The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poker onder de tennismanagers
Tripplexxx Wrote:Niet te filmen hoe tight er wordt gespeeld zo vlak voor de prijzen........ :|

Dus de kans om flink wat blinds op te pakken voor degene met lef.
Reply
Gisteren wel een flinke domper.

Ik speelde bij Partypoker een 1-table tournement $3 (tafel van 10), waarbij al gauw mijn 2000 fichies zag slinken naar iets van 700 ofzo.

Ik ging de flob kijken met een 9 en Q. Daar viel een 9 / 9 / J. Twee mensen om mij heen gingen als een gek raisen dus ik zat al gauw all-in.

Daarna viel nog een 9, dus ik had een four of a kind. En die andere maar raisen, helaas had ik geen duiten meer. Maar vond het wel zwaar balen dat ik niet mee kon doen.

Ik had vanzelfsprekend de pot gewonnen, maar was erg leuk om een keer mee te maken.
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Robert-vdl Wrote:Gisteren wel een flinke domper.

Ik speelde bij Partypoker een 1-table tournement $3 (tafel van 10), waarbij al gauw mijn 2000 fichies zag slinken naar iets van 700 ofzo.

Ik ging de flob kijken met een 9 en Q. Daar viel een 9 / 9 / J. Twee mensen om mij heen gingen als een gek raisen dus ik zat al gauw all-in.

Daarna viel nog een 9, dus ik had een four of a kind. En die andere maar raisen, helaas had ik geen duiten meer. Maar vond het wel zwaar balen dat ik niet mee kon doen.

Ik had vanzelfsprekend de pot gewonnen, maar was erg leuk om een keer mee te maken.

Ik heb een keer 4 azen gehad :razz:
Dat was pas leuk :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Maar heeft het je ook veel opgeleverd?

Veel mensen die een Aas op de flob zien liggen, folden direct zodra er een bet komt.
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Robert-vdl Wrote:Maar heeft het je ook veel opgeleverd?

Veel mensen die een Aas op de flob zien liggen, folden direct zodra er een bet komt.

Zelfde verhaal als dat van jouw.
Ik had ook niet zoveel meer om in te zetten... :roll:
Dan callen ze vaak wel.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ik had een keer 4 koningen. wel verschrikkelijk veel mee gewonnen (1500 ofzo met 1000 beginstack) maar dat kwam omdat ik een agressief imago had en niemand geloofde dus dat ik die laatste overgebleven K had. Volgens mij mn hoogste hand ooit trouwens...kan me iig geen straight flush herinneren.
Reply
6euro buy in, 10-mans tafel. Nu maar eens beginnen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:6euro buy in, 10-mans tafel. Nu maar eens beginnen.

succes
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb weer eens wat gestort op Everest, omdat ik een financiele meevaller kreeg.
Ben nu aan mijn tweede toernooitje bezig, eerste toernooi meteen tweede geworden.

En buurs, ik vind het niveau hier echt lager liggen dan bij Unibet. Zoveel mensen spelen gewoon J 2 of 4 8 op een 10 manstafel hier, dat zie je bij Unibet echt niet.
Net gewoon all in tegen een gast die Q 8 had, terwijl ik flinke raisete op de flop met K K en er op de flop K Q 5 kwam. Dan snap je het ook niet. En dat is nog maar een van de vele voorbeelden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gunstig toch! Ik sta er goed voor nu! +500 vanaf mijn beginstack. Helaas pas 1 man weg, maar ik heb de tijd en zal op de juiste momenten toeslaan.

Ad succes!

Buurs ook bezig?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik speel nu maar 1 a 2 keer per avond.
En steek daar al mijn energie in.
Dat gaat goed.

Afgelopen dagen bijna iedere keer prijs.
Inmiddels van 18 naar 41 dollar gestegen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jazeker Haggie, ik sta echt versteld van wat voor knakkers ik telkens aan tafel heb. Of het moet toeval zijn, maar ik wacht gewoon mijn hand af en dan gaat er altijd wel een drol mee met 67 terwijl ik JJ heb :razz:

Ben dik chipleader met nog 6 man aan tafel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik speel nu op Party Poker he. Ik ben ook van mening dat wanneer je rustig wacht je altijd bij de top 3 kunt komen.

Krijg de laatste 5 handen alleen maar J2 Q4 etc. Beetje jammer.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Jazeker Haggie, ik sta echt versteld van wat voor knakkers ik telkens aan tafel heb. Of het moet toeval zijn, maar ik wacht gewoon mijn hand af en dan gaat er altijd wel een drol mee met 67 terwijl ik JJ heb :razz:

Ben dik chipleader met nog 6 man aan tafel.

Bij de laatste 4/5 wordt er pas echt gespeeld.
Ik word niet voor niets zo vaak 4e
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Daarom moet je zorgen dat je vroeg een hoop opraapt en chipleader wordt. Zeker bij Everest, waar die blinds zo ontzettend langzaam omhoog gaan. Kan je mooi rustig een paar handjes weggooien en de rest elkaar eruit laten flikkeren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Daarom moet je zorgen dat je vroeg een hoop opraapt en chipleader wordt. Zeker bij Everest, waar die blinds zo ontzettend langzaam omhoog gaan. Kan je mooi rustig een paar handjes weggooien en de rest elkaar eruit laten flikkeren.

En dan nog zo klagen over Everest :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik krijg de laatste tijd ook steeds meer een hekel aan een 10-10 beginhand. Rustig spelen kun je met die hand niet, je moet raisen naar mijn mening. Als er een hogere kaart komt, zit je alweer met de gebakken peren.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nu ja, je bent wel echt een dik uur per tafel bezig en die tijd heb ik niet vaak. Ik vind het jammer dat er geen snellere toernooitjes beschikbaar zijn.
Maar als je de tijd hebt, is het best geinig. Zeker als je vroeg op voorsprong komt, dan is de druk er een beetje vanaf. Bij Unibet moet je blijven spelen, omdat de blinds sneller omhoog gaan en kun je niet lang achterover leunen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:letitallout:

All in tegenstander: JJ
Ik ga mee met: AK

er valt niets... nog 1.200 over van de 2.500
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Ik krijg de laatste tijd ook steeds meer een hekel aan een 10-10 beginhand. Rustig spelen kun je met die hand niet, je moet raisen naar mijn mening. Als er een hogere kaart komt, zit je alweer met de gebakken peren.
10 10 moet je flink raisen preflop, desnoods all in, afhankelijk van je stack en de blinds. Dat is echt een goede kaart.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote::letitallout:

All in tegenstander: JJ
Ik ga mee met: AK

er valt niets... nog 1.200 over van de 2.500
TJa, dat is een 50-50... Paar zelfs licht favoriet. Maar wel lullig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Ik krijg de laatste tijd ook steeds meer een hekel aan een 10-10 beginhand. Rustig spelen kun je met die hand niet, je moet raisen naar mijn mening. Als er een hogere kaart komt, zit je alweer met de gebakken peren.
10 10 moet je flink raisen preflop, desnoods all in, afhankelijk van je stack en de blinds. Dat is echt een goede kaart.

De blinds waren nog 30/60. Daar schiet je geen ruk mee op. En als je flink raise preflop en iemand gaat mee, ben je nog in 60% van de gevallen de pineut ook.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Ik krijg de laatste tijd ook steeds meer een hekel aan een 10-10 beginhand. Rustig spelen kun je met die hand niet, je moet raisen naar mijn mening. Als er een hogere kaart komt, zit je alweer met de gebakken peren.
10 10 moet je flink raisen preflop, desnoods all in, afhankelijk van je stack en de blinds. Dat is echt een goede kaart.

De blinds waren nog 30/60. Daar schiet je geen ruk mee op. En als je flink raise preflop en iemand gaat mee, ben je nog in 60% van de gevallen de pineut ook.
TJa, je wint er 90 mee, dat is altijd meegenomen.
En als iemand callt ben je tegen bijna elke hand favoriet, behalve tegen een hoger paartje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
All in tegenstander: A7
Ik ga mee: A8 (schop)

A-A-K-J-9

Split pot... :letitallout:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat is echt heel lullig :|

Ik ben nog steeds dik chip leader met nog 5 man aan tafel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tuuuurlijk.

AK ga ik met 1.005 fiches all in.

Er callt een 66.

K-5-7-6-Q.

Einde pot.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik call ook een all in van 500 met KQ, had zelf iets van 3500 chips. Hij laat A4 zien. Valt een K en een 4 op de flop en een 4 op de river Sad

Gelukkig nog wel chip leader, maar niet zo dik meer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb altijd een fase waarin ik overmoedig word als ik zo hoog sta en die is nu al een tijdje bezig :|

Ben inmiddels geen chip leader meer, maar wel een goede tweede. Nu even tight spelen tot de top 3 en dan gaan!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan krijg ik jacks en call ik een gozer zijn all in die op de flop een paartje 7's flopt en dan all in gaat. Mijn jacks blijven staan en ik ben weer chip leader!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Er wordt ook heel weinig preflop geraiset, terwijl we nu nog echt maar met 4 man over zijn. En bijna iedereen checkt ook op de BB. Het is zo makkelijk te lezen allemaal. Bij Unibet spelen ze veel agressiever bij weinig mensen over en dat vind ik veel moeilijker om tegen te spelen en ook tekend voor een hoger niveau.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: