The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rotterdam / San Jose / Sao Paolo
Nu door RRH.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Volgens mij wel een aardig weekje tot nu toe, en met een nederlaag van Berdych voor de finale kan het een topweek worden. Met toernooioverwinningen van Almagro en Raonic en halve finales van Harrison en Benneteau kan ik zomaar mijn favoriet voor de eindzege, Tampie, inhalen.
Het is elke week iemand anders waarmee je vergelijkt he, ontzettende gloryhunter.



Undecided
Reply
Pipo de 1e set. Nu is het jouw beurt RRH.
Andreev en Ramos tot zover prima stats voor een gravel potje.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Volgens mij wel een aardig weekje tot nu toe, en met een nederlaag van Berdych voor de finale kan het een topweek worden. Met toernooioverwinningen van Almagro en Raonic en halve finales van Harrison en Benneteau kan ik zomaar mijn favoriet voor de eindzege, Tampie, inhalen.
Het is elke week iemand anders waarmee je vergelijkt he, ontzettende gloryhunter.

Huh? Ik zeg al vanaf het begin af aan dat ik Tampie, en niemand anders, zie als favoriet.
Reply
Klasse RRH. Nu door!
Belangrijke tb bij Andreev-Ramos. Doe 't Ramos!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat een lul die Andreev. Voor de set geserveerd, 3-1 voor in de tb...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Wat een lul die Andreev. Voor de set geserveerd, 3-1 voor in de tb...

Er is geen break geweest hoor. :roll:
Igor niet eens een breakkans gehad.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Pipo tankt ff een setje. Andreev is een drol maar ja dat wisten we natuurlijk al langer dan vandaag. Toch 32 puntjes, zijn er toch 32 meer dan opper droeftoeter Monfils
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Pipo tankt ff een setje. Andreev is een drol maar ja dat wisten we natuurlijk al langer dan vandaag. Toch 32 puntjes, zijn er toch 32 meer dan opper droeftoeter Monfils

Die ook nog eens een stukje duurder was als opperdroeftoeter....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Volgens mij wel een aardig weekje tot nu toe, en met een nederlaag van Berdych voor de finale kan het een topweek worden. Met toernooioverwinningen van Almagro en Raonic en halve finales van Harrison en Benneteau kan ik zomaar mijn favoriet voor de eindzege, Tampie, inhalen.
Het is elke week iemand anders waarmee je vergelijkt he, ontzettende gloryhunter.

Huh? Ik zeg al vanaf het begin af aan dat ik Tampie, en niemand anders, zie als favoriet.
Ik bedoel dat als tampie een goede week heeft, dat je het dan opeens niet meer over hem hebt, maar over het aantal plekken dat je stijgt in het algemeen klassement.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:... Ik bedoel dat als tampie een goede week heeft, dat je het dan opeens niet meer over hem hebt, maar over het aantal plekken dat je stijgt in het algemeen klassement.

Ik heb er toen ook bij gezegd dat het glas halfvol is :wink:
Reply
Break eens, Andreev!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:... Ik bedoel dat als tampie een goede week heeft, dat je het dan opeens niet meer over hem hebt, maar over het aantal plekken dat je stijgt in het algemeen klassement.

Ik heb er toen ook bij gezegd dat het glas halfvol is :wink:
Dat noem ik dus gloryhunten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Break eens, Andreev!

Net zoals in de 1e set?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:... Ik bedoel dat als tampie een goede week heeft, dat je het dan opeens niet meer over hem hebt, maar over het aantal plekken dat je stijgt in het algemeen klassement.

Ik heb er toen ook bij gezegd dat het glas halfvol is :wink:
Dat noem ik dus gloryhunten.

Iemand die altijd iets positiefs uit elke situatie probeert te halen is een gloryhunter? Ok ok, dan ben ik met afstand de grootste gloryhunter die er is.
Reply
Kut RRH. Totaal niet nodig dit.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
boooyaaah filippo!
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:... Ik bedoel dat als tampie een goede week heeft, dat je het dan opeens niet meer over hem hebt, maar over het aantal plekken dat je stijgt in het algemeen klassement.

Ik heb er toen ook bij gezegd dat het glas halfvol is :wink:
Dat noem ik dus gloryhunten.

Iemand die altijd iets positiefs uit elke situatie probeert te halen is een gloryhunter? Ok ok, dan ben ik met afstand de grootste gloryhunter die er is.
Nee, dat is een optimist. Maar in dit spel ben je dan al snel een gloryhunter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
RRH en Andreev maken niet echt mijn dag..
Blue White Army!
Reply
Tijd voor een Pipo-choke!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dubbele fout Pipo op matchpoint :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Pipo mist al 3 mps. Tijd voor de break dacht ik zo!

Ramos, koning!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klasse pipo! Weer wat punten erbij!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Toch nog 1 winst uit deze 2 partijen. Jammer voor Andreev maar ja 32 punten is ok
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haggie Wrote:Klasse pipo! Weer wat punten erbij!

haha die hag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
VAMOS RAMOS! Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nu meteen door met koning Berlocq.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Forza Starace! Vamos Nico
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Koning Carlos moet nog even wakker worden, lijkt het.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Koning Almagro kent weinig problemen. Hopelijk is Verdasco deze week in goede doen, hij is degene die het meeste kans heeft om Almagro te pakken imo.
Reply


Forum Jump: