The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2007
#91
Het invullen van het team morgen moet in principe een eitje zijn zou je zeggen. Alleen onderin het schema zijn nog wat onduidelijkheden, al is dat morgen misschien ook al wel niet meer zo. Bovenin in 't schema wordt 't zo:

Federer 200
Robredo 50
Fish 50
Roddick 90

Onderin dan:

Nalbi/Haas 50
Berdych/Davy 90
Gonzo/Blake 140
Murray/Nadal 50

Even de waardes erbij pakken en kijken welke spelers samen het hoogste puntenaantal haalt. Het programaatje van Tampie moet dat toch lukken. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#92
Ok excuses aanvaard :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#93
Waarom kost Fish niet gewoon 775? Het team dat ik wil kost 12501.....
Reply
#94
Eitje, denk dat bijna iedereen hetzelfde team neemt. Vraag is alleen: Wint Gonzo of wint Nadal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#95
heb me maar ingeschreven. wachtwoord ? forum? login forum?
Reply
#96
Is nog geen subleague idd. Forum Forum is oke!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#97
centre court Wrote:Eitje, denk dat bijna iedereen hetzelfde team neemt. Vraag is alleen: Wint Gonzo of wint Nadal.

Ik denk dat je je daarin nog weleens kan vergissen....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#98
centre court Wrote:Is nog geen subleague idd. Forum Forum is oke!

Ik ben zo vrij geweest de subleague aan te maken:
De Forummers-league.

inlog is idd forum-forum
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#99
Ik heb me ingeschreven
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tripplexxx Wrote:
centre court Wrote:Eitje, denk dat bijna iedereen hetzelfde team neemt. Vraag is alleen: Wint Gonzo of wint Nadal.

Ik denk dat je je daarin nog weleens kan vergissen....
Beaam.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ook ingeschreven!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik ook
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
En mijn team staat klaar!!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Wat een kneuzen zeg. Overal op de site staat dat ze 23 januari met 't spel starten, terwijl 't toch echt 22e is vandaag. Ga er van uit dat daar nog menig manager de fout mee in gaat. En dan heb je dus meteen einde verhaal met 400 punten achterstand.

Verhaal wordt nog sterker als Sportdreams hier klachten over gaat krijgen en dan beslist dat alle teams niet meetellen door deze ''organisatorische'' fout.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
kuiper Wrote:En mijn team staat klaar!!!!

Die van mij ook
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
kuiper Wrote:En mijn team staat klaar!!!!

Die van mij ook

Ik ben ook klaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
buurs Wrote:
kuiper Wrote:En mijn team staat klaar!!!!

Die van mij ook

Ik ben ook klaar.

Ik heb ook de eerste punten van het seizoen binnen..... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
centre court Wrote:Wat een kneuzen zeg. Overal op de site staat dat ze 23 januari met 't spel starten, terwijl 't toch echt 22e is vandaag. Ga er van uit dat daar nog menig manager de fout mee in gaat. En dan heb je dus meteen einde verhaal met 400 punten achterstand.

Verhaal wordt nog sterker als Sportdreams hier klachten over gaat krijgen en dan beslist dat alle teams niet meetellen door deze ''organisatorische'' fout.

Er staat dat je team VOOR de 23e klaar moet staan :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mijn team is ook klaar.
We zullen zien, ik hoop een beter seizoen te hebben dan twee jaar geleden.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
buurs Wrote:
centre court Wrote:Wat een kneuzen zeg. Overal op de site staat dat ze 23 januari met 't spel starten, terwijl 't toch echt 22e is vandaag. Ga er van uit dat daar nog menig manager de fout mee in gaat. En dan heb je dus meteen einde verhaal met 400 punten achterstand.

Verhaal wordt nog sterker als Sportdreams hier klachten over gaat krijgen en dan beslist dat alle teams niet meetellen door deze ''organisatorische'' fout.

Er staat dat je team VOOR de 23e klaar moet staan :wink:

1. Let op: Ons seizoen begint op 23 januari met de 2e week van de Australian Open. Schrijf je vóór die datum in en speel mee met de meest complete, dynamische en spannendste Tennis Manager van het jaar. Laat jou tennisinzicht spreken. Duik in de statistieken, analyseer de prestaties van de tennissers en stel voor elk toernooi de beste spelers op.

2. - Start: 23 januari 2007!
- Inclusief het nieuwe Round Robin Format!
- Ga de strijd aan met je subleaguegenoten!
- Test je tenniskennis met de rondequiz

:wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het start op 23 januari en je moet je team daarvoor maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb me ook even in de subleague ingeschreven, als ik welkom ben :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ik maak me er niet druk om, al vergeten 200 managers de deadline. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als je Slazenger al niet weet, hoeven we voor jou niet te vrezen :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Het start op 23 januari en je moet je team daarvoor maken.

Dus de 22e :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Onderin moet je de finalist hebben en bovenin Roddick en Fish. Robredo is niet interessant, want voor dat geld kun je ook 60 punten kopen en verliezen van Federer doet hij op zeker.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Onderin moet je de finalist hebben en bovenin Roddick en Fish. Robredo is niet interessant, want voor dat geld kun je ook 60 punten kopen en verliezen van Federer doet hij op zeker.

en jij trekt 't in twijfel als ik zeg dat bijna iedereen ong. hetzelfde team gaat kiezen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Tripplexxx Wrote:Onderin moet je de finalist hebben en bovenin Roddick en Fish. Robredo is niet interessant, want voor dat geld kun je ook 60 punten kopen en verliezen van Federer doet hij op zeker.

en jij trekt 't in twijfel als ik zeg dat bijna iedereen ong. hetzelfde team gaat kiezen?

Er zijn wel wat opties hoor. Nadal of Gonzalez bijvoorbeeld.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
centre court Wrote:
Tripplexxx Wrote:Onderin moet je de finalist hebben en bovenin Roddick en Fish. Robredo is niet interessant, want voor dat geld kun je ook 60 punten kopen en verliezen van Federer doet hij op zeker.

en jij trekt 't in twijfel als ik zeg dat bijna iedereen ong. hetzelfde team gaat kiezen?

Er zijn wel wat opties hoor. Nadal of Gonzalez bijvoorbeeld.

Ga nou niet alle opties verklappen! :wink: Laten we 't er vanavond over hebben. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Tripplexxx Wrote:
centre court Wrote:
Tripplexxx Wrote:Onderin moet je de finalist hebben en bovenin Roddick en Fish. Robredo is niet interessant, want voor dat geld kun je ook 60 punten kopen en verliezen van Federer doet hij op zeker.

en jij trekt 't in twijfel als ik zeg dat bijna iedereen ong. hetzelfde team gaat kiezen?

Er zijn wel wat opties hoor. Nadal of Gonzalez bijvoorbeeld.

Ga nou niet alle opties verklappen! :wink: Laten we 't er vanavond over hebben. :8:

Precies, maak Kooltje even lekker wakker :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: