The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2007
buurs Wrote:
kuiper Wrote:Uiteraard de felicitaties aan Dennis. Toch weer knap dat je bovenin eindigt en dit jaar zelfs als eerste.

Maar ik ben zo blij dat ik aan het begin van het seizoen de beslissing heb genomen om mij terug te trekken. Het heeft mij enorm veel tijd opgeleverd (die overigens weer is opgegaan aan pokeren. :lol: ) Dit had ik niet gepikt. Een keer naaien tot daar aan toe, maar voor de zoveelste keer is niet te accepteren.
Wat een stelletje AMATEURS.

Dan doen wij het samen toch een heel stuk beter met alle andere spelletjes op dit forum.

En dan ook nog van die waardeloze prijzen. Ik heb mijn credits nog staan, ik moet opschieten want ze zijn volgens mij geldig tot 31 december.

thxs Kuiper!!

Gaan we binnenkort een keer weer pokeren met de families Icon_twisted

Gaan we zeker doen. Bel me binnenkort maar een keer en dan bij ons thuis??
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
andre Wrote:
Juan Zueco Wrote:
Ad Wim Wrote:
Juan Zueco Wrote:Ik had (na gisteren):

Nadal
Ferrer
Roddick
Gonzo
Dat had denk ik 90 procent van de managers gehad. Maakt het drama bij SD niet goed, maar het is maar de vraag of het genoeg was geweest voor je...

Dat zullen we dus nooit weten en daar gaat het om.
Jawel, als Federer niet wint zou je mij inhalen, als Federer wint niet.

Het gaat om het principe.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
kuiper Wrote:
buurs Wrote:
kuiper Wrote:Uiteraard de felicitaties aan Dennis. Toch weer knap dat je bovenin eindigt en dit jaar zelfs als eerste.

Maar ik ben zo blij dat ik aan het begin van het seizoen de beslissing heb genomen om mij terug te trekken. Het heeft mij enorm veel tijd opgeleverd (die overigens weer is opgegaan aan pokeren. :lol: ) Dit had ik niet gepikt. Een keer naaien tot daar aan toe, maar voor de zoveelste keer is niet te accepteren.
Wat een stelletje AMATEURS.

Dan doen wij het samen toch een heel stuk beter met alle andere spelletjes op dit forum.

En dan ook nog van die waardeloze prijzen. Ik heb mijn credits nog staan, ik moet opschieten want ze zijn volgens mij geldig tot 31 december.

thxs Kuiper!!

Gaan we binnenkort een keer weer pokeren met de families Icon_twisted

Gaan we zeker doen. Bel me binnenkort maar een keer en dan bij ons thuis??

zal ik doen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
SD is als een vrouw, tis af en toe leuk, maar als het er op aan komt geeft ze niet thuis.

Dus gewoon boycotten of meedoen aan de MV-game. Of gewoon zelf exact hetzelfde spel opzetten, maar dan zonder kosten.
Reply
Feli Buurs met je overwinning. Het komt je toe: altijd correct je team open en zo te zien voor alle andere deelnemers (in tegenstelling tot Binaural, waar we toch allemaal onze twijfels over hebben.

Zelf ben ik natuurlijk dik tevreden met mijn eindklassering (voor het eerst in de top20), maar dat SD op zo'n MISSELIJKEMAKENDE manier een eind aan het spel maakt en de spanning van de Masters er helemaal uithaalt is natuurlijk niet goed te praten.

SD verdient wederom de "Gouden Eikel". :lol:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
THE MAILMAN Wrote:SD verdient wederom de "Gouden Eikel". :lol:

Van wie komt ook ie al weer? Moet Tommy Haas hem doorgeven? Marat Safin?
Reply
de radioactieve eikel van Haas geeft op dit moment wel licht, maar goud zou ik hem niet willen noemen.
Reply
:eeeek: Wat een einde. Dramatisch natuurlijk. pure laksigheid.

Feli Buurs. Je hebt 't verdiend! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
FELI Buurs...
wat een verschrikkelijke slechte gang van zaken.
Ik redelijk tevreden met plaats 11....benieuwd of de prijswinnaas wel goed behandeld worden. Alleen buurs en binaural winnen over de 100 euro.
Reply
thxs kool

jij ook feli met je prijs
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Feli buursje!
Reply
thxs Johan :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Feli Buurs :Big Grin =D> =D> =D>
Reply
nu is 't idd afwachten of we onze credits wel kunnen verzilveren. ik zie er nog alles van komen. vorig jaar ging 't trouwens perfect. had de spullen binnen een paar dagen in huis.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik sprak net Woerdie en die communiceert vrij veel met SD. Hij verwacht nog wel dat de teams toch teruggezet worden.
En hij zei dat er volgend jaar wel wat dingen gaan veranderen, hopelijk positieve dingen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik sprak net Woerdie en die communiceert vrij veel met SD. Hij verwacht nog wel dat de teams toch teruggezet worden.
En hij zei dat er volgend jaar wel wat dingen gaan veranderen, hopelijk positieve dingen...

Ik zal ze eens een sollicitatiebrief sturen :wink:
Reply
Tsja, ze waren op de goede weg... #-o Ik verwacht niet dat ze het nog rechtzetten. Ze geven meestal wel een hoopgevende reactie dat ze ernaar zullen kijken en een oplossing gaan zoeken, maar uiteindelijk houden ze toch vast aan hun eigen domme besluit.

Daarom Buurs, van harte gefeliciteerd met de overwinning.
Jammer dat het verschil met de nummer twee niet groter is dan de 30 punten die jij op discutabele wijze hebt binnengehaald. Maar ach, of Binaural alles wel op een eerlijke wijze heeft verdiend is ook zeer te betwijfelen. :wink:
Reply
omyaca Wrote:Jammer dat het verschil met de nummer twee niet groter is dan de 30 punten die jij op discutabele wijze hebt binnengehaald.

Icon_question
Reply
_Tampie Wrote:
omyaca Wrote:Jammer dat het verschil met de nummer twee niet groter is dan de 30 punten die jij op discutabele wijze hebt binnengehaald.

Icon_question

Ik heb een keer om 21.50 uur mijn team moeten maken.
Dat was ook een week, waarin ik jouw team niet heb kunnen maken.
Had een team met 20 spelers ofzo.

Ik moedigde een aantal spelers aan, die niet in mijn team zaten.
Dat had ik de volgende dag pas door, toen ik mijn team bekeek.

Er waren er een aantal die dachten en blijkbaar nog steeds denken dat ik op wat van manier dan ook mijn team na de deadline heb aangepast :roll:

Het werkelijke team dat ik had behaalde 30 pnt. meer dan het team dat ik zeg maar aanmoedigde....
Dit kwam vooral omdat ik Hewitt (lag er in de 1e ronde uit dacht ik) niet had en daarvoor 3 kleintjes had gekozen.

en volgens mij op de dinsdag zei ik al dat ik de foute spelers aanmoedigde.
Mijn team stond toen trouwens gewoon open.... :wink:
Dus tja.....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nee Buurs, door dit bericht vol onwaarheden vraag je er zelf om.

Redenen om aan te nemen dat die week geen zuivere koffie was:
1. Om 22:05 zet hij zijn echte team op het forum (dan ben je toch niet vergeten wie je in je team hebt gezet)
2. De veranderingen in je nieuwe team zijn Hewitt en 2 kleintjes eruit voor een aantal andere kleintjes (waarom zou je je zekere kleintjes eruit halen als je meer kleintjes in je team wilt, Hewitt eruit voor 2 andere kleintjes was nog te begrijpen geweest)
3. Op het moment van bekendmaken van je nieuwe team (waarom zou je uberhaupt naar je team kijken midden in de week) was bekend dat Hewitt en ,ik meen Monfils en Andreev, 0 punten hadden, en de nieuwe spelers allen hun eerste ronde hadden gewonnen.
4. Het is toch onvoorstelbaar dat een fanatieke manager als Buurs na 5 minuten niet meer weet of hij een cruciale gok als Hewitt wel of niet gemaakt heeft!
Reply
Jaaaa, dat kan ik ook nog herinneren, discutabel. Dan is die opmerking mbt een omkoopschandaal opeens niet meer louter grappig :-k
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ga me niet meer verdedigen, want er is al voldoende tijd aan besteedt, maar ik weet het ook allemaal niet precies meer.

Lees de betreffende pagina's maar eens door....waarschijnlijk staat het daar anders dan dat ik zelf zojuist beschreef.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik geloof Buurs. Volgens mij kunnen ze niet zo goed tegen hun verlies :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat mij veel meer interesseert: is er al reactie van SD? Big Grin
Reply
Stille Wrote:Ik geloof Buurs. Volgens mij kunnen ze niet zo goed tegen hun verlies :Big Grin

ik zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen, maar goed ze denken zekers dat ik connecties heb met SD :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Inderdaad, zouden ze uberhaupt bij SD aan het werk zijn. Volgens mij zijn ze een weekkie weg van onze centjes
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Inderdaad, zouden ze uberhaupt bij SD aan het werk zijn. Volgens mij zijn ze een weekkie weg van onze centjes

:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Stille Wrote:Ik geloof Buurs. Volgens mij kunnen ze niet zo goed tegen hun verlies :Big Grin

ik zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen, maar goed ze denken zekers dat ik connecties heb met SD :roll:

Net zoals jij denkt dat Binaural of hoe die kerel ook heet op de een of andere manier connecties heeft en z'n team aanpast na de deadline, dus nu niet ineens het slachtoffer uit gaan hangen Buurs. :wink:
Reply
:lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:
buurs Wrote:
Stille Wrote:Ik geloof Buurs. Volgens mij kunnen ze niet zo goed tegen hun verlies :Big Grin

ik zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen, maar goed ze denken zekers dat ik connecties heb met SD :roll:

Net zoals jij denkt dat Binaural of hoe die kerel ook heet op de een of andere manier connecties heeft en z'n team aanpast na de deadline, dus nu niet ineens het slachtoffer uit gaan hangen Buurs. :wink:

ik vermoedde dat Binaural bij SD hoorde, zodat de 1e plek bij hen zou blijven. :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: