The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2007
Ik lach je niet uit, ik voel met je mee Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jij gaat lekker. Aan kop met de sheet en alleen Massu eruit.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Jij gaat lekker. Aan kop met de sheet en alleen Massu eruit.

:notfunny:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Haggie Wrote:Jij gaat lekker. Aan kop met de sheet en alleen Massu eruit.

:notfunny:

voor 1x een complimentje :wink: ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Jij gaat lekker. Aan kop met de sheet en alleen Massu eruit.
Mocht ik willen. Het gaat best lekker, maar ik ben wel Massu en Santoro kwijt, twee weinig gekozen spelers.
En ook nog Almagro, waar ik erg over zat te twijfelen.

Maar ja, mijn team staat of valt bij Chela en Volandri. Chela-Ferrer zal de sleutelpartij worden, maar daar heb ik wel vertrouwen in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Jij gaat lekker. Aan kop met de sheet en alleen Massu eruit.
Mocht ik willen. Het gaat best lekker, maar ik ben wel Massu en Santoro kwijt, twee weinig gekozen spelers.
En ook nog Almagro, waar ik erg over zat te twijfelen.

Maar ja, mijn team staat of valt bij Chela en Volandri. Chela-Ferrer zal de sleutelpartij worden.

Dan heb ik niets gezegd. 1-6 2-6.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ferrer met een halve finale gaat ad de das om doen, en dus blijven de verschillen gewoon weer erg klein deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tursunov kan mijn week maken, maar waarom heb ik het gevoel dat BLEEK mij dwars gaat zitten? :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Als Ferrer de halve haalt, haalt ie ook de finale. En dan heb ik inderdaad een middelmatige week. Maar als Chela wint, heb ik een topweek en zijn de verschillen wel groot.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:Tursunov kan mijn week maken, maar waarom heb ik het gevoel dat BLEEK mij dwars gaat zitten? :roll:
Omdat hij zulk soort kleine toernooitjes op HC altijd wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Tursunov kan mijn week maken, maar waarom heb ik het gevoel dat BLEEK mij dwars gaat zitten? :roll:
Omdat hij zulk soort kleine toernooitjes op HC altijd wint.

:wink:

Ik ga pitten. Niet meer aan tennis denken.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Jij gaat lekker Ad =D>

Jij bent dé favoriet voor de weekwinst lijkt mij.
Nog geen dure spelers kwijt.

Behalve Santoro dan :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mag inderdaad niet klagen, maar mocht ook wel een keer. Al ben ik afgelopen week ook flink gestegen.

Maar het is nog lang niet zo ver. Vandaag weer een belangrijke dag. En nogmaals, Chela-Ferrer wordt cruciaal, daar kan ik echt mijn slag slaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Chela moet alle zeilen bijzetten tegen Pashanski..

Kom op Boris..... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
toch nog de schade beperkt gehouden omdat veel onverwachte/onbetaalbare ver kwamen in de toernooien. hopelijk nu weer een goede week
Reply
Ik vind het maar een lastige week. In Kroatië veel dure spelers. In Oostenrijk een onevenwichtige loting waardoor gelijkwaardige spelers bij elkaar staan (Chela, Massu, Verdasco, Almagro). In de VS nauwelijks gespeeld en ook een betere bezetting dan gewend bij een 7-toernooi.
Overigens ook opvallend veel spelers (27) niet te kiezen.
Reply
De dure jongens gaan 't doen deze week!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:De dure jongens gaan 't doen deze week!

ik hoop het voor je :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb 't gevoel dat ik lekker ga deze week, maar baal ontzettend dat ik lapentti én calleri niet heb die nu tegen elkaar moeten. had verwacht dat hartfield en youzhny daar zouden staan. volandri gaat ook meer punten pakken dan verwacht door het verlies van djoko. volandri loopt nu zonder moeite daar naar de finale. de winnaar van lapentti-calleri komt tegen starace of seppi uit voor een finaleplaats. kunnen ze alle vier worden. seppi is mijn absolute troef.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Spelregels helaas niet voor iedereen gelijk...
das nu de naam van nr 1 binaural...wat is daar de reden van?
Reply
kooltje Wrote:Spelregels helaas niet voor iedereen gelijk...
das nu de naam van nr 1 binaural...wat is daar de reden van?

Dan moet hij dat hier maar eens komen uitleggen....zou hij soms geen team hebben deze week Icon_question
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Nu staat er : "Van Fair Play hebben ze bij SD nog nooit gehoord..."
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Juan Zueco Wrote:Nu staat er : "Van Fair Play hebben ze bij SD nog nooit gehoord..."

En dit staat er bij de nummer 8:

Robbie - Waarom mag Smashing na Ma. 22:00 nog updaten?
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Dat staat er al een hele tijd toch?
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Van 43 naar 36 hiephooooi met de op de 7 na hoogste weekscore Smile
Reply
Arco en Cor 1 en 2 afgelopen week. blijven toch ook 2 fenomenen. staan nu ook weer 2 en 3 in de ranglijst.

Zelf gedeeld 8e afgelopen week. Haggie was nog beter en Team Achterhoek doet ook weer lekker mee. Inmiddels al een toptien plaats voor Geno's team. Icon_twisted
Buurs staat daar al een tijdje maar ook Adje en Kooltje komen er aan. verder ook nog CC, Scholten, haggie en andre op 't vinkentouw.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
voetbaltraining begint weer...dat gaat deze week sowieso alweer ten koste van tm Sad
Reply
dus jij ziet andreev-lapentti niet? :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Toch 2 plaatsen gestegen na een dramatisch begin van de week, niet gek, maar zal wel aan de vakantie liggen.

Deze week weer mijn eigen team maken en dan zullen er natuurlijk niet zoveel sneuvelen in de eerste ronde Icon_twisted
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:dus jij ziet andreev-lapentti niet? :wink:
nee...zelfs volandri en eschauer niet die nu de partij dreigen om te draaien
Reply


Forum Jump: