The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2007
Ik heb nog 2610 en twijfel over Ferrero, Almagro, Roitman, Kohlschreiber en Pavel.
Reply
ik heb ze allemaal
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Die kun je bijna allemaal nemen voor dat geld!

Ferrero is voor mij zeker. Almagro een groot vraagteken en die andere drie eigenlijk ook. Eigenlijk allemaal 50-50 partijen, en dan neem ik toch liever iemand die al door is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar ik heb ook niet 2610 over natuurlijk! Dat is Andre. Ferrero wordt door 99% gekozen. Roitman moet mijn inziens Melzer en Mirnyi sowieso kunnen hebben.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
andreev is niet te kiezen?! lastig weekje ondanks dat er al wat gespeeld is
Reply
Ik ben eruit. 22 euri over.Zeker een moeilijke week, toch weer veel van het zelfde,denk ik.
Reply
Ik denk dat er toch veel verschillende teams komen. Zeker als je kijkt naar het kleine grut en de subtoppers. Daar moet je deze week het verschil mee maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Spelers als Benneteau en Gicquel neem ik niet, die laffe herders vliegen er toch te snel uit. Moeilijke week inderdaad, ik neem enigzins risico
Reply
Haggie Wrote:Maar ik heb ook niet 2610 over natuurlijk! Dat is Andre. Ferrero wordt door 99% gekozen. Roitman moet mijn inziens Melzer en Mirnyi sowieso kunnen hebben.

Dream on
Reply
ik ook risicovolle spelers..maar dat maakt het leuk. nog 740 over maar daar kan ik niks mee
Reply
Heb nog 1070 over. Kan Soderling nemen, maar is me toch een iets te groot risico (al is hij denk ik wel in staat om de kwart te halen).
Anders Safin, maar ja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stepanek?
Reply
Goede spelers van 700 zijn er inderdaad ook niet. Stepanek- Ljubicic, dat vind ik een erg groot risico, zal het mooi vinden als iemand Steppie neemt :razz:
Reply
ik ben klaar..121 over...nu lekker trainen...ben benieuwd naar de teams als ik thuis kom.
Reply
Nog 2u20 te gaan tot de sluiting van de Dbase, maar vandaag is mijn devies:
Never change a winning team. :lol: :lol:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
En hoe is de gedachte bij jullie over Gasquet :roll:
Reply
cruijff Wrote:En hoe is de geachte bij jullie over Gasquet :roll:

De gedachte over de geachte heer Gasquet bedoel je? :wink:
Goed. :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Lastig lastig lastig
Reply
cruijff Wrote:En hoe is de gedachte bij jullie over Gasquet :roll:
Zekerheid.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mijn laatste en lastigste keuze:

Almagro en Pavel OF Clement en Kohlschreiber

Ik vind Pavl-Kohlschreiber lastig te voorspellen. En een van beiden maakt ook nog een redelijk kans tegen Nalbi. Pavel is ook nog eens een stuk goedkoper dan Kohl, en is heel rendabel als hij morgen wint. Kohl moet eigenlijk wel winnen, want 4 punten is zeker te weinig voor 620.
En je weet ook niet hoe Robredo het gaat doen tegen Clement in zijn eerste gravelwedstrijd in tijden.
En je weet niet of Almagro gaat spelen. En als hij al gaat spelen, heeft hij iig een lastige eerste ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wat doe je toch moeilijk over almagro. hij wint een 7-toernooi en zal vervolgens een master toernooi laten schieten?? lijkt me niet en zeker niet in deze vorm.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:wat doe je toch moeilijk over almagro. hij wint een 7-toernooi en zal vervolgens een master toernooi laten schieten?? lijkt me niet en zeker niet in deze vorm.

Idd. Onlogisch hoe jij denkt, Ad!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
We zullen het zien. Ik hoop er natuurlijk op dat hij de kwart haalt, laten we daar duidelijk over zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij kan best van Berdych verliezen natuurlijk, maar hij gaat zeker niet afzeggen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb het ook over de combinatie...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nou al zin in woensdag als ik lekker vrij ben. Hoop dat het droog blijft want zeer strak schema
Reply
centre court Wrote:wat doe je toch moeilijk over almagro. hij wint een 7-toernooi en zal vervolgens een master toernooi laten schieten?? lijkt me niet en zeker niet in deze vorm.

Haggie Wrote:Idd. Onlogisch hoe jij denkt, Ad!

Waarom luister ik nou naar jullie? #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Mijn laatste en lastigste keuze:

Almagro en Pavel OF Clement en Kohlschreiber

Ik vind Pavl-Kohlschreiber lastig te voorspellen. En een van beiden maakt ook nog een redelijk kans tegen Nalbi. Pavel is ook nog eens een stuk goedkoper dan Kohl, en is heel rendabel als hij morgen wint. Kohl moet eigenlijk wel winnen, want 4 punten is zeker te weinig voor 620.
En je weet ook niet hoe Robredo het gaat doen tegen Clement in zijn eerste gravelwedstrijd in tijden.
En je weet niet of Almagro gaat spelen. En als hij al gaat spelen, heeft hij iig een lastige eerste ronde.
5 punten en exit tegenover sowieso al 17 punten :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kan gebeuren ad. almagro niet nemen was een groter risico dan 'm wel nemen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Aadje heeft als eerste op de sheet de 2000-puntengrens bereikt.
Feli :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply


Forum Jump: