The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2007
allebei 2 punten. zijn niet zo'n belangrijke keuzes.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Eerste set nog niet afgelopen bij Ancic-Wawrinka.
Reply
kooltje en buurs dus beide met Fish. :eeeek:

En ze hebben ancic allebei, dus nog belangrijker dat Wawje wint!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
wil nu eigenlijk wel weten of kooltje en buurs fish er al die tijd op de gok in hun team hebben gehad. komen ze goed weg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
zie ook veel benneteau als speler die ik niet heb. waren zoveel spelers in die prijsklasse. allemaal al 2 punten. redelijke kans op 4, maar je moet net die speler hebben die verrast en er 10 pakt.

benneteau, ginepri, horna, clement, spadea, lopez, russell, hrbaty enz... allemaal van die gasten die er niet zeker van dat ze ver komen maar incidenteel wel kunnen verrassen. hier zal elke manager er een paar van hebben. nu maar hopen dat de goeie ver komen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Benneteau was voor mij wel duidelijk toen hij zo dik van Hernandez won. Vorige week was hij ook al goed en het is maar de vraag hoe Almagro het deze week gaat doen.

Maar je hebt gelijk over al die spelers, je weet het gewoon niet. Daarom ook maar voor Blake, Robredo en Ferrer gegaan en gekozen tussen jongens als Almagro-PHM etc. en niet voor beiden gegaan zoals ik eerst had.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:wil nu eigenlijk wel weten of kooltje en buurs fish er al die tijd op de gok in hun team hebben gehad. komen ze goed weg.

pfff, ben net thuis....

dus hoeveel stond het bij fish om 22 uur?

daardoor Ancic wel al kwijt :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Volgens mij net in de TB, misschien was er net een minibreak voor Wawrinka, maar dat weet ik niet precies.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Volgens mij net in de TB, misschien was er net een minibreak voor Wawrinka, maar dat weet ik niet precies.

fish?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
O sorry, die had al vrijwel gewonnen volgens mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
waarom heb je hem niet dan?
Reply
Ad Wim Wrote:O sorry, die had al vrijwel gewonnen volgens mij.

ok.
schade lijkt beperkt.

ik zie het morgen wel weer
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb FIsh wel Icon_question
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
oh je hebt hem wel...snap de opmerking van cc niet dan
Reply
NU Lopez-Nieminen. Als Jarkko dat wint, zijn een aantal keuzes al goed gevallen en kan ik gerust gaan slapen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:NU Lopez-Nieminen. Als Jarkko dat wint, zijn een aantal keuzes al goed gevallen en kan ik gerust gaan slapen.
eindelijk eens een zelfde team als jou...kom op AD!!!!
Reply
Wel redelijk wat Blake en Ferrer, maar geen enkele keer Robredo in de top 10! Dan moet jij het doen, Tommy!
Russell mag ook stunten tegen Karlo, hij is nl ook door bijna niemand gekozen.

Sowieso moeten de grote jongens het doen voor mij deze week en moeten veel kleinere jongens als Lopez, Andreev, Almagro, Verdasco en PHM eruit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kleinere? phm,almagro en verdasco zijn zeker niet klein (misschien qua lengte) ... deze week
Reply
Hoe zit het nu met die quizvragen? Sommigen hadden vorige week 15 punten meer dan hun score van de spelers. Voor welk antwoord hebben ze dat gekregen?
Reply
Volgens mij A
Reply
davydenko is hot...maar ja dan krijg ik weer van cc op mn kop
Reply
kooltje Wrote:davydenko is hot...maar ja dan krijg ik weer van cc op mn kop

Davy is hier wel vaak goed. En als ie echt ver komt maakt zijn waarde niet veel uit. in die kleine toernooien kan ie nooit rendabel worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
moet al weg shit...nu maar hopen
Reply
Zijn een hoop lastige potjes bezig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
THE MAILMAN Wrote:
Genomico Wrote:Dat moet Sampras zijn lijkt me. Die had zijn tong tot aan zijn tenen hangen...

Nou, die duitser kon er ook wat van. :razz:

Zien jullie wel dat het gewoon BOOM BOOM BECKER was......... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
davy, djoko en een hele hoop kleintjes.... :roll:

Met een beetje pech wordt 't een drama week. nu oa darcis en waske op de baan. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kooltje heeft zijn team dicht staan......
mogen we soms zijn geheime wapen nog niet zien.... Icon_question Icon_question

:lol: :lol: :lol:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
THE MAILMAN Wrote:Kooltje heeft zijn team dicht staan......
mogen we soms zijn geheime wapen nog niet zien.... Icon_question Icon_question

:lol: :lol: :lol:
geen geheime wapens deze week mailman...en ook geen rare acties zoals federer kiezen
Reply
geen blake, geen hewitt en geen federer voor mijn...der AUS!!!
Reply
helaas darcis en waske kwijt maar 't was het proberen waard. en toch 8 punten voor 600 euri.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: