The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2007
God, wat een fout, ik ben helemaal vergeten dat Del Potro maar 7 punten had :oops:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
omyaca Wrote:Waar is Bozoljac?
Tja, dan kwam ik niet uit. Ik had iedereen genomen die ik wilde nemen en nog 1020 over.
Daarvoor Mayer en Russell genomen, 18 punten.
Anders moest ik Bozoljac en iemand van 7 punten nemen, dat is maar 17 punten.

Dan had je dus Muller voor del Potro moeten nemen (= goedkoper). Maar jah, het scheelt maar 6 punten. Daar zal het seizoen niet op beslist worden.
Je hebt helemaal gelijk. Maar op de een of andere manier had ik in mijn hoofd dat Del Potro 15 punten had, heel stom.
Maar het is inderdaad maar 7 punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
THE MAILMAN Wrote:
_Tampie Wrote:Waarom kost Fish niet gewoon 775? Het team dat ik wil kost 12501.....

HE, ik kom tot dezelfde conclusie. Shit zeg! :letitallout:

Ik ben zeer benieuwd wat het team van 12501 moet zijn. Ik kon geen logisch team voor dit bedrag zien...
Reply
omyaca Wrote:1 Bozoljac,Ilia €337 0
2 Querrey,Sam €361 0
3 Haas,Tommy €1890 0
4 Udomchoke,Danai €447 0
5 Davydenko,Nikolay €2825 0
6 Muller,Gilles €411 0
7 Mayer,Florian €700 0
8 Gonzalez,Fernando €2015 0
9 Fish,Mardy €776 0
10 Roddick,Andy €2415 0
11 Capdeville,Paul €306 0
€12483
Lu i.p.v. Muller
Reply
Ik ook niet. Het team van jou (en mij - 7 punten) lijkt mij de enige echt logische optie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mailman heeft Djokovic en Ginepri, Kuiper heeft Murray en Arco Djokovic :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Voor de mensen die van een gokje houden was dit nog een optie:
1 Haas,Tommy €1890 0
2 Roddick,Andy €2415 0
3 Fish,Mardy €776 0
4 Gonzalez,Fernando €2015 0
5 Davydenko,Nikolay €2825 0
6 Robredo,Tommy €2375 0
€12296
Reply
Dan had ik eerder Robredo en Gonzo eruit geknikkerd voor Nadal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Quote:Dit is 'm.

Same here.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Er zijn toch nog mensen voor Federer gegaan...
Reply
Tja, wel echt stom dit. Kost me heel makkelijk 7 punten. Maar ja, je moet ook niet je team maken en je spullen pakken tegelijkertijd... :oops:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tripplexxx Wrote:belangrijkste optie is om op zeker te spelen, de in jouw ogen zekere verliezend kwartfinalist weg te laten, en wat klein spul kopen ( Querrey, Udomchoke, Capdeville etcetera).

rare actie tripple, veel mensen waren hier niet voor gegaan als je dit niet had geplaatst.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Tripplexxx Wrote:belangrijkste optie is om op zeker te spelen, de in jouw ogen zekere verliezend kwartfinalist weg te laten, en wat klein spul kopen ( Querrey, Udomchoke, Capdeville etcetera).

rare actie tripple, veel mensen waren hier niet voor gegaan als je dit niet had geplaatst.

Diegene die daar niet voor waren gegaan, acht ik sowieso al kansloos voor de eindoverwinning :razz:
Reply
Inderdaad, dit was toch duidelijk de beste optie. Tenzij je meteen heel erg wil gokken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:
centre court Wrote:
Tripplexxx Wrote:belangrijkste optie is om op zeker te spelen, de in jouw ogen zekere verliezend kwartfinalist weg te laten, en wat klein spul kopen ( Querrey, Udomchoke, Capdeville etcetera).

rare actie tripple, veel mensen waren hier niet voor gegaan als je dit niet had geplaatst.

Diegene die daar niet voor waren gegaan, acht ik sowieso al kansloos voor de eindoverwinning :razz:

check de 1e pagina van de ranglijst. geen enkel team met de kleine rukkers.

Wat zijn er veel teams leeg! :eeeek:
Ook veel Federer en Robredo gezien. Lijkt me niet handig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Genomico Wrote:
centre court Wrote:
Tripplexxx Wrote:belangrijkste optie is om op zeker te spelen, de in jouw ogen zekere verliezend kwartfinalist weg te laten, en wat klein spul kopen ( Querrey, Udomchoke, Capdeville etcetera).

rare actie tripple, veel mensen waren hier niet voor gegaan als je dit niet had geplaatst.

Diegene die daar niet voor waren gegaan, acht ik sowieso al kansloos voor de eindoverwinning :razz:
Natuurlijk, dat kan iedereen bedenken.
Wie is er dit jaar favoriet voor de overwinning?
Reply
Op Blz 2 van de ranglijst hebben misschien 5 managers vd 25 een team ingevuld. Ben erg benieuwd naar de stats van Eli. Er hebben zich 578 managers aangemeld. Als er 250 een team hebben gemaakt is 't veel. De rest is kansloos in mijn ogen.

En als ik dan zie dat er namen als Coria, Malisse, Moya etc langs komen zakt m'n broek al af.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
andre Wrote:
Genomico Wrote:
centre court Wrote:
Tripplexxx Wrote:belangrijkste optie is om op zeker te spelen, de in jouw ogen zekere verliezend kwartfinalist weg te laten, en wat klein spul kopen ( Querrey, Udomchoke, Capdeville etcetera).

rare actie tripple, veel mensen waren hier niet voor gegaan als je dit niet had geplaatst.

Diegene die daar niet voor waren gegaan, acht ik sowieso al kansloos voor de eindoverwinning :razz:
Natuurlijk, dat kan iedereen bedenken.
Wie is er dit jaar favoriet voor de overwinning?

Buurs.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, het wordt steeds minder populair en dat hebben ze er zelf naar gemaakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik sta derde na deze AO, maar wel met heel veel mensen voor me :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tampie en Buurs zijn de favorieten op basis van voorgaande jaren, maar ik denk dat er dit jaar zo'n 15 man op de loer zullen liggen die de titel willen en kunnen pakken. Waarvan een man of 8 echte kanshebbers die jaar in jaar uit hoog eindigen. Iedereen die zichzelf serieus neemt en er elke week voor gaat zitten behoort i.i.g. tot het lijstje van 15 :wink:
Reply
Hoeveel mensen hebben uberhaupt een team gemaakt van de 578? en hoeveel procent daarvan is totaal niet serieus en kan weer in de prullenbak? Heel erg veel. Zal me niet verbazen als we na deze AO al niet heel veel meer dan 100 serieuze managers hebben.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Soort MV-game dus :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Elikian lacht zich de lul uit de broek. Wink
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
andre Wrote:
omyaca Wrote:1 Bozoljac,Ilia €337 0
2 Querrey,Sam €361 0
3 Haas,Tommy €1890 0
4 Udomchoke,Danai €447 0
5 Davydenko,Nikolay €2825 0
6 Muller,Gilles €411 0
7 Mayer,Florian €700 0
8 Gonzalez,Fernando €2015 0
9 Fish,Mardy €776 0
10 Roddick,Andy €2415 0
11 Capdeville,Paul €306 0
€12483
Lu i.p.v. Muller

Qua benutten van je budget is dat uiteraard een betere keus. [Image: 14.gif]
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
omyaca Wrote:Voor de mensen die van een gokje houden was dit nog een optie:
1 Haas,Tommy €1890 0
2 Roddick,Andy €2415 0
3 Fish,Mardy €776 0
4 Gonzalez,Fernando €2015 0
5 Davydenko,Nikolay €2825 0
6 Robredo,Tommy €2375 0
€12296
hier ben ik voor gegaan. robredo in zoverre de gok. maar scheelt niet herel veel punten als hij verliest. en stel dat federer zich verstapt dan loop ik binnen.
Reply
Genomico Wrote:Tampie en Buurs zijn de favorieten op basis van voorgaande jaren, maar ik denk dat er dit jaar zo'n 15 man op de loer zullen liggen die de titel willen en kunnen pakken. Waarvan een man of 8 echte kanshebbers die jaar in jaar uit hoog eindigen. Iedereen die zichzelf serieus neemt en er elke week voor gaat zitten behoort i.i.g. tot het lijstje van 15 :wink:

Streep mijn naam maar door, ik ben niet iedere week van plan de draw goed te analyseren, maar ik pik ze gewoon op goed geluk. Ik ben al tevreden als ik de top 20 haal.

Buurs en arco zijn favorieten, al is het vreemd dat Arco voor Djokovic gaat.
Reply
De top 5 zal er als volgt uit zien denk ik:

1. Tampie
2. Arco
3. Ad Wim
4. Kuiper
5. Centre Court
(reserve: Genomico)

Ik hoop dat ik hier ergens tussen kom te staan :8:
Tampie zie ik toch als favoriet, ondanks dat hij minder tijd zal hebben.
Ik weet niet hoeveel tijd hij er vorig jaar aan besteedde, maar voor mij is over het algemeen een half uurtje genoeg, dus dat zal voor jou ook wel meevallen. :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
1. Centre Court
2. Kuiper
3. Genomico
4. Buurs
5. Ad Wim

De cup moet naar Baak, CC heeft er de capaciteiten voor!
Reply
buurs Wrote:3. Ad Wim

:lol: :lol:
Reply


Forum Jump: