The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2007
wordt wederom spannend maandag buurs.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
yep
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hup Buurs =D> =D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
buurs Wrote:Ferrer moet morgen winnen, maar Federer zal geen moeite hebben ben ik bang

Als Ferrer speelt zoals hij de hele week al speelt, dan gaat ie best wel winnen van Roger. Het enige probleem is dat weinig spelers tegen Roger hun eigen niveau halen.

Hup David!!
Reply
Vamos!
Reply
En, Buurs nog eerste?
Reply
Nee dus, Binaural toch gewonnen..... Sad
Reply
Shit 7 punten op plek 20. Roddick had Ferrer moeten pakken dan was eindsprint gelukt.
Reply
mindlight Wrote:Nee dus, Binaural toch gewonnen..... Sad
Aiaiaia, dit is pijnlijk zeg :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Nee dus, Binaural toch gewonnen..... Sad
Dit is toch gewoon niet te vreten ook...
Reply
Zo dat is erg voor Buurs! Die Binaural (van SD?) had dus Federer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hij had dus blijkbaar Roddick, Federer en Ferrer. Op zich wel logisch als je in moet halen.
En Buurs is blijkbaar vergeten de quiz in te vullen, maar dat had niet uitgemaakt.

Ik ben ook nog ingehaald door Ralfie G die hetzelfde team had als Binaural.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
shit zonde buurs Sad
Reply
:|
Reply
Een team met Federer was het meest logisch. Je kon er toch vanuit gaan dat hij het toernooi zou winnen en dan zou zo'n team de meeste punten halen.
Maar verdacht is het. Iemand die zij team nooit openzet wint.
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Nee dus, Binaural toch gewonnen..... Sad
Aiaiaia, dit is pijnlijk zeg :|

1 ik heb de quiz wel ingevuld

2 dit vind jij alleen maar leuk gezien jouw sms van vorige week zaterdag
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Je bent logischerwijs een beetje in de war, dus ik zal hier maar niet op reageren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad, het hele forum is in de war dus ........... :wink:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Het hele forum ziet niet zijn eerste plaats in de laatste week wegvallen, dus dat lijkt me niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klote Buurs! :cry:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik denk dat het forum blind is. Icon_question
Reply
Elikian Wrote:Ik denk dat het forum blind is. Icon_question
Icon_question
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Voor het forum blijft Buurs de winnaar van TM :wink:
Reply
Erg zuur dit. Aangezien het eigenlijk al afgelopen was en binaural toch weer het beste team blijkt te hebben. Toch feli als beste forummer maar dat was je al een tijdje...
ik blij dat ik nog van 11 naar 10 ben gegaan.
Reply
Belachelijk!!

Ik doe volgend jaar dus echt niet weer mee. Ik ben zo blij dat ik deze beslissing aan het begin van het seizoen heb gemaakt.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik kan er beter nuchter over zijn.
Ik had Federer maar moeten nemen.
Al had ik samen met hem Gonzo en Ferrer waarschijnlijk gekozen, aangezien Gonzo fantasisch in vorm "leek"

Ik snap niet dat ik geen punten voor de quiz heb gekregen, maar dat kan me nu gestolen worden.

3 jaar achter elkaar 2e is ook een prestatie lijkt mij. :|

In ieder geval constant :wink:

Ik ben tot donderdag op cursus en kan deze kater dus even wegspoelen.

Wat ik wel heel kut vindt, is dat ik een week geleden de TM nog gewonnen had en dat zo opeens alles wordt teruggedraaid.
Dan hadden ze dat na de AO ook moeten doen en dan had ik hem alsnog gewonnen....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nu zie ik gvd ook nog dat het team van Tampie 15 punten meer gekregen heeft als ik, terwijl ik daar hetzelfde team had :letitallout:

Daar is mijn antwoord op de quiz dus wel goed gerekend :roll:
Ik wil er niet eens meer over nadenken Sad
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kuiper Wrote:Belachelijk!!

Ik doe volgend jaar dus echt niet weer mee. Ik ben zo blij dat ik deze beslissing aan het begin van het seizoen heb gemaakt.
Wat is er belachelijk dan? Een kleine week geleden schreeuwde vrijwel iedereen hier, terecht, moord en brand dat de Masters niet mee telden.
Natuurlijk is de communicatie weer krom en gaat het weer met een boel gezeik, maar dit is wel de beste en enige juiste beslissing voor iedereen dat de Masters gewoon meetellen. Maar voor Buurs is dit natuurlijk wel zuur, al hoorde de Masters natuurlijk gewoon bij het seizoen en merkte ik dat hij aan de 'overwinning' vorige week ook niet de volle 100% waarde hechtte...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat het weer eens erg inconsequent handelen is van SD.
Ik weet niet of jij je het begin van dit seizoen nog kunt herinneren?

Ik ben niet zomaar gesopt met een spelletje wat ik jaren lang erg leuk heb gevonden. Als je er als organisatie niet serieus mee bezig bent en later zomaar ineens wat kunt aanpassen of wel of niet meetelt. Dat noem ik BELACHELIJK.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ad Wim Wrote:
kuiper Wrote:Belachelijk!!

Ik doe volgend jaar dus echt niet weer mee. Ik ben zo blij dat ik deze beslissing aan het begin van het seizoen heb gemaakt.
Wat is er belachelijk dan? Een kleine week geleden schreeuwde vrijwel iedereen hier, terecht, moord en brand dat de Masters niet mee telden.
Natuurlijk is de communicatie weer krom en gaat het weer met een boel gezeik, maar dit is wel de beste en enige juiste beslissing voor iedereen dat de Masters gewoon meetellen. Maar voor Buurs is dit natuurlijk wel zuur, al hoorde de Masters natuurlijk gewoon bij het seizoen en merkte ik dat hij aan de 'overwinning' vorige week ook niet de volle 100% waarde hechtte...
Icon_question
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: