Threads: 131
Berend Botje Wrote:McEwen eet weer witte bonen vandaag.
Flauw genoeg voor 't Wereldje?
Dan zou ik er gesneden bonen van maken. Tom had zich namelijk lelijk gesneden in zijn achterste.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Threads: 8
Ik bedoelde dus Davy... Ik doe nu tegenwoordig voor Metro ook de stelling van de dag... Had hem de stelling ook gemaild, maar geen antwoord ontvangen...
De Stelling was:
Ga jij het roze polsbandje voor tolerantie van homoseksuelen dragen?
Keyzer Wrote:Ik bedoelde dus Davy... Ik doe nu tegenwoordig voor Metro ook de stelling van de dag... Had hem de stelling ook gemaild, maar geen antwoord ontvangen...
De Stelling was:
Ga jij het roze polsbandje voor tolerantie van homoseksuelen dragen?
:eeeek: Aha. Los van het feit dat ik uberhaupt niet meedoe aan die polsbandjerage helpt zo'n actie niet of nauwelijks, aangezien de mensen die niet tolerant zijn voor homo's zich heus niet laten overtuigen wanneer iemand staat te zwaaien met zo'n bandje.
Threads: 0
We eten vandaag mondsteksel.....
Da wee'j wa, ku'j in de mond stekk'n
Khalid for President!!!!!!!!!
Threads: 40
Gerben Zonderland Wrote:Berend Botje Wrote:McEwen eet weer witte bonen vandaag.
Flauw genoeg voor 't Wereldje?
Dan zou ik er gesneden bonen van maken. Tom had zich namelijk lelijk gesneden in zijn achterste.
Ik had een beetje moeite met het uitkiezen van de soort bonen, enkel 'bonen' was misschien nog het beste, maar 'snijbonen' zou zeker ook heel goed geweest zijn.
May The Schwartz Be With You
Threads: 84
Zojuist lekker ontbeten met Gazpacho, een sappig brochetje en een stuk meloen (voor slechts 8,95)...
Vanavond maar eens op zoek naar een fijne Zarzuela en dan gaan we morgen maar es die toko aan het strand uitchecken - als het weer wat beter wordt, want kep nog geen zon gezien :-(
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Threads: 6
Vandaag het standaard zaterdag-voedsel: patatje oorlog, hete donder met pindasaus en een pittige bami.
Dommel Wrote:Vandaag het standaard zaterdag-voedsel: patatje oorlog, hete donder met pindasaus en een pittige bami.
Hee, je bent de pindasaus over de bami vergeten.
Threads: 40
Dommel Wrote:Vandaag het standaard zaterdag-voedsel: patatje oorlog, hete donder met pindasaus en een pittige bami.
heb je haar zover?
May The Schwartz Be With You
Threads: 93
Mocht iemand interesse hebben:
Mijn Ossenhaas gerecht was heerlijk. Heb de gok genomen en het vlees niet eerst aangebraden en deze is goed uitgepakt. Wel heb ik het vlees 5 minuten langer in de oven gelaten waardoor het eerder tegen medium aanzat dan Rose.
Hoef je had gelijk, het was iedere euro meer dan waard !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Threads: 89
We eten vandaag harde broodjes met chorizo en huzarensalade....
Wie dit leest is gek
Threads: 8
Met deze zonnige tempepraturen eten we vandaag mexicaanse wraps!
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Threads: 4
Zelf gemaakte pizza; deeg kneden, slechts stukjes tomaat, mozzarella, zwarte olijven durrop, in de oven en indien klaar rucola gemarineerd in balsamico durrop tyften. Hemelse zomerhap. Flessie Falernia 2004 durbij en klaar.
Dat klinkt wel goed na die harde broodjes van mij.... =P~
Wie dit leest is gek
Threads: 325
cup noodles
Threads: 84
Hoef Wrote:Zelf gemaakte pizza; deeg kneden, slechts stukjes tomaat, mozzarella, zwarte olijven durrop, in de oven en indien klaar rucola gemarineerd in balsamico durrop tyften. Hemelse zomerhap. Flessie Falernia 2004 durbij en klaar.
Mot je dat deeg nie eerst een paar keer in de lucht smijten voor je die rommel erop tyft? :roll:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Threads: 4
Nee, gewoon uitrollen is voldoende. Die Italianen doen dat alleen maar voor de sjoow.
Iemand een leuk idee wat ik vandanavond kan eten?
Wie dit leest is gek
Threads: 35
paella
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Threads: 114
Kleine Jan Wrote:Iemand een leuk idee wat ik vandanavond kan eten?
Saté saus? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Mijn Oma wordt 80 vandaag, dus ik heb geen idee waar ze ons mee naartoe sjouwt voor haar partijtje... Tis in Dokkum, dus heel veel keus heeft ze niet. Maar gelukkig gaan we eerst even bowlen, dus dat wakkert de trek wat aan. :8:
Uit eten.. daar heb ik ook wel zin in.. krijg alleen bezoek vanavond dus schiet niet echt op...
Misschien maar weer eens taco's maken vanavond...
Wie dit leest is gek
Threads: 76
Gerben Zonderland Wrote:Mijn Oma wordt 80 vandaag, dus ik heb geen idee waar ze ons mee naartoe sjouwt voor haar partijtje... Tis in Dokkum, dus heel veel keus heeft ze niet. Maar gelukkig gaan we eerst even bowlen, dus dat wakkert de trek wat aan. :8:
ik weet niet of je avater wat met je oma te maken heeft, maar gezien de afbeelding denk ik dat je kipfilet eet vanavond.
waf Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Mijn Oma wordt 80 vandaag, dus ik heb geen idee waar ze ons mee naartoe sjouwt voor haar partijtje... Tis in Dokkum, dus heel veel keus heeft ze niet. Maar gelukkig gaan we eerst even bowlen, dus dat wakkert de trek wat aan. :8:
ik weet niet of je avater wat met je oma te maken heeft, maar gezien de afbeelding denk ik dat je kipfilet eet vanavond.
Ik dacht meer aan pruimen op sap...
Threads: 35
lijken me dan nog eerder gedroogde pruimen :roll:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
lijkt meer zo'n opblaaskussentje die je in je nek kan leggen als je in de auto of het vliegtuig zit..
Wie dit leest is gek
Threads: 1
Tis echt weer voor boerenkool. Tjonge, wat een grauwe grijze massa met motregen en loeiende wind hier. Alleen de temperatuur is 10 graden te hoog, anders had ik gedacht dat het herfst aan het worden is... :roll:
Ask me no questions, And I'll tell you no lies
Threads: 9
vandaag vrijdag, dus vrijdag voedsel standaard, friet met mayonaise, mexicano en een braadworst. Indien grote trek, een frikadelletje.
Daarna biljarten, bier drinken en kut roepen. :lol:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Threads: 60
Vandaag mezelf maar weer eens verwend met een portie verse gamba's op een bedje van rucola en groentesalade... mjum!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
|