The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Competitie 2007
#31
Netjes Genomico, ik heb zelf nog nooit dynamic tennis geprobeerd maar ben wel benieuwd.
Proficiat.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#32
Feli Geno! Binnenkort moet het er echt is van komen inderdaad, dynamic tennissen in Zieuwent!

Mijn vriendin is btw met haar volleybalteam kampioen geworden, jawel ook in Zieuwent. Las dat gister ook Martinus tegen Longa in Zieuwent werd gespeeld. Ongelofelijk hoe dat kleine plaatsje toch nog de nodige primeurs binnenhaalt :wink:
Reply
#33
Is er vorig jaar nog een clash gekomen tussen West en Oost?
Reply
#34
Mr. T Wrote:Is er vorig jaar nog een clash gekomen tussen West en Oost?

Helaas niet. Als 't aan mij ligt komt ie er dit jaar wel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#35
Witte Gei't (7/7) en ik (4/5) zijn wel in voor een dubbel.
Reply
#36
Mr. T Wrote:Witte Gei't (7/7) en ik (4/5) zijn wel in voor een dubbel.

Iemand hoeft maar met een datum te komen en ik (4/5), CC (7/7) en Haggie (6/6) zijn erbij..
Reply
#37
Haggie en ik spelen natuurlijk geen competitie of toernooien. dan krijg je ook nooit een ranking. Beide een 6/6 lijkt me wel op z'n plaats. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
:roll: mm, 3/3 is niet eerlijk misschienWink ik ben een 7/7 met links, tenminste, ik versla een vriend van me met links die 7/7 is :lol:. Maar komt er een battle dan? :razz:
Reply
#39
Ik dubbel wel met jou Jappie :razz:

Paar jaar al niet meer competitief gespeeld, maar daarvoor was ik wel 5/5.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Tripple en ik weer?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#41
tripple en vretje dubbelen voor oost. haggie kuiper cc geno buurs en scholten spelen een tennis-off voor de 2 singles.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#42
centre court Wrote:tripple en vretje dubbelen voor oost. haggie kuiper cc geno buurs en scholten spelen een tennis-off voor de 2 singles.

Een tennis-off? Ik mag blij zijn als ik een gamepje mee pik :Big Grin Was op m'n 13e dan misschien een C2 (was toen wel hoog, maar geen idee wat dat in de nieuwe telling is), maar heb al 8 jaar geen serieuse bal geslagen, maar de honger naar het racket is er zeker, dus lijkt me leuk om een balletje te slaan :Big Grin
Reply
#43
Tweede week wederom 6-2.
Wederom prachtige tennisdag.

Alleen heeft een team 4 partijen opgegeven (en daarmee 8-0 verloren) waardoor we met 12 punten na 2 weken nog maar tweede staan.
Old MacDonald had a pharmaceutic company.
Reply
#44
ik pak jullie allemaal...geweldige service en return...meer dan genoeg tegen jullie
Reply
#45
Vandaag weer even een racket in de hand gehad en een balletje geslagen. Wat voelde dat weer goed zeg :Big Grin
Reply
#46
Vandaag van een 4,1 speler gewonnen in de competitie :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#47
ben benieuwd wanneer de regenachtige dag komt bij competitie, want dat is toch traditie :Big Grin maar ik sta ze gelukkig ook wel lekker te raken, 7-1 gewonnen dit keer
Reply
#48
centre court Wrote:tripple en vretje dubbelen voor oost. haggie kuiper cc geno buurs en scholten spelen een tennis-off voor de 2 singles.

Nou.. Dat wordt wat!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#49
Wij als nummer 2 in onze poule gingen met 7-1 onderuit bij de nummer voorlaatst :eeeek:
Old MacDonald had a pharmaceutic company.
Reply
#50
Mr. T Wrote:Witte Gei't (7/7) en ik (4/5) zijn wel in voor een dubbel.

Maak daar na een paar jaar niet tennissen maar 8/8 van Smile
Reply
#51
Afgelopen zondag gewonnen met 8-0.
Enkel gewonnen na een opgave van tegenstander nadat ik 4-1 voor stond. Ik sta nu 3,9. Het gaat lekker zo.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#52
Witte Geit Wrote:
Mr. T Wrote:Witte Gei't (7/7) en ik (4/5) zijn wel in voor een dubbel.

Maak daar na een paar jaar niet tennissen maar 8/8 van Smile

het is goed om alvast die underdogpositie in te nemen :wink:
Reply
#53
Mr. T Wrote:
Witte Geit Wrote:
Mr. T Wrote:Witte Gei't (7/7) en ik (4/5) zijn wel in voor een dubbel.

Maak daar na een paar jaar niet tennissen maar 8/8 van Smile

het is goed om alvast die underdogpositie in te nemen :wink:

Zullen we eens een datumpje en locatie gaan prikken? De maand juni lijkt me een mooie maand voor een potje tennis!!
Reply
#54
Genomico Wrote:
Mr. T Wrote:
Witte Geit Wrote:
Mr. T Wrote:Witte Gei't (7/7) en ik (4/5) zijn wel in voor een dubbel.

Maak daar na een paar jaar niet tennissen maar 8/8 van Smile

het is goed om alvast die underdogpositie in te nemen :wink:

Zullen we eens een datumpje en locatie gaan prikken? De maand juni lijkt me een mooie maand voor een potje tennis!!

Jullie zijn van harte welkom op tennisclub Leimonias in Den Haag :8:

Ik heb nog wel wat mogelijkheden in juni. datumprikker.nl?
Reply
#55
:letitallout:

Concurrent haalt op 5e speeldag ineens zowel een 3 als een extra 4 speler uit de hoge hoed. Hoezo competitievervalsing :roll:
Reply
#56
Bij ons haalt de nummer laatst er even twee 4-spelers bij.... :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#57
ik heb even nagevraagd of dit wel in overeenstemming is met het districtsreglement Icon_twisted
Reply
#58
ze mogen 1x meespelen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#59
Gezellig een operatie aan mn schouder :roll:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#60
buurs Wrote:ze mogen 1x meespelen

In Den Haag geldt dat een invaller niet sterker mag zijn dan degene voor wie hij invalt.
Reply


Forum Jump: