The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2007
#31
centre court Wrote:
buurs Wrote:zelfs de round robin regel lijken ze door te hebben :eeeek:

Wat een toppers toch bij SD =D>

Heb me ook ingeschreven. ze lijken idd de regel met de poules te snappen. nu moet ik 'm eerst zelf nog eens goed doornemen. Klopt 't dat er maar een beperkt aantal toernooien deze nieuwe opzet gaan gebruiken?

dat klopt cc.
2007 wordt een testjaar.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#32
Scholten! Wrote:Volgend ben ik er ook zeker weer bij. Centre Court zal zich echter over mij moeten ontfermen en zal mij scherp moeten houden. Niet dat ik weer twee keer 0 punten in de week krijg :wink:

Laat ik dan de Baakse Deelname naar 3 tillen! Het laatste half jaar ben ik afgehaakt. Maar nu met een frisse start beginnen!

Ik zal ook de excell-sheet weer op me nemen als hier niets op tegen is?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#33
Eli,nu je waarschijnlijk minder werk met je MV game zal hebben na de werkzaamheden van Mac,zou je kunnen overwegen om zelf ook weer met TM mee te gaan doen Idea .En hopelijk wil je dan ook weer de TM statistieken voor ons bijhouden.
Dat maakt het voor iedereen een stuk leuker.

Bij voorbaat dank

Henk
Reply
#34
??

Ik heb vorig jaar toch gewoon de TM stats bijgehouden?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl/elikian/TMStats/">http://www.competitieteam.nl/elikian/TMStats/</a><!-- m -->
Reply
#35
Weet ik,maar ik hoop dat je het komend jaar WEER zult doen.
Reply
#36
Haggie Wrote:
Scholten! Wrote:Volgend ben ik er ook zeker weer bij. Centre Court zal zich echter over mij moeten ontfermen en zal mij scherp moeten houden. Niet dat ik weer twee keer 0 punten in de week krijg :wink:

Laat ik dan de Baakse Deelname naar 3 tillen! Het laatste half jaar ben ik afgehaakt. Maar nu met een frisse start beginnen!

Ik zal ook de excell-sheet weer op me nemen als hier niets op tegen is?

Als je er een keer niet aan toe komt wil ik het dan wel een keer overnemen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#37
Wat een goede initiatieven van iedereen! =D>

Als ik ook eens iets kan doen voor jullie zal ik 't zeker niet laten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
centre court Wrote:Wat een goede initiatieven van iedereen! =D>

Als ik ook eens iets kan doen voor jullie zal ik 't zeker niet laten.

Dan doe ik zoals gewoonlijk weer geen ene ruk.

TM laat ik zeker schieten heb ik besloten. Het puntensysteem zullen ze toch niet begrijpen en de prijzen zijn waardeloos.

Alles op de MV Game!
Reply
#39
_Tampie Wrote:
centre court Wrote:Wat een goede initiatieven van iedereen! =D>

Als ik ook eens iets kan doen voor jullie zal ik 't zeker niet laten.

Dan doe ik zoals gewoonlijk weer geen ene ruk.

TM laat ik zeker schieten heb ik besloten. Het puntensysteem zullen ze toch niet begrijpen en de prijzen zijn waardeloos.

Alles op de MV Game!

Het gaat om de eer Tampermans :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#40
En de fun die je hebt met 't maken van je team en het volgen van je gekozen spelers later in de week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#41
Heeren!

Ben net terug van de wintersport en ik kan niet wachten tot het nieuwe seizoen. Maak jullie borsten maar vast nat!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Deze regel bij Game Info maakt me wel ongerust:

Quote:De door de organisatie van de Tennis Manager 2007 genomen beslissingen zijn bindend en hierover zal NIET gecommuniceerd worden
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Wanneer moeten we eigenlijk concreet ons 1e team maken? Gewoon met de AO toch? En voor MV game komende week? :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#44
TM begint op 15 januari met de AO inderdaad.

Volgens mij moeten we voor MV morgenavond al ons team maken. Spannend!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Ad Wim Wrote:TM begint op 15 januari met de AO inderdaad.

Spannend!


Het begint alweer fraai! :letitallout:

Op de Sport Dreams site staat dat de AO op de 23e begint. Volgens mij is dat toch echt de 15e dus maar even een mailtje gestuurd.

Lees en huiver: :eeeek:

Quote:

Beste Juan,

Dat klopt. We hebben echter om organisatorische redenen besloten TM 2007 op de 23e te laten beginnen, met de kwartfinales. Dit staat misschien wat ongelukkig op de homepage, we zullen dat aanpassen. Verder zijn alle data in de game aangepast.

Succes!

Sportieve groet,
Team Sportdreams


Weg spanning. Sad
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
#46
Waaaaaaaaaaaaaat????? Dat kan toch echt niet? :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#47
Dit is inderdaad kut, ik heb ook maar even een, vrij pittig, mailtje gestuurd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Dat word dus een heel hoge score op de AO.




















VOOR IEDEREEN Icon_evil Icon_evil Icon_evil
Reply
#49
Wel goed voor de credits :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Niet als je op nummer 21 eindigd. :wink:
Reply
#51
Waar slaat dit nu weer op??? :letitallout: :letitallout:
Om organisatorische redenen? Echt belachelijk !! #-o #-o
Reply
#52
#-o #-o

Tja het bevestigt wel waarom ik geen zin meer heb in TM. Amateurs.
Reply
#53
Ad Wim Wrote:Dit is inderdaad kut, ik heb ook maar even een, vrij pittig, mailtje gestuurd.

Al een reactie gehad?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#54
Nee, helaas. Het zal dus wel niet verplaatst worden. Prutsers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
balen :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#56
Slechte zaak is dit. Ik denk dat er al veel managers zijn afgehaakt voor TM, of valt dat wel mee? Mijn deelname is afhankelijk van Haggie
Reply
#57
Tja, het wordt zo wel iets minder leuk, maar ik doe zeker nog wel mee.

Ik wacht denk ik wel even met de betaling. Als ze echt gaan kloten met dat nieuwe RR-systeem, ben ik weg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Ad Wim Wrote:Tja, het wordt zo wel iets minder leuk, maar ik doe zeker nog wel mee.

Ik wacht denk ik wel even met de betaling. Als ze echt gaan kloten met dat nieuwe RR-systeem, ben ik weg.

Of ze knikkeren je er al heel snel uit als je nog niet betaald hebt.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#59
Ik ben er gewoon bij. Blijft een leuk spel ondanks de fouten die ze elke keer weer maken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#60
centre court Wrote:Ik ben er gewoon bij. Blijft een leuk spel ondanks de fouten die ze elke keer weer maken.

Ik heb een maand geleden al betaald :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: