The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Houston / Casablanca
#61
25 extra, maar je redenatie klopt. Ik neem echter aan dat weinig mensen Karlo hebben gegokt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Jij en tampie. O.a. Tennistempel, Vos, ML en opnieuw Tampie met Williams.
Reply
#63
RRH set en break voor tegen Nando. Lorenzi wint 1e set 7-6
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#64
Waar zie je dat?
Reply
#65
Lorenzi wint 76 61 van Cipolla
RRH-Verdasco 6-3 *5-2

toernooitwitter. Ze geven aan dat er geen live scoreboard is. Vannacht enorme storm geweest

GSM RRH 63 62
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#66
Dat zeg ik, Verdasco kan niks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Ivo wint tb 2e set dus 1-1 sets
Isner-Sock 2-1*
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#68
(11-04-2013, 08:39 PM)Ad Wim Wrote: Dat zeg ik, Verdasco kan niks.

net als carreno en anderson
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#69
Tering Karlo, heb je dus alsnog geen reet aan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Tennistempel heeft Williams, dus dan weet je eigenlijk al wie de 3e set TB gaat winnen Big Grin
Reply
#71
Wink


karlo nu 6 pnt...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#72
Karlo had al 6 punten, maar had nu iig nog kans op meer. Ik had hem bewust laten staan, had ook eigenlijk geen zin meer om de afloop van de FQ ronde af te wachten omdat hij naar mijn verwachting toch wel zou spelen. Winst van Williams is ook ok, zeker nu Verdasco weer eens gefaald heeft.
Reply
#73
Wat een baggernacht.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#74
Die ouwe had er dus geen zin in deze week. Zie nu dat ie nauwelijks gekozen was, dat maakt het wel heel pijnlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Berankis, wat een topper! Supertroefje deze week.
Reply
#76
Verdasco, wat is dat toch een enorme drol. Of moet ik al blij zijn dat hij in ieder geval 25 punten voor me heeft gepakt? Verder Monaco en Anderson als troeven.
Reply
#77
Paire, lul, kom eens op!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
(12-04-2013, 11:04 AM)Scholten! Wrote: Verdasco, wat is dat toch een enorme drol. Of moet ik al blij zijn dat hij in ieder geval 25 punten voor me heeft gepakt? Verder Monaco en Anderson als troeven.

20 Sleepy

(11-04-2013, 10:06 PM)Ad Wim Wrote: Tering Karlo, heb je dus alsnog geen reet aan.

(12-04-2013, 03:53 PM)Ad Wim Wrote: Paire, lul, kom eens op!

Die ad
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#79
Lol, bp hebben in de eerste game van de 3e set, en daarna geen game meer winnen. Typisch Paire.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Klasse waw en boredo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#81
Nu jij, Kevin! En dan maar Haase als vierde, maar daar is geen van beide eigenlijk heel gunstig.
Reply
#82
Anderson mist al zeker 2 mp op 6-4 *5-4, nu bp.

Dan is het raak, mooi zo. Op naar de finale, Kevin.
Reply
#83
(08-04-2013, 11:11 PM)Ad Wim Wrote: Lol, wat een bizarre keuzes deze week. Kijk al die mensen met Anderson, monaco en Verdasco. En Wawrinka kan zich ook vrijwel nooit opladen voor zulke toernooitjes.
helaas geen tijd meer gehad om karlo eruit te halen.

lol Eusa_clap
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#84
Niet erg overtuigend maar toch lekker williams!!
Reply
#85
(12-04-2013, 10:49 AM)_Tampie Wrote: Berankis, wat een topper! Supertroefje deze week.

mooie keuze! Eusa_clap
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#86
Haas heeft m'n week behoorlijk verkloot. Maar als Klizan Anderson gewoon pakt vanmiddag, en Almagro het toernooi wint, valt het mee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
(12-04-2013, 10:06 PM)buurs Wrote:
(12-04-2013, 10:49 AM)_Tampie Wrote: Berankis, wat een topper! Supertroefje deze week.

mooie keuze! Eusa_clap

Lag dus aan Haas
Reply
#88
(13-04-2013, 09:13 AM)Ad Wim Wrote: Haas heeft m'n week behoorlijk verkloot. Maar als Klizan Anderson gewoon pakt vanmiddag, en Almagro het toernooi wint, valt het mee.

Klizan favoriet in jouw ogen?
Reply
#89
(13-04-2013, 10:27 AM)rhubarb Wrote:
(13-04-2013, 09:13 AM)Ad Wim Wrote: Haas heeft m'n week behoorlijk verkloot. Maar als Klizan Anderson gewoon pakt vanmiddag, en Almagro het toernooi wint, valt het mee.

Klizan favoriet in jouw ogen?

Ad praat Anderson de hele week al omlaag
Reply
#90
Zeer zeer matige week. Gelukkig een niet al te zware maar ik ga wel wat schade oplopen. Met de gravel TMS'en op komst waar ik traditioneel zeer beroerd scoor ziet het er niet goed uit.
Reply


Forum Jump: