The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2007
Stille Wrote:Ik vraag me af of ze volgend jaar nog doorgaan
Dat vraag ik me inderdaad ook af. Dit is wel een heel laf einde en aan het begin van het seizoen leek het er ook niet op dat ze er nog heel veel zin in hadden.
En als je ziet wat ze met Competitiemanager hebben gedaan...

Zou toch erg jammer zijn, TM is toch de ziel van dit forum ongeveer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat hebben ze daar gedaan? Daar doe ik niet aan mee
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Je betaalt daar ook inschrijfgeld, maar daar koop je een aantal credits voor. En die credits kun je inzetten om te team te wijzigen. Maar die credits zijn nooit genoeg voor een heel jaar dus uiteindelijk kom je zo een stuk duurder uit.
Hierdoor zijn heel veel mensen afgehaakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker verhaal, stelletje geldwolven zijn het bij sportdreams
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Juan Zueco Wrote:Ik mail ze wel even. Moet eerst nog even tot 100.000 tellen.

99.998, 99.999, 100.000.

Quote:L.S.,

Met het schrappen van de Tennis Master 2007 ronde eindigt U deze jaargang van de Tennis Manger (net als die begon) op een schandalig wijze.

De deadline van de Australian Open begon een week te laat en daar boven op veranderde U ook nog even de regels door alleen de kwartfinalisten mee te laten tellen. Onder het mom van dat er goed en correct gecommuniceerd was werden alle bezwaren door U weggewuifd. Feit is dat een hondertal deelnemers U "goede" communicatie niet hadden begrepen.

Nu communiceert U totaal niet en wordt de slotronde van het manager spel resoluut geschrapt. Hiermee dupeert U deelnemers, die nog kans hadden zich binnen de prijzen te spelen en bovendien kunnen degenen die wel binnen de top-20 eindigen hun credits niet verhogen.

De credits zal me een zorg zijn, het allerergste is dat U pure competitie vervalsing pleegt.

Nogmaals schande!

De afgelopen jaren is het deelnemersveld van de TM aanzienlijk geslonken, mede door spelregel veranderingen en andere organisatorische blunders.

Van die fouten is klaarblijkelijk niet geleerd.

Jammer, het is een leuk spel, maar op deze manier is de lol er definitief af.

Groet,

Juan Zueco.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Ik vermoed een omkoopschandaal met Buurs als hoofdrolspeler :-k
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik vermoed een omkoopschandaal met Buurs als hoofdrolspeler :-k

:-$
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
:eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek:

Wat een farce weer van sportdreams.... het is nu echt over voor ze, ik doe dit jaar nog met Champions manager mee, maar ook daar kap ik mee na deze jaargang. Ooit deed ik met 6 spellen tegelijk mee.
Reply
Oh ja, Buurs, van harte gefeliciteerd natuurlijk. Als is het best wel vervelend voor je om het op deze manier te winnen. Voor je hart misschien wel beter.


Waarschijnlijk ga je de boeken in als de laatste TM winnaar. =D> =D> =D> =D>

Sportdreams =D> =D>
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Einde seizoen staat er nu....

Gefeliciteerd dan maar Buurs Smile

:eeeek:

Wel een raar einde, maar het bespaart me een slopende week met het dichte team van Binaural :8:

Eindelijk heb ik de titel binnen!!!!!!!

Raar einde idd, maar het resultaat is er niet minder om. Feli met de overwinning Buurs =D> , binnengehaald met een mooie eindsprint (ik neem aan dat Nalbi als dank volgend jaar iedere week in je team staat :wink: ).
Reply
Feli Buurs

Hoe zal die Binaural zich nu voelen :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
whahahahahahahahahahahaha heerlijke SD actie weer dit =D>

Maar goed doet niks af aan de prestatie van buurs! goeie shit! =D>
Reply
Thxs allemaal.

Tja, hoe heb ik me het hele jaar gevoeld met dat dichte team van hem :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Uiteraard de felicitaties aan Dennis. Toch weer knap dat je bovenin eindigt en dit jaar zelfs als eerste.

Maar ik ben zo blij dat ik aan het begin van het seizoen de beslissing heb genomen om mij terug te trekken. Het heeft mij enorm veel tijd opgeleverd (die overigens weer is opgegaan aan pokeren. :lol: ) Dit had ik niet gepikt. Een keer naaien tot daar aan toe, maar voor de zoveelste keer is niet te accepteren.
Wat een stelletje AMATEURS.

Dan doen wij het samen toch een heel stuk beter met alle andere spelletjes op dit forum.

En dan ook nog van die waardeloze prijzen. Ik heb mijn credits nog staan, ik moet opschieten want ze zijn volgens mij geldig tot 31 december.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Buurs, gefeliciteerd jongen! :Big Grin Die Binaural kan me gestolen worden, maar voor anderen is dit inderdaad wel een erg zuur afscheid van het tennisseizoen. Ook volgend jaar zal het aantal deelnemers weer slinken. Jammer dat ik de 'goede' periode van Sportdreams nooit heb meegemaakt :wink:
Reply
kuiper Wrote:Uiteraard de felicitaties aan Dennis. Toch weer knap dat je bovenin eindigt en dit jaar zelfs als eerste.

Maar ik ben zo blij dat ik aan het begin van het seizoen de beslissing heb genomen om mij terug te trekken. Het heeft mij enorm veel tijd opgeleverd (die overigens weer is opgegaan aan pokeren. :lol: ) Dit had ik niet gepikt. Een keer naaien tot daar aan toe, maar voor de zoveelste keer is niet te accepteren.
Wat een stelletje AMATEURS.

Dan doen wij het samen toch een heel stuk beter met alle andere spelletjes op dit forum.

En dan ook nog van die waardeloze prijzen. Ik heb mijn credits nog staan, ik moet opschieten want ze zijn volgens mij geldig tot 31 december.

thxs Kuiper!!

Gaan we binnenkort een keer weer pokeren met de families Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een lachertje weer, maar feli Buurs!
Reply
Feli Buurs.... =D>
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Juan Zueco Wrote:Schandalig. Sta op 11 punten van de nr. 20.
Lullig inderdaad. Welk team had je?
Feli Buurs.
Reply
Tsja 23e op 27 punten van de prijzen. Zowel met Aus Open als op eind dus verneukt.
Reply
Welk team had je dan bij de Masters?
Reply
Ik had (na gisteren):

Nadal
Ferrer
Roddick
Gonzo
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Tactische gok om voor Federer/Roddick/Ferrer te gaan in de hoop dat de in te halen teams op safe gaan met Nadal/Ferrer/Roddick/Gonzalez.

En Safin geloof ik omdat dat precies het geld opmaakte. Smile
Reply
andre Wrote:Welk team had je dan bij de Masters?

Tactische gok om voor Federer/Roddick/Ferrer te gaan in de hoop dat de in te halen teams op safe gaan met Nadal/Ferrer/Roddick/Gonzalez.

En Safin geloof ik omdat dat precies het geld opmaakte.
Reply
Juan Zueco Wrote:Ik had (na gisteren):

Nadal
Ferrer
Roddick
Gonzo
Dat had denk ik 90 procent van de managers gehad. Maakt het drama bij SD niet goed, maar het is maar de vraag of het genoeg was geweest voor je...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Witte Geit Wrote:
andre Wrote:Welk team had je dan bij de Masters?

Tactische gok om voor Federer/Roddick/Ferrer te gaan in de hoop dat de in te halen teams op safe gaan met Nadal/Ferrer/Roddick/Gonzalez.

En Safin geloof ik omdat dat precies het geld opmaakte.
Troost voor jou is dat ik precies hetzelfde had (Haase ipv Safin), dus je had me niet kunnen inhalen. Voor Juan Zueco en de nummer 21 is het lulliger.
Reply
Ad Wim Wrote:
Juan Zueco Wrote:Ik had (na gisteren):

Nadal
Ferrer
Roddick
Gonzo
Dat had denk ik 90 procent van de managers gehad. Maakt het drama bij SD niet goed, maar het is maar de vraag of het genoeg was geweest voor je...

Dat zullen we dus nooit weten en daar gaat het om.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Hehe, maar dankzij Sportdreams dusdanig veel frustratie want Aus Open viel ook al in mijn nadeel dat ik toch in de e-mailpen kruip. Laat ze de top 25 maar lekker prijzen geven, dat compenseert de grensgevallen en direct gedupeerden. Feli in iedergeval met je zuurverdiende 20e plek Smile
Reply
Juan Zueco Wrote:
Ad Wim Wrote:
Juan Zueco Wrote:Ik had (na gisteren):

Nadal
Ferrer
Roddick
Gonzo
Dat had denk ik 90 procent van de managers gehad. Maakt het drama bij SD niet goed, maar het is maar de vraag of het genoeg was geweest voor je...

Dat zullen we dus nooit weten en daar gaat het om.
Jawel, als Federer niet wint zou je mij inhalen, als Federer wint niet.
Reply
Witte Geit Wrote:Hehe, maar dankzij Sportdreams dusdanig veel frustratie want Aus Open viel ook al in mijn nadeel dat ik toch in de e-mailpen kruip. Laat ze de top 25 maar lekker prijzen geven, dat compenseert de grensgevallen en direct gedupeerden.
Daarmee ben ik het eens.
Reply


Forum Jump: