The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2016
Gilles in topvorm
Gaat hij me week redden haha
Kei Nishikori





Reply
(29-03-2016, 10:03 PM)kooltje Wrote: Gilles in topvorm
Gaat hij me week redden haha

180pnt, nu is t wel klaar.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
4 wedstrijden ==> 4x verkeerde winnaar

Wanneer houdt het op
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(29-03-2016, 10:26 PM)buurs Wrote: 4 wedstrijden ==> 4x verkeerde winnaar

Wanneer houdt het op

Als je alleen maar kleine rukkers neemt heb je kans dat ze in de 4e ronde underdog zijn en verliezen he
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Geen verrassingen...nishi helaas op ramkoers.

Tuurlijk hoop ik dat Berdych wint van djoko maar de kans is al klein en djoko moet die 1000 punten maar ophalen
Kei Nishikori





Reply
Prima nacht! 5 vd 8 kwartfinalisten waaronder de onderste 4. Dus zeker 2 Hf plekken en een finalist.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(30-03-2016, 06:52 AM)centre court Wrote: Prima nacht! 5 vd 8 kwartfinalisten waaronder de onderste 4. Dus zeker 2 Hf plekken en een finalist.

Netjes hoor! Ik alleen Gael daar en het wordt Raonic of Nishi

Bovenin met Simon hopelijk een echte troef
Kei Nishikori





Reply
Het team van de jongste Baakse telg DaanvL mag er ook zijn deze week.  Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Adelovic doet het deze week ook best aardig met Berdych, Goffin, Simon, Raonic, Kyrgios, Nishikori en Monfils   Wink
Reply
(30-03-2016, 08:33 AM)Mitch Wrote: Adelovic doet het deze week ook best aardig met Berdych, Goffin, Simon, Raonic, Kyrgios, Nishikori en Monfils   Wink

Hij of zij gaat wrs met 2300 punten toch nog 200 punten minder scoren dan DaanVL. 

En dan te bedenken dat er ook een forummer is, ik noem geen namen maar hij komt uit Rotterdam, die deze week 550 punten haalt. Hij wordt daarmee 346e in de week vd 369 actieve teams.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mooi puntenaantal, ik heb exact 10.000 punten verzameld tot nu toe Smile
Na de misser vorig toernooi, met veel te snel Djoko en Murray aangeklikt en niet verder nagedacht, deze week toch een mooie score.
Met Goffin en de onderste 4 in het schema toch sowieso een finalist en haal ik op de meesten weer iets in en sta weer op het eerste blad (toch een doel op zich).
En ik moet zeggen dat ik met veel minder stress en gescheld naar tennis kan kijken, ook dat bevalt me wel Big Grin
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
(30-03-2016, 08:52 AM)centre court Wrote:
(30-03-2016, 08:33 AM)Mitch Wrote: Adelovic doet het deze week ook best aardig met Berdych, Goffin, Simon, Raonic, Kyrgios, Nishikori en Monfils   Wink

Hij of zij gaat wrs met 2300 punten toch nog 200 punten minder scoren dan DaanVL. 

En dan te bedenken dat er ook een forummer is, ik noem geen namen maar hij komt uit Rotterdam, die deze week 550 punten haalt. Hij wordt daarmee 346e in de week vd 369 actieve teams.

Dat zou kunnen, maar het blijft voor alsnog een aanname. Dan moeten Goffin en Nishikori wel winnen van resp. Simon en Monfils en Djokovic het toernooi.
Reply
(30-03-2016, 08:55 AM)kuiper Wrote: Mooi puntenaantal, ik heb exact 10.000 punten verzameld tot nu toe Smile
Na de misser vorig toernooi, met veel te snel Djoko en Murray aangeklikt en niet verder nagedacht, deze week toch een mooie score.
Met Goffin en de onderste 4 in het schema toch sowieso een finalist en haal ik op de meesten weer iets in en sta weer op het eerste blad (toch een doel op zich).
En ik moet zeggen dat ik met veel minder stress en gescheld naar tennis kan kijken, ook dat bevalt me wel Big Grin

Klasse Kuipie! Nu door om Buurs in te halen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gloryhunters!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(30-03-2016, 12:44 PM)buurs Wrote: Gloryhunters!

Smiley_emoticons_baby_taptap Inmiddels alweer de 5e week op rij dat ik een beter team dan jouw maak vriend.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Je bent goed bezig, heggie!  Bier

Blijf je tot het eind van het jaar voor mij?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(30-03-2016, 02:31 PM)buurs Wrote: Je bent goed bezig, heggie!  Bier

Blijf je tot het eind van het jaar voor mij?

Die weddenschap heb ik al staan met NickHop & maartendinkelman. Die jongens kunnen de druk nu al niet meer aan. Scroll maar iets naar beneden in de stand, dan zul je ze ergens tegenkomen op pagina 2 & 3. 

Beter ga jij die weddenschap niet aan. Wink
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mensen kunnen klagen wat ze willen maar als je van plek 30 naar plek 125 zakt dan mag je echt klagen cry
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Jij wordt rijk  Big Grin

Het is je gegund
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stille jaar!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(30-03-2016, 03:33 PM)Stille Wrote: Mensen kunnen klagen wat ze willen maar als je van plek 30 naar plek 125 zakt dan mag je echt klagen cry

Deze mensen zullen daar dan wel horen te staan. Deze mensen nemen Ferrer in hun team.
Stille jaar.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Komt altijd ver daar en was uitgerust na missen van IW. 3 spelers eruit nadat men zelf MP had, ja dat is niet te managen. Net als dat Nadal dizzy wordt na 6-2 1e set gewonnen te hebben.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(30-03-2016, 03:29 PM)Haggie Wrote:
(30-03-2016, 02:31 PM)buurs Wrote: Je bent goed bezig, heggie!  Bier

Blijf je tot het eind van het jaar voor mij?

Die weddenschap heb ik al staan met NickHop & maartendinkelman. Die jongens kunnen de druk nu al niet meer aan. Scroll maar iets naar beneden in de stand, dan zul je ze ergens tegenkomen op pagina 2 & 3. 

Beter ga jij die weddenschap niet aan. Wink

Fijn dat jij jezelf zo tegenspreekt door anderen moed in te praten dat het seizoen nog lang is en daarna laatdunkend mijn positie benadrukt.
Pech en matige keuzes leiden tot die positie, maar de kans dat jouw geluk afneemt en je meerdere keren nat gaat is 100%.
Ofwel, voor jou is het te hopen dat je stoere (achteraf)praat niet bedrogen uitkomt. Neiner
Reply
(30-03-2016, 05:08 PM)NickHop27 Wrote:
(30-03-2016, 03:29 PM)Haggie Wrote:
(30-03-2016, 02:31 PM)buurs Wrote: Je bent goed bezig, heggie!  Bier

Blijf je tot het eind van het jaar voor mij?

Die weddenschap heb ik al staan met NickHop & maartendinkelman. Die jongens kunnen de druk nu al niet meer aan. Scroll maar iets naar beneden in de stand, dan zul je ze ergens tegenkomen op pagina 2 & 3. 

Beter ga jij die weddenschap niet aan. Wink

Fijn dat jij jezelf zo tegenspreekt door anderen moed in te praten dat het seizoen nog lang is en daarna laatdunkend mijn positie benadrukt.
Pech en matige keuzes leiden tot die positie, maar de kans dat jouw geluk afneemt en je meerdere keren nat gaat is 100%.
Ofwel, voor jou is het te hopen dat je stoere (achteraf)praat niet bedrogen uitkomt. Neiner

Praat ik mezelf tegen? Ik probeer Buurs juist te beschermen door geen weddenschap aan te gaan. Je ziet wat er met jou is gebeurd. Ik zal best nog matige weken krijgen, net zoals iedereen, maar ik denk niet dat jij dan in staat bent om in te stappen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Show me what you got Gilles!
Kei Nishikori





Reply
Doe het Goffin!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Toch weer een 360 punten potje op wat managers.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(30-03-2016, 09:02 PM)centre court Wrote: Toch weer een 360 punten potje op wat managers.

Zeg maar gerust op de meeste concurrenten!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik ben geen concurrent dus gewoon een 180 punten potje lijkt mij
Kei Nishikori





Reply
Goffin mist vast een handjevol bps.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: