The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - AZ
#31
1-1 Arveladze(Jenner)
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#32
1-2 Mendes
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#33
Als ik de mensen van LdL mag geloven, dan maakt Jenner momenteel even het verschil en wisselt Ten Cate veel te laat :|
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#34
Huntelaar maakt de gelijkmaker op aangeven van Mitea
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#35
VI geeft de assist aan Ogararu
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#36
Natrappen HUntelaar, maar niet gezien
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#37
goa Wrote:VI geeft de assist aan Ogararu

Is hij jarig ofzo
Reply
#38
Huntelaar zal ook een paar wedstrijdjes moeten gaan brommen als ik LDL moet geloven. Wat een mongool!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#39
Daar zijn de mensen met Lucius doodziek van....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#40
waar is de koef?
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#41
Frits Wrote:waar is de koef?

Geblesseerd
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#42
Teruglezen pik...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#43
PSV gewonnen......
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#44
Tripplexxx Wrote:Teruglezen pik...

hak geen zin in

2-2 mooie uitslag... had ik ook voorspeld Smile
Reply
#45
Kom maar op met commentaar op de scheids, Ad Wim!!!! Zou deze keer terecht zijn, dit leek echt nergens op van Braamhaar. En Huntelaar verdient minstens 4 wedstrijden schorsing voor die schandalige aanslag op Cziommer.
Reply
#46
Adieu kampioenschap :cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#47
kratovsk Wrote:Kom maar op met commentaar op de scheids, Ad Wim!!!! Zou deze keer terecht zijn, dit leek echt nergens op van Braamhaar. En Huntelaar verdient minstens 4 wedstrijden schorsing voor die schandalige aanslag op Cziommer.

Wat deed hij?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#48
Gewoon vol op de knie trappen terwijl er al lang gefloten was.
Reply
#49
kratovsk Wrote:Gewoon vol op de knie trappen terwijl er al lang gefloten was.

:crazy: Had ik van Huntelaar niet verwacht eerlijk gezegd. Zulke dingen vertellen meer over de situatie bij Ajax dan de uitslagen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#50
Ik had het juist wel verwacht eigenlijk, als je ziet hoe gefrustreerd hij het hele seizoen er al bijloopt.
Reply
#51
kratovsk Wrote:Ik had het juist wel verwacht eigenlijk, als je ziet hoe gefrustreerd hij het hele seizoen er al bijloopt.

Valt toch wel mee?
Heb het niet gezien vanmiddag, maar begin me toch wel meer af te vragen of er iets meer aan de hand is daar? Opgekropte frustraties? Waardoor?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#52
Treesong Wrote:Adieu kampioenschap :cry:

Ziet er idd niet slecht uit voor mijn cluppie, maar we zijn nog niet op de helft hoor. Er kan nog van alles gebeuren. We verkopen de huid van de beer pas als deze doodgeschoten en gevild is. :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#53
Ik bied twee kwartjes.
May The Schwartz Be With You
Reply
#54
Hmm, zie nu dat Huntelaar hem misschien niet vol raakt, maar rood was het zeker, gewoon natrappen:

[Image: huntelaar.gif]
Reply
#55
Vuile overtreding, wordt wel een wedstrijd of 3-4 Sad
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#56
Die spoort nie helemaal!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#57
Lamme Lennie Wrote:Vuile overtreding, wordt wel een wedstrijd of 3-4 Sad
Tenzij Braamhaar zegt dat ie het wel zag en het niks vond? Hij keek gewoon naar Huntelaar namelijk, Braamhaar moet in ieder geval ook 4 wedstrijden geschorst worden.
Reply
#58
Scheids moet het idd wel gezien hebben, maar het niks gevonden hebben. Wrs dus geen onderzoek.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#59
Ai, wat een gemiste kans hier. Er was maar één club die echt wilde voetballen en de overwinning verdiende. Het mooie voetbal van Az heb ik maar 10 minuten gezien en dat was na de 1-1. Toen was Ajax ook helemaal de weg kwijt. Ben op zich wel blij dat ze daarna het wel weer oppakte en gewoon verdiend de 2-2 maakten (prachtige goal trouwens). Maar ja, het kampioenschap is nu wel verkeken en ze zaten er zo dichtbij... Aan de ene kant dus een kutgevoel, maar Ajax speelde wel echt goed dus dat geeft weer hoop.
Ik snap ook echt niet dat AZ niet wilde voetballen. Vanaf de eerste minuut al tijd rekken...

En ja, de scheids was weer drama (beide kanten), en ja, dit keer was het zeker beslissend in het nadeel van Ajax:

-Aan de 1-1 ging een duidelijk overtreding vooraf, dat is dus heel belangrijk en daar is Ajax keihard benadeeld.
-De Cler had op slag van rust gewoon rood moeten hebben.
-Opdam had al een aantal keren zijn tweede gele moeten hebben.
-Stam had zeker geel moeten hebben begin tweede helft.
-Huntelaar had rood moeten hebben voor natrappen terwijl ie er bovenop stond :|
-En dan heb ik het nog niet eens over allerlei kleine kutdingetjes waar ie constant wel of niet voor floot. Vooral Huntelaar lijkt echt afgedaan te hebben bij de scheidsrechters in NL.

Kortom, Braamhaar heeft zich echt geblameerd deze wedstrijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
AZ leek niet te willen in de eerste helft, rekte vanaf minuut 1 tijd, heel apart. Even voor de toelichting op Huntelaar: er was afgefloten en Huntelaar wilde de bal snel nemen. Toen hij Cziommer aan zag komen wilde hij voorkomen dat deze de bal wegtikte of meenam maar deed dat nogal lomp. Cziommer, duitser als hij is, rolde uiteraard bijna het stadion uit.
AZ viel me echt zwaar tegen, 20 minuten minder spel van Ajax wordt weer eens afgestraft en dan word je geen kampioen...
Reply


Forum Jump: