The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




zeik plaats voor adje wim
#31
Ik denk Newcastle thuis de laatste met een wervelende Bellamy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
#32
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Jongens jongens wat een negativiteit weer. Gaan we nu Feyenoord belachelijk maken dat ze al een jaar of 10 geen CL spelen? Dat heeft natuurlijk alles te maken met het feit ze zich in de competitie niet weten te plaatsen. Beetje dubbel op dus. Feyenoord zal nu nog 1 a 2 jaar om de plekken 5 tot 8 gaan strijden, de jaren daarop zal de top 4 weer in beeld komen. Daar ben ik helemaal niet bang voor. Het zou wel meehelpen als Fer, Wijnaldum en Vlaar bijtekenen. Verder is er genoeg talent aanwezig waardoor er weinig tot geen transfersommen hoeven worden uitgekeerd.
En als je CL moet spelen zoals Ajax dit jaar dan maar liever niet zou ik willen zeggen. Daar heeft alleen de penningmeester nog een goed gevoel aan over gehouden.
Nee hoor, elke Ajacied heeft een fantastisch gevoel over gehouden aan Milan uit.

In Amsterdam zelf misschien. Maar ik heb genoeg Ajacieden gesproken die die wedstrijd wel goed op waarde konden schatten. Interview met Sneijder/Zlatan niet gelezen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
#33
Kan me niks schelen wat Zlatan (waarom was hij dan zo gefrustreerd?) en Sneijder (wat heeft die ermee te maken?) erover zeggen. Lekker makkelijk om te zeggen dat Milan z'n best niet deed. Ten eerste weet ik niet of het zo is, dat je thuis met de pet ernaar gooit, ten tweede zijn ze geen moment in hun spel gekomen door het spel van Ajax.

Inter deed ook z'n best niet tegen Twente in de eerste wedstrijd, maar die won Twente thuis niet. Zelfde geldt voor Tottenham. En toch was iedereen zo lyrisch. Zo typisch weer...

In meerdere opzichten was dat een memorabele wedstrijd voor elke Ajax-liefhebber.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
#34
Vond je? Mwa ben ik toch niet met je eens. Het was zeker geen slechte wedstrijd maar memorabel wil ik hem niet noemen. Tegen Milan hebben we toch heel wat memorabelere wedstrijden gespeeld.

Dan vond ik dynamo thuis een veel memorabelere wedstrijd, maar goed dat komt waarschijnlijk meer door de spanning en de sfeer in het stadion dan de wedstrijd zelf.
#35
Natuurlijk is dat typisch. Want Ajax moet ALTIJD winnen en ALTIJD de beste zijn en ALTIJD mooi voetbal spelen, dat geldt in de verste verte niet voor Twente. Dat iedereen lyrisch was over Twente snap ik dus ook prima, dat Ajax anders bejegend wordt heeft met de eigen uitstraling van zowel club, fans als spelers te maken.
#36
Ad Wim Wrote:Kan me niks schelen wat Zlatan (waarom was hij dan zo gefrustreerd?) en Sneijder (wat heeft die ermee te maken?) erover zeggen. Lekker makkelijk om te zeggen dat Milan z'n best niet deed. Ten eerste weet ik niet of het zo is, dat je thuis met de pet ernaar gooit, ten tweede zijn ze geen moment in hun spel gekomen door het spel van Ajax.

Inter deed ook z'n best niet tegen Twente in de eerste wedstrijd, maar die won Twente thuis niet. Zelfde geldt voor Tottenham. En toch was iedereen zo lyrisch. Zo typisch weer...

In meerdere opzichten was dat een memorabele wedstrijd voor elke Ajax-liefhebber.

Omdat Inter deed wat AC Milan bij Ajax deed, dik tevreden zijn met een punt. Daarbij moest Inter er imo nog wel voor knokken, Milan bleef destijds erg makkelijk op de been. En misschien was iedereen lyrisch over Twente omdat bijna allemaal schitterende wedstrijden waren? Die van Ajax waren eigenlijk meestal niet om aan te zien, zeker vanuit Ajax oogpunt. Ik heb me tijdens de wedstrijden met Real namelijk prima vermaakt met het vertoonde spel van Real.
En of het voor de Ajax-liefhebber een memorabele wedstrijd was weet ik niet. Ze voetbalden aardig, mocht ook wel weer eens na een maand of 3. Verder sprak de tegenstander wel aan qua naam en uitstraling, maar als je vervolgens een overwinning op een elftal dat een wedstrijd wegtankt memorabel noemt zie ik het voor Ajax ook duister in de komende jaren. Maar ook daarin ben ik niet de enige.
Niets is sterker dan dat ene woord...
#37
Ik heb het ook niet alleen maar over de wedstrijd an sich. Ook over de eerste wedstrijd van een toptrainer, de eerste leuke wedstrijd in maanden, Eriksen die liet zien dat ie een hele grote kan worden, etc.
Daarom zei ik ook in meerdere opzichten memorabel. En memorabel is memorabel; niet legendarisch, episch of onvergetelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
#38
Gelukkig zien andere forummers(waaronder een Ajacied) het ook. I rest my case.
Niets is sterker dan dat ene woord...
#39
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Kan me niks schelen wat Zlatan (waarom was hij dan zo gefrustreerd?) en Sneijder (wat heeft die ermee te maken?) erover zeggen. Lekker makkelijk om te zeggen dat Milan z'n best niet deed. Ten eerste weet ik niet of het zo is, dat je thuis met de pet ernaar gooit, ten tweede zijn ze geen moment in hun spel gekomen door het spel van Ajax.

Inter deed ook z'n best niet tegen Twente in de eerste wedstrijd, maar die won Twente thuis niet. Zelfde geldt voor Tottenham. En toch was iedereen zo lyrisch. Zo typisch weer...

In meerdere opzichten was dat een memorabele wedstrijd voor elke Ajax-liefhebber.

Omdat Inter deed wat AC Milan bij Ajax deed, dik tevreden zijn met een punt. Daarbij moest Inter er imo nog wel voor knokken, Milan bleef destijds erg makkelijk op de been. En misschien was iedereen lyrisch over Twente omdat bijna allemaal schitterende wedstrijden waren? Die van Ajax waren eigenlijk meestal niet om aan te zien, zeker vanuit Ajax oogpunt. Ik heb me tijdens de wedstrijden met Real namelijk prima vermaakt met het vertoonde spel van Real.
En of het voor de Ajax-liefhebber een memorabele wedstrijd was weet ik niet. Ze voetbalden aardig, mocht ook wel weer eens na een maand of 3. Verder sprak de tegenstander wel aan qua naam en uitstraling, maar als je vervolgens een overwinning op een elftal dat een wedstrijd wegtankt memorabel noemt zie ik het voor Ajax ook duister in de komende jaren. Maar ook daarin ben ik niet de enige.
Milan-Ajax was volgens mij voor de neutrale toeschouwer een stuk leuker dan Twente-Inter. Althans als ik de media moet geloven, en die branden maar wat graag de topclubs af.
En hoe het ook zij, het is gewoon een heel goed resultaat, zeker gezien de omstandigheden. Wat anderen daarover zeggen, zegt helemaal niets, aangezien de mening over Ajax altijd negatief is.
Voor de rest slaan je opmerkingen nergens op of verwijs ik naar de post hierboven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
#40
mindlight Wrote:Natuurlijk is dat typisch. Want Ajax moet ALTIJD winnen en ALTIJD de beste zijn en ALTIJD mooi voetbal spelen, dat geldt in de verste verte niet voor Twente. Dat iedereen lyrisch was over Twente snap ik dus ook prima, dat Ajax anders bejegend wordt heeft met de eigen uitstraling van zowel club, fans als spelers te maken.
En vooral dat jaar in, jaar uit als argument blijven gebruiken, is dus typisch. Dat jij dat nog doet a la, maar dat neutraal geachte journalisten dat ook doen...

En dan hoor je in die media vorig jaar dat Twente Ajax is voorbij gestreefd op allerlei fronten, maar dan nu is het voor hen opeens heel knap als ze iets presteren in de CL en voor Ajax normaal?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
#41
Ik krijg toch sterk het idee dat je hier het cynisme van ML niet snapt Ad. Legt Ajax(en alles daar omheen) zich niet zelf die druk op?
Niets is sterker dan dat ene woord...
#42
Volgens mij zit er weinig cynisme in. En nogmaals, dat anderen negatief zijn over Ajax snap ik best, maar heb ik maling aan. Maar dat verwacht ik niet van pers, analytici, etc. die neutraal behoren te zijn.

En ik leg zelf Ajax natuurlijk ook die druk op. Denk je dat ik leuke jaren achter de rug heb? Ik ben de eerste die kritisch is hoor, zeker de afgelopen maanden. Ik riep al tijden om de kop van Jol.
En daarom ben ik nu dan ook zeer positief gestemd nu ze het aardig op de rails lijken te hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
#43
centre court Wrote:Ik krijg toch sterk het idee dat je hier het cynisme van ML niet snapt Ad. Legt Ajax(en alles daar omheen) zich niet zelf die druk op?

Ik heb sterk het idee dat ajax en de supporters deze druk de laatste jaren minder oplegt dan de media en de aanhangers van anders clubs.
#44
Wat is dat toch raar dat ze in Amsterdam de media negatief vinden jegens Ajax en in de rest van de Nederland vinden ze de media pro-ajax. Gek land.
Niets is sterker dan dat ene woord...
#45
centre court Wrote:Wat is dat toch raar dat ze in Amsterdam de media negatief vinden jegens Ajax en in de rest van de Nederland vinden ze de media pro-ajax. Gek land.
Dat zul je helaas altijd houden, iedereen leest en hoort wat ie wil lezen.
Zo vindt rechts Nederland bij de minste tegenslag de media ook altijd linkse bolwerken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
#46
Enge club dat Ajax maar vak 410 is wel cool!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
#47
410 bestaat voornamelijk uit treurige teringventjes, maar ze zorgen wel voor de nodige sfeer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
#48
Daar gaat het bij mij vaak om. Heb je een goede sfeer en leeft het, dan heb je bij mij al punten gescoord.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
#49
Zo, het is weer tijd om weer eens een half uurtje in de file te gaan staan... en te gaan :eten:
Was weer een forumvolle werkdag :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
#50
Mac Wrote:
centre court Wrote:Ik krijg toch sterk het idee dat je hier het cynisme van ML niet snapt Ad. Legt Ajax(en alles daar omheen) zich niet zelf die druk op?

Ik heb sterk het idee dat ajax en de supporters deze druk de laatste jaren minder oplegt dan de media en de aanhangers van anders clubs.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=DRBTxWOHTh8">http://www.youtube.com/watch?v=DRBTxWOHTh8</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.zie.nl/categorie/sport-spel/opmerkelijk/Trucje-nadoen-mislukt-bij-Juve-speler/video-details/sport/De-Boer-Ajax-moet-altijd-kampioen-worden/m1azvehfl31p">http://www.zie.nl/categorie/sport-spel/ ... azvehfl31p</a><!-- m -->

Gewoon de eerste 2 hits dit ik aantrof. Dit komt dus niet van andere clubs maar van Ajacieden zelf. En ja, ik was dus bijzonder cynisch omdat als je als aanhanger van een andere club hier cynisch over gaat doen het ineens de grote clubs zijn die altijd maar negatief bejegend worden en clubs als Twente ontzien zouden worden. Ja gek hè, Twente zegt niet dat zij ALTIJD kampioen moeten worden...
#51
Godzijdank is dat verschil in opvatting er, want ik zou verdomme niet willen dat iemand binnen de selectie of staf zou zeggen dat ze tevreden zouden zijn met een plek in de top 3. Dat doe je maar lekker bij zo'n doofpot-mantel-der-liefde-provincieclub.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
#52
:-"
Niets is sterker dan dat ene woord...
#53
Stille Wrote:Ik denk Newcastle thuis de laatste met een wervelende Bellamy
Klopt helemaal...
De laatste 6 CL van Feyenoord:

wo 18/9 Feyenoord - Juventus 1-1 (van Hooijdonk)
di 24/9 Newcastle United - Feyenoord 0-1 (Pardo)
di 1/10 Feyenoord - Dinamo Kiev 0-0
wo 23/10 Dinamo Kiev - Feyenoord 2-0
di 29/10 Juventus - Feyenoord 2-0
wo 13/11 Feyenoord - Newcastle United 2-3 (Bombarda, Lurling en 2x Bellamy)

Oh ja, het was in het jaar 2002....

Toen kon ik als Feyenoord-supporter toch wat meer genieten dan tegenwoordig.

Ik berust me altijd maar op het feit dat we als eerste en als laatste Nederlandse club een Europese prijs hebben weten te winnen.
#54
Ad Wim Wrote:Godzijdank is dat verschil in opvatting er, want ik zou verdomme niet willen dat iemand binnen de selectie of staf zou zeggen dat ze tevreden zouden zijn met een plek in de top 3. Dat doe je maar lekker bij zo'n doofpot-mantel-der-liefde-provincieclub.

Maar wij als provincialen zien deze beelden ook. Dan is het toch niet gek dat er cynische opmerkingen worden gemaakt als het niet waargemaakt wordt? En zeg dan niet dat Ajax de druk niet oplegt (niet jouw woorden maar die van Mac), want dat doen ze dus wel, en clubs als Twente niet. Daar komt dus een verschil vandaan tussen Ajax en de andere clubs.
#55
Ik zeg toch ook dat ik het begrijp? Maar daar heb ik maling aan. Ik vind het prachtig dat clubs niet liever willen dan winnen van Ajax.
En ik leg Ajax die druk dus idd op, Mac missch niet. Maar vrijwel alle Ajacieden die ik verder doen leggen Ajax die druk ook op en vinden dat Ajax, zeker in deze jaren elk jaar voor het kampioenschap moet gaan en kampioen moet willen worden. En dan mag je ook kapot zijn als het jaren niet lukt.

Maar ik had het dus voornamelijk over de media. Maar ik vind ook dat je objectief moet blijven als niet-Ajacied, maar dat kan CC niet. Ik snap het op zich wel, maar ik vind het wel jammer. Ik heb namelijk genoten van Twente deze CL en daar zat weinig nijd in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
#56
Ahh ok, dan zijn wij het wel eens. Media hebben we wel een verschil van mening over, ik vind ze noch positief noch negatief over de gehele linie gezien. Mannen als van Gelder blijf je houden, maar over het algemeen vind ik het niet al te gekleurd.

En persoonlijk win ik 100x liever van Feyenoord dan van Ajax.
#57
Tja, mannen als Van Gelder en Waterreus zul je altijd houden, en helaas zie je die veel. Maar iets met kop boven het maaiveld en zo, dat zal het bij Ajax ook zijn. En nogmaals, dat vind ik ook mooi, dat hoort bij Amsterdam.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
#58
Juist, dat probeerde ik dus ook aan te geven, en inderdaad het hoort erbij, en hoe pijnlijk ook, als je ermee om de oren geslagen wordt als de situatie erom vraagt is dat verklaarbaar.
#59
Dat vind ik dus ook, maar jij deed het aanvankelijk een beetje voorkomen dat Ajax na elke mindere prestatie afgerekend zou kunnen worden. En dat als Ajax dan een keer kampioen zou worden dat uitzinnige vreugde dan uit den boze is omdat we het zelf al jaren roepen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
#60
Over die vreugde heb ik het geloof ik niet gehad, die mag er uiteraard zijn in dat geval.


Forum Jump: