25-07-2014, 05:30 PM
Klasse Andujar. Hup Kweeevas.
Niets is sterker dan dat ene woord...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Atlanta / Gstaad / Umag
|
25-07-2014, 06:36 PM
Masterclass cilic. Wat was die goed zeg!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
25-07-2014, 07:51 PM
Prima uitslagen. Nu moeten de grote jongens het afmaken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
25-07-2014, 08:28 PM
Sjezus, die Coric speelt echt geweldig.
Mooi om die jonge talenten aan de deur te zien kloppen. De vraag is alleen hoe lang hij dit volhoudt. En Fog speelt nog niet echt goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
25-07-2014, 08:42 PM
Dan zakt Coric weg, leeft Fognini op en gaat van 1-3 naar 5-3, maar dan weer de rollen omgekeerd en breakt Coric terug.
Pff, typische Fognini-inzinking, raakt geen bal meer opeens.
Van 5-3 naar 5-7 tegen een 17-jarige, dat kan echt niet hoor. Ook al speelt die goed.
Kom godverdomme eens op, Fognini!
2 bps gemist en 2-0 Coric. Nu komt de ontploffing bij Fognini waarschijnlijk...
25-07-2014, 09:21 PM
Toch knap van Verdasco. 2x winnen op een dag en dan ook nog terwijl je de tweede set nipt verliest.
Ik had niet verwacht dat hij en Cilic deze week zo goed zouden zijn. Ben benieuwd wat Fognini gaat doen als hij verliest. 22.00 Big Johnny!!
25-07-2014, 09:25 PM
(25-07-2014, 09:21 PM)maartendinkelman Wrote: Ik had niet verwacht dat hij en Cilic deze week zo goed zouden zijn. Dan was je dus de enige...
25-07-2014, 09:28 PM
(25-07-2014, 09:25 PM)Ad Wim Wrote:(25-07-2014, 09:21 PM)maartendinkelman Wrote: Ik had niet verwacht dat hij en Cilic deze week zo goed zouden zijn. Ik zal me nog is netjes kwetsbaar opstellen en anderen gelijk geven. BAM, Ad moet er nog even een schepje bovenop doen. Wat ben je toch een vervelend mannetje. Waarom sta je 4000 punten achter? Je weet het toch allemaal zo goed.
25-07-2014, 09:36 PM
Vergeet Lu niet te noemen.
En als het je eens tegen gaat zitten, zijn die 4000 punten zo goed gemaakt. Altijd leuk om buurs-uitspraken te ontlokken iig.
Ongelooflijk hoe goed die Coric speelt.
TB nu. Verliest ie die, wordt het 6-1 Fognini. Dus doe even je best, vriend.
25-07-2014, 09:52 PM
Poeh, hij pakt hem. 2 wereldpunten en binnen.
Coric speelde op z'n allerbest, maar verliest toch. Nu Fognini meteen opletten en klaar zou het moeten zijn.
25-07-2014, 10:09 PM
Breakt ie meteen, denk je dat ie het beslist heeft, speelt ie een dramatische game er achteraan.
Always drama...
25-07-2014, 10:29 PM
Isner slaat 7 aces in 2 games, maar staat toch een break achter
![]()
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
25-07-2014, 10:31 PM
Fog mist virtuele mps...
25-07-2014, 10:39 PM
Ad, kan jij kappen met die onzin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
25-07-2014, 10:51 PM
Coric werkelijk elke statistiek beter maar verliest toch. Dan pakt cuevas Fog wel.
Isner inderdaad ace machine maar heeft toch in veel servicegames problemen. Qua tennis zoveel minder. Zou Mato mentaal hard genoeg zijn in de tbs?
25-07-2014, 10:53 PM
Coric kramp laatste punten. Goed gevochten.
Blij dat Fognini daar ook zin in had. Cuevas wordt nog een heel lastige...
25-07-2014, 11:21 PM
Lekkere tiebreak !! Yeaahh
25-07-2014, 11:25 PM
Waarom volg ik dit ook? Mato break voor, 5-2 in de tb. Slaat dan 2 DF waaronder 1 op setpoint tegen. 8-6 in de tb voor isner. Sure.
Isner is een TB-koning.
25-07-2014, 11:29 PM
Daarom moet ik ook niet willen kijken.
25-07-2014, 11:30 PM
10/8 was de tiebreak. Nog mooier
![]()
25-07-2014, 11:45 PM
Break! Hoppa, halve finale
26-07-2014, 10:01 AM
Laat ik maar hopen dat dit de finales worden.
Umag: Fognini - Robredo Gstaad: Haase - Andujar Atlanta: Isner - Sela
26-07-2014, 10:10 AM
Zal het dan ook wel worden
![]()
26-07-2014, 10:39 AM
Laat ik maar hopen dat dit de finales worden.
Umag: Cuevas - Cilic Gstaad: Monaco - Verdasco Atlanta: Sock - Sela/Becker Lekker dan. Alles tegendraads aan Dinkelman met z'n gouden pik.
26-07-2014, 11:29 AM
Sock wint van Isner.. Maak jullie maar niet druk!
|
« Next Oldest | Next Newest »
|