The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

PSV - Ajax
Al die PSV-ers die er zeker van zijn dat PSV wint. Alle joduh die er vanuit gaan dat Ajax gaat verliezen. Dit kan niet goed gaan Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Waarom niet?
Economists do it with models...
Reply
Omdat wij straks lekker met een geniepige 1-2 'ontsnappen' uit dat dorrup! :lol:

Hoop ik.... :wink:
Reply
Fabian Wrote:Omdat wij straks lekker met een geniepige 1-2 'ontsnappen' uit dat dorrup! :lol:

Hoop ik.... :wink:

Exactement
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Tis niet te hopen, maar alles is mogelijk, maar ik hoop dat culina en kone ajaks de nek om gaan draaien...
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Tis niet te hopen, maar alles is mogelijk, maar ik hoop dat culina en kone ajaks de nek om gaan draaien...

Culina zit gewoon op de bank hoor.
Reply
Tripplexxx Wrote:
Ricochan Wrote:Tis niet te hopen, maar alles is mogelijk, maar ik hoop dat culina en kone ajaks de nek om gaan draaien...

Mensen die op de bank zitten kunnen gewoon invallen

Afellay en Kone zullen de 90 minuten waarschijnlijk niet vol kunnen maken. Dus Culina maakt een goede kans om wat minuten mee te pakken.
Reply
realphoolie Wrote:De receptie is op zondag gesloten, de whisky graag zonder saus..

Mijn receptie is altijd open en whisky is ook goed :!: :Big Grin
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Kezmania Wrote:
Tripplexxx Wrote:

Mensen die op de bank zitten kunnen gewoon invallen

Afellay en Kone zullen de 90 minuten waarschijnlijk niet vol kunnen maken. Dus Culina maakt een goede kans om wat minuten mee te pakken.

Ik verwacht dat psv hetzelfde team gaat opstellen als tegen az, dus dan speelt culina, en anders valt hij wel in en scoort in de 83e minuut.
Bangkok resident.
Reply
Misschien dat hij een paar minuutjes mag meedoen inderdaad, maar of dat nu een reden is om hem te selecteren :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Misschien dat hij een paar minuutjes mag meedoen inderdaad, maar of dat nu een reden is om hem te selecteren :roll:

Ik gok er dus op dat hij wel lang meedoet, en zoniet dan is dat jammer maar helaas, je moet wat gokken, ik heb express 2 psv'ers genomen omdat de meeste dat nu niet durven. En Cocu was te duur, en afellay vond ik te riskant ivm met zijn rammedan + CL wedstrijd en toch al niet al te fitte gesteldheid.
Bangkok resident.
Reply
1-2 [-o<
Koné; Rosales en Sneijder.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
FC Wageningen Wrote:1-2 [-o<

Helaas, 0-0 :wink:
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
RR Wrote:
FC Wageningen Wrote:1-2 [-o<

Helaas, 0-0 :wink:

Hebbie weer geen psv'ers nep supporter!
:wink:
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Hebbie weer geen psv'ers nep supporter!

Nee, maar desondanks hoop ik weer op zo'n mooie 4-0 net als vorig jaar! Als Koné er dan drie intrapt zal me dat een zorg zijn..
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
RR Wrote:

Nee, maar desondanks hoop ik weer op zo'n mooie 4-0 net als vorig jaar! Als Koné er dan drie intrapt zal me dat een zorg zijn..

Thats the spirit :-({|=
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:
Tripplexxx Wrote:Misschien dat hij een paar minuutjes mag meedoen inderdaad, maar of dat nu een reden is om hem te selecteren :roll:

Ik gok er dus op dat hij wel lang meedoet, en zoniet dan is dat jammer maar helaas, je moet wat gokken, ik heb express 2 psv'ers genomen omdat de meeste dat nu niet durven. En Cocu was te duur, en afellay vond ik te riskant ivm met zijn rammedan + CL wedstrijd en toch al niet al te fitte gesteldheid.

Hier Kone en Afellay

Maar jij denkt dezelfde opstelling als tegen AZ...Je denkt dus: Farfan op de bank Icon_question
Reply
Kezmania Wrote:
Ricochan Wrote:

Hier Kone en Afellay

Maar jij denkt dezelfde opstelling als tegen AZ...Je denkt dus: Farfan op de bank Icon_question

Ja om hem nog wat rust te geven en gisteren speelde hij ook nog eens zeer matig, dus op basis daarvan zie ik nog eerder beasley spelen dan farfan, maar afellay had ik dus ook eerst en heb toen hierop gegokt...maar ik hoop dat Hiddink Culina scherp wil houden voor Australie, en hem dus veel speelminuten geeft.
Bangkok resident.
Reply
RR Wrote:

Dat was 0-4 vriend....Thuis was het maar 2-0...

Reply
Er liggen nog steeds een stuk of 6 bonnetjes bij de receptie met een paar potten whiskysaus...

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Kezmania Wrote:Hier Kone en Afellay

Hier ook, Kone als Koffieman...
Reply
Treesong Wrote:Er liggen nog steeds een stuk of 6 bonnetjes bij de receptie met een paar potten whiskysaus...

Heb je ook knoflooksaus?
Reply
realphoolie Wrote:
Treesong Wrote:Er liggen nog steeds een stuk of 6 bonnetjes bij de receptie met een paar potten whiskysaus...

Heb je ook knoflooksaus?

Ik weet niet wat je er het liefste bij hebt als je je woorden moet opvreten.... :waf:

Song of the decade:

Reply
Fabian Wrote:Dat was 0-4 vriend....Thuis was het maar 2-0...:wink:

Oh sorry, maar dat maakt het des te mooier! :wink:
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
0-4 bij ajaks, dat moet een klasse ploeg geweest zijn zeg =D>
Bangkok resident.
Reply
Ajax bestuur is 'opgestapt'!

Eindelijk goed nieuws!!
Reply
Wijzigingen in het bestuur AFC Ajax

Amsterdam, 21 oktober 2005
Het bestuur van de Vereniging AFC Ajax, bestaande uit John Jaakke, voorzitter, Hein Blocks, penningmeester en Klaas Nuninga, lid technische zaken, heeft vastgesteld dat het niet in het belang van de club is om als bestuur in deze samenstelling verder te gaan.

De reden daarvan is een verschil van inzicht over de wijze waarop het bestuur dient te functioneren. Daarbij wordt ook een gebrek aan chemie geconstateerd. Deze constateringen worden door het bestuur betreurd, maar tegelijkertijd is het bestuur unaniem van mening dat een verandering gewenst is.
Op grond daarvan hebben Hein Blocks en Klaas Nuninga aangeboden hun functie ter beschikking te stellen op het moment dat de ledenraad geschikte opvolgers heeft benoemd.

Het bestuur van de Vereniging Ajax heeft tevens zitting in De Raad van Commissarissen van AFC Ajax N.V. De Raad van Commissarissen bestaat in het totaal uit vijf mensen; drie bestuursleden van de vereniging Ajax aangevuld met Sjoerd van Loon en Frank Eijken.

Voor wat betreft de directie en de Raad van Commissarissen van AFC Ajax N.V. wijzigt zich overigens niets in structuur of bevoegdheden. Dit besluit vindt geen oorzaak in het beleid van de AFC Ajax N.V.
--------

Arie ging al weg en of een nieuwe penningmeester nu zoveel verschil zou maken........... Jammer dat Klaas ook weggaat.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
De weg is vrij voor Jack Spijkerman!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Die heeft het te druk met dat schijtprogramma...
Bangkok resident.
Reply
daar gaat het laatste beetje voetbalverleden in het bestuur..
Reply

Forum Jump: