The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

(OT) Wat eten we vandaag?
Vanavond: Knorr Wereldgerecht Chinese Beef Shanghai
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Heino, het bijna-tukkerdorpje.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Berend Botje Wrote:MacInktvisspies?

Neen, de Kentucky Fried Squid :roll:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Heino, het bijna-tukkerdorpje.

[Image: album%20heino%20copy.jpg]

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
vanavond andijviestampot met spekkies
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Treesong Wrote:
Berend Botje Wrote:MacInktvisspies?

Neen, de Kentucky Fried Squid :roll:

Neen, de Calamaraswhopper van Burger King :roll:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Treesong Wrote:

[Image: album%20heino%20copy.jpg]

Haha, wat een viez'n he die Heino....
Reply
bocaloca Wrote:vanavond andijviestampot met spekkies

Notworthy Wat heerscht dat spul zeg. Moet ik ook weer eens maken.

Gisteren ff bij de Appie wat snelfood gehaald. Een bakje penne met spinazie en kaassaus, een bakje met sushi, frikandelbroodje en een heerlijke Blue Ice sportdrink om te blussen. Mijn god, wat eet ik toch gezond
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Je zou zeggen dattie ze moeder om zeep heeft geholpen :Big Grin

Song of the decade:

Reply

Tsja, erg blij ben ik er ook niet mee, maar ja wat moet je als je computer en bureau in Heino staan he...
Reply
SB Wrote:

Tsja, erg blij ben ik er ook niet mee, maar ja wat moet je als je computer en bureau in Heino staan he...

Een boedelbak huren en de hele zut verhuizen?
Reply
Quote:Een boedelbak huren en de hele zut verhuizen?

Dat moet dan wel een erg grote boedelbak zijn... :eeeek:
Reply
SB Wrote:
Quote:Een boedelbak huren en de hele zut verhuizen?

Dat moet dan wel een erg grote boedelbak zijn... :eeeek:

Heb jij de eerste computer ter wereld in je bezit?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
nee, maar als alles mee moet bedoel ik :Big Grin
Reply
SB Wrote:nee, maar als alles mee moet bedoel ik :Big Grin

Als je een minimalistisch interieur hebt valt het allemaal best mee. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
OFF TOPIC
Economists do it with models...
Reply
HT-Moker Wrote:OFF TOPIC

Ken ik niet. Moet ik deze week ook maar eens proberen. Wat voor ingrediënten heb je daarvoor nodg, Mokert?
Reply
voed jij ze maar op Moker!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Quote:Al Hoceima (362227)

Hebben ze geen netnummers in Marokko of is dat de postcode?
Reply
Gerben Zonderland, dat is mijn team ID in Hattrick. Mijn teamnaam is Al Hoceima.
Economists do it with models...
Reply
Oh, ik dacht dat het de Marokkaanse variant was op Beverly Hills 90666... :wink:

Song of the decade:

Reply
Treesong Wrote:Oh, ik dacht dat het de Marokkaanse variant was op Beverly Hills 90666... :wink:

Mag die dronken tor a.k.a. Shannon Doherty trouwens alsjeblieft van het scherm. Ik zag haar vandeweek opduiken in een of ander derderangs verborgen camera-programma waar de straathonden van Marrakech geen brood van lusten. Brrr.....
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:Oh, ik dacht dat het de Marokkaanse variant was op Beverly Hills 90666... :wink:

Mag die dronken tor a.k.a. Shannon Doherty trouwens alsjeblieft van het scherm. Ik zag haar vandeweek opduiken in een of ander derderangs verborgen camera-programma waar de straathonden van Marrakech geen brood van lusten. Brrr.....

Da's toch dat geflopte programma waar ze mensen express heel erg laten schrikken?

Song of the decade:

Reply
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:

Da's toch dat geflopte programma waar ze mensen express heel erg laten schrikken?

Dan komt zeker Ralph Inbar plotseling tevoorschijn! :wink:
Reply
Acts of obsession, haar beste rol....
Reply
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:

Dat is correct. Het was van een dermate onsmakelijk niveau en ingestudeerdheid dat je je afvraagt wie zo platvloers is dat hij/zij hier brood in zag. Al verbaas ik mij bij Amerikanen nergens over; dit was toch weer een bevestiging dat het altijd NOG slechter kan. :|
Reply
Leuke tijd om je te ergeren aan kut programma's en herhalingen, deze week gekeken naar:

Superlink van de EO (nuff said)
Veronica's Lekkerste met dombo Theo en de (als het kan) nog dommere Jorinde
The Villa met rondneukende Engelse
Temptation Island met rondneukende Engelse
Win 't en In 't met irritante Carlo Bosaap
De ideale partner met Martijn "ik neem mijn eigen programma's niet serieus" Krabbe
Mijn baas Jouw Baas.....

Ik ben TOE AAN VAKANTIE!!!
Reply
Ik vind neukende engelsen wel grappig eigelijk.

De rest van die shit vind ik ook niets.

Ben dus ook weer toe aan VAKANTIE!!!
Reply
Davydoff Wrote:Veronica's Lekkerste met dombo Theo en de (als het kan) nog dommere Jorinde

Ik kan je uit de eerste hand vertellen dat jorinde echt niet zo dom is als je denkt... :wink:

Song of the decade:

Reply
Legion Wrote:
bocaloca Wrote:vanavond andijviestampot met spekkies

Notworthy Wat heerscht dat spul zeg. Moet ik ook weer eens maken.

Gisteren ff bij de Appie wat snelfood gehaald. Een bakje penne met spinazie en kaassaus, een bakje met sushi, frikandelbroodje en een heerlijke Blue Ice sportdrink om te blussen. Mijn god, wat eet ik toch gezond

zal ik een beetje voor je overlaten?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply

Forum Jump: