op de flop. Krijg een kleine raise tegen me. Moment voor mij om te re-raisen, krijg ik een all in tegen me. Ik mee. K-K :roll:
27-03-2007, 11:20 PM
Ik zit al bijna een half uur met een gast heads up, dat vind ik dus wel irritant aan Everest.
27-03-2007, 11:25 PM
Die gast speelt dus niks! Ik alleen maar raisen en hij folden. Gaat ie een keer all in met 9 7, heel apart, call ik met KJ, krijgt hij een straat, moet ik weer opnieuw beginnen :letitallout:
27-03-2007, 11:30 PM
Ongelofelijk! Heb ik weer een kwartier lopen stelen, gaat ie een keer all in op Q 9, ik heb A 10 dus ik call, krijgt hij een 9 en ik niks :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Moet ik weer een half uur gaan stelen...
27-03-2007, 11:31 PM
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Dan ga ik met 77 allin en hij callt met AK suited en er valt niks
28-03-2007, 08:50 AM
Ad Wim Wrote:Ga all in tegen de chip leader met KQ en hij laat A8 zien. Vallen er 3 vrouwen Jij gaat met KQ all in....???? :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
28-03-2007, 08:50 AM
Ad Wim Wrote:Ik zit al bijna een half uur met een gast heads up, dat vind ik dus wel irritant aan Everest. Dan doe je iets niet goed...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
28-03-2007, 12:11 PM
buurs Wrote:DAt is niet zo gek Buursemans. Lees mijn vorige posts gewoon. De enige twee keer dat hij all in ging was met Q 9 en 9 7, dus dan is KQ niet zo gek. Uberhaupt is KQ niet gek als je heads up zit.Ad Wim Wrote:Ga all in tegen de chip leader met KQ en hij laat A8 zien. Vallen er 3 vrouwen
28-03-2007, 12:13 PM
buurs Wrote:Loze opmerking.Ad Wim Wrote:Ik zit al bijna een half uur met een gast heads up, dat vind ik dus wel irritant aan Everest. Ik deed het prima, ik stal elke keer zijn blind door flink te raisen en als hij mijn BB callde, bette ik er flink overheen en ging hij weg. Maar omdat de blinds pas op 150-300 zaten, schoot het niet echt op. Hij speelde gewoon niks. Hij is in dat halve uur 4x all in geweest. Twee call ik en wint hij, 1x fold ik en de derde keer had ik hem. Ik heb imo gespeeld hoe ik het moest spelen. Het schiet alleen niet op omdat hij niks speelt en de blinds zo laag blijven.
28-03-2007, 12:47 PM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:DAt is niet zo gek Buursemans. Lees mijn vorige posts gewoon. De enige twee keer dat hij all in ging was met Q 9 en 9 7, dus dan is KQ niet zo gek. Uberhaupt is KQ niet gek als je heads up zit.Ad Wim Wrote:Ga all in tegen de chip leader met KQ en hij laat A8 zien. Vallen er 3 vrouwen Ik dacht bij laatste 4 ofzo... Heads up is idd ander verhaal
28-03-2007, 12:48 PM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Loze opmerking.Ad Wim Wrote:Ik zit al bijna een half uur met een gast heads up, dat vind ik dus wel irritant aan Everest. Daar zit de fout. Hij gaat dan alleen mee als hij een goede kaart heeft en dan bij je kansloos. Een kleine raise kan ook goed zijn en na de flop een raise.
28-03-2007, 12:50 PM
Maar ik had de hele tijd niks en stal daarmee toch zijn 300. Als ik wat had slow playde ik inderdaad ook, omdat dat de enige manier was om hem te laten spelen. Helaas kreeg ik 2x goede kaarten toen is all in ging met een mindere hand.
28-03-2007, 01:50 PM
Net weer even tweede in een 6 mans toernooitje. We hadden gelijke chips en ik ga all in met A 10 na de flop (A 8 K) gezien te hebben. Hij callt met KJ en dan valt er een J :cry:
28-03-2007, 02:26 PM
Ad Wim Wrote:Aha, turbo toernooitje. Dan gaat het inderdaad sneller. Owja joh?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
28-03-2007, 02:37 PM
28-03-2007, 03:35 PM
Nou, het kan hier dus ook tegenzitten. Was redelijk short stacked met nog 5 man aan tafel dus ging all in met AQs. Een gast op de BB callt met 44. Valt er 6AAK...4
Waardoor hij gewoon een fullhouse heeft, wat een pech :letitallout:
28-03-2007, 03:37 PM
Ik word ook gek van die rivers en die pech met een all inn bijv. Het gaat op internet zoveel vaker mis dan real life. Ongelofelijk.
28-03-2007, 03:55 PM
Ad Wim Wrote:Nou, het kan hier dus ook tegenzitten. Was redelijk short stacked met nog 5 man aan tafel dus ging all in met AQs. Een gast op de BB callt met 44. Valt er 6AAK...4 Je staat preflop gewoon achter, dus wint hij terecht ondanks je goede flop....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
|
« Next Oldest | Next Newest »
|