The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




's-Hertogenbosch / Stuttgart
Dag RBA, NID. 
Reply
Na al die jaren FTM nog steeds in dit soort weekjes voor de grotere, betere en duurdere spelers gaan. Dom. Dom. Dom. Toch beter weer alle kleine rukkers aan kunnen klikken. Beginnersfout. Hup Tomic.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zeker op gras natuurlijk, zo'n speciale ondergrond waar kleintjes in ranking flink grote op gras kunnen zijn. 

Klasse Mahut, nid. En dank tampie, kan een leuk weekje worden zo als Mannarino deze vorm ook nog doortrekt. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima team Ad. Je bent dit jaar zowaar vrij stabiel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hoppa pavlyuchenkoca naar huis.
Reply
Uitstekend team ad, maar waarom in jouw redenering dan Goffin? Zul je zien dat hij als de enige 'grote' wel presteert en dat je er echt verstand van hebt, maar ik zie niet het verschil met bv bautista. 
Reply
Hup Tomic! Hup Marchenko! Hup Goffin!

Ik had Goffin trouwens genomen omdat ik dacht dat hij een ongelofelijk goed tiebreak record had...blijkt echter 43% te zijn dus dat valt tegen.
Reply
Heeft Haas nog een punt gewonnen sinds z'n setpoints? Natuurlijk nu wel, kut Tomic!
Reply
Goffin komt altijd in de zomer in Nederland op stoom en trekt dat de rest van het seizoen door. Was een nobrainer.
Reply
En Goffin wint wel als enige...pfff
Kei Nishikori





Reply
(11-06-2015, 02:10 PM)andre Wrote: MUitstekend team ad, maar waarom in jouw redenering dan Goffin? Zul je zien dat hij als de enige 'grote' wel presteert en dat je er echt verstand van hebt, maar ik zie niet het verschil met bv bautista. 

Is er niet. Goffin was een van de laatste die ik nam, was er ook bang voor. Maar kwalitatief gewoon een goede speler in een verder zeer zwakke draw.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een lachwekkende tyfusdag weer. Niet leuk meer dit #opperfalerstille
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Breakpoints eerste set Nadal 1/1.....Baghdatis 1/9  FU
Reply
Tomic pakt Nadal wel
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Van Marchenko zei ik meteen al dat ik niet snapte dat ie nauwelijks gekozen is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waarom snapte je dat niet?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kost geen drol, prima qualis dus al even bezig op gras en voor mij favoriet tegen een gast die al half met pensioen is en goede kans op de volgende ronde ook. Klikte ik als een van de eersten aan. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima qualies, als in, 2x een zware driesetter tegen prutsers en een straight sets zege tegen een vage Braziliaan? Of lees ik dan selectief?

Keuze pakt wederom wel weer goed uit. Chapeau. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dit is niet de week om te pieken  Wink

Dit is een week voor de figuranten Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja, zeker, zoals wel vaker. Want je reageert niet op de rest. Youzhny topper?
En idd prima qualis en de prijs was goed. 
En het gaat erom dat ie al drie wedstrijden in de benen heeft, Youzhny niet. 

Reageer je ook nog even op de Tomic-rekensom voordat die partij straks gespeeld is en je je gelijk probeert te halen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tomic zeker 45 punten voor 1300 daarna underdog tegen Nadal. 
Haase zeker 20 punten voor 647 daarna underdog tegen Verdasco. 

Beide zijn ong even dik underdog. Tomic pak ik voor de hoge top. Prima kans op toernooizege imo. Is beide Haase geen sprake van. We weten allemaal hoe slecht hij is. Maar ik begreep dat nando geblesseerd was. Nou ok, dan moet Dr Ivo m maar pakken in 2 tbs. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Overigens draai ik best een aardige week. Enige wat mis gaat is dat niet stakh of López er nog in zit maar fucking Groth. Wat één lullige valpartij al niet voor schade aanbrengt. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(11-06-2015, 11:02 PM)centre court Wrote: Tomic zeker 45 punten voor 1300 daarna underdog tegen Nadal. 
Haase zeker 20 punten voor 647 daarna underdog tegen Verdasco. 

Beide zijn ong even dik underdog. Tomic pak ik voor de hoge top. Prima kans op toernooizege imo. Is beide Haase geen sprake van. We weten allemaal hoe slecht hij is. Maar ik begreep dat nando geblesseerd was. Nou ok, dan moet Dr Ivo m maar pakken in 2 tbs. 

Bij de eerste zin ga je al mis. Tomic zeker 45 punten? Haase wel zeker 20 punten ja en Verdasco is nou ook niet bepaald in vorm. Plus Haase heeft een hoge top en kan hier prima ver komen. 

Haase is gewoon een misser, maar dat zul je niet toegeven. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(12-06-2015, 12:10 AM)centre court Wrote: Overigens draai ik best een aardige week. Enige wat mis gaat is dat niet stakh of López er nog in zit maar fucking Groth. Wat één lullige valpartij al niet voor schade aanbrengt. 

Je begint steeds meer als buurs te klinken, iedereen die van jou verliest is altijd geblesseerd. 
Alsof het daar aan lag in die partij en de kentering niet al veel eerder kwam. 

Groth won meteen de eerste Challenger op gras vorige week, jij hebt hem zelf vaak genoeg geroemd om zijn service. Was gewoon licht de favoriet voor mij in die eerste ronde. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stakhy viel bij 6-4 *5-6 toch? Over welke kentering heb je het dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Groth miste daarvoor al 8 bps tijdens de set, dus die ommekeer was al aan de gang. 
En Stakh speelde gewoon nog ruim een set door, dus zo ernstig was het niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(12-06-2015, 12:10 AM)centre court Wrote: Overigens draai ik best een aardige week. Enige wat mis gaat is dat niet stakh of López er nog in zit maar fucking Groth. Wat één lullige valpartij al niet voor schade aanbrengt. 

Ik wilde al zeggen, bovenaan de pagina was je niet zo tevreden maar je hebt zeer goed kans op 6 halve finalisten.
Reply
(11-06-2015, 03:46 PM)_Tampie Wrote: Goffin komt altijd in de zomer in Nederland op stoom en trekt dat de rest van het seizoen door. Was een nobrainer.

Voor bijna 2000 euro in zo'n poepweek op een nieuwe ondergrond? Probeer je jezelf moed in te praten? Wink
Reply
(12-06-2015, 11:18 AM)Overdune Wrote:
(12-06-2015, 12:10 AM)centre court Wrote: Overigens draai ik best een aardige week. Enige wat mis gaat is dat niet stakh of López er nog in zit maar fucking Groth. Wat één lullige valpartij al niet voor schade aanbrengt. 

Ik wilde al zeggen, bovenaan de pagina was je niet zo tevreden maar je hebt zeer goed kans op 6 halve finalisten.

In de 8 kwartfinales ben ik in 6 gevallen voor de favoriet volgens de bookies. Als het allemaal gaat zoals het moet gaan dan ben ik inderdaad dik tevreden. Al zijn enkele potjes wel close. 
Met een team als ik heb kom je sowieso pas in het weekend bovendrijven met de dure jongens. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Is Tomic volgens de bookies dus favoriet tegen Nadal?
Reply


Forum Jump: