The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




rondemaster 2007
#61
Nee, dat is eendagsvlieg. En waar slaat deze opmerking nou weer op? Er zijn gewoon weinig sprinters waaruit je kunt kiezen en dan ga ik liever voor wat goedkopere jongens dan voor de duurdere.
Ga jij maar weer lekker voor een verrassing of zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Ad Wim Wrote:Nee, dat is eendagsvlieg. En waar slaat deze opmerking nou weer op? Er zijn gewoon weinig sprinters waaruit je kunt kiezen en dan ga ik liever voor wat goedkopere jongens dan voor de duurdere.
Ga jij maar weer lekker voor een verrassing of zo.

cry

nee jij! jij kan lekker fietsen!
Reply
#63
Ben wel benieuwd wat jouw team is/wordt, waf, aangezien je mij uitlacht om mijn keuzes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Ik heb voor vandaag maar 7 man opgesteld. Ik heb zitten rekenen en ik schat voor de rest de kans om het startgeld eruit te halen te klein. Ik heb alleen renners gekozen die gisteren meegesprint hebben. Jongens als Bennati, Cavendish etc. zijn te duur om de gok te nemen. Eerst vandaag nog even afwachten of ze daadwerkelijk mee gaan doen.
Reply
#65
Berend Botje Wrote:Ik heb voor vandaag maar 7 man opgesteld. Ik heb zitten rekenen en ik schat voor de rest de kans om het startgeld eruit te halen te klein. Ik heb alleen renners gekozen die gisteren meegesprint hebben. Jongens als Bennati, Cavendish etc. zijn te duur om de gok te nemen. Eerst vandaag nog even afwachten of ze daadwerkelijk mee gaan doen.

bennati en cavendish hebben wel wat goed te maken.....
Reply
#66
Inderdaad, en die zijn in staat om top 3 te sprinten, zelfs te winnen. Lijkt me een grotere gok om die eruit te laten.
Zou ik eerder iemand als Freire erbuiten laten, maar die heeft ook weer zijn dagen...
Daarom heb ik dus 'gewoon' 9 man.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Bennati en Cavendish moeten top 7 rijden om hun startgeld eruit te halen. Voor beiden is het de eerste Tour, dus ze moeten het nog laten zien of ze mee kunnen komen. Daarom wacht ik vandaag nog af. Maar uiteraard blijft het gokken.
May The Schwartz Be With You
Reply
#68
Wat wordt die Cavendish gehyped zeg. Winnen in de Ster Elektrotour is toch net iets anders dan de TDF.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#69
Berend Botje Wrote:Bennati en Cavendish moeten top 7 rijden om hun startgeld eruit te halen. Voor beiden is het de eerste Tour, dus ze moeten het nog laten zien of ze mee kunnen komen. Daarom wacht ik vandaag nog af. Maar uiteraard blijft het gokken.

Waar heb jij vorig jaar uitgehangen?? :roll:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#70
Voor Bor vandaag alleen Boonen, Husvod en McEwen op de weg... Het is een raar spel. Het zou toch leuker zijn als je verplicht was om negen renners op te stellen.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#71
kuiper Wrote:
Berend Botje Wrote:Bennati en Cavendish moeten top 7 rijden om hun startgeld eruit te halen. Voor beiden is het de eerste Tour, dus ze moeten het nog laten zien of ze mee kunnen komen. Daarom wacht ik vandaag nog af. Maar uiteraard blijft het gokken.

Waar heb jij vorig jaar uitgehangen?? :roll:

Inderdaad, de mensen die vorig jaar Bennati al speelden waren toen spekkoper ( :8: )
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#72
kuiper Wrote:
Berend Botje Wrote:Bennati en Cavendish moeten top 7 rijden om hun startgeld eruit te halen. Voor beiden is het de eerste Tour, dus ze moeten het nog laten zien of ze mee kunnen komen. Daarom wacht ik vandaag nog af. Maar uiteraard blijft het gokken.

Waar heb jij vorig jaar uitgehangen?? :roll:

Stom, stom, je hebt gelijk, ik heb het even nagezocht, Bennati heeft vorig jaar ook goed gesprint, ik had hem vandaag dus bij nader inzien wel kunnen opstellen...
Reply
#73
Berend Botje Wrote:
kuiper Wrote:
Berend Botje Wrote:Bennati en Cavendish moeten top 7 rijden om hun startgeld eruit te halen. Voor beiden is het de eerste Tour, dus ze moeten het nog laten zien of ze mee kunnen komen. Daarom wacht ik vandaag nog af. Maar uiteraard blijft het gokken.

Waar heb jij vorig jaar uitgehangen?? :roll:

Stom, stom, je hebt gelijk, ik heb het even nagezocht, Bennati heeft vorig jaar ook goed gesprint, ik had hem vandaag dus bij nader inzien wel kunnen opstellen...
Wees blij dat je het niet gedaan hebt...
Wat een pech weer vandaag :x
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
Bor de Wolf Wrote:Voor Bor vandaag alleen Boonen, Husvod en McEwen op de weg... Het is een raar spel. Het zou toch leuker zijn als je verplicht was om negen renners op te stellen.

Ik vind het idd een raar spel zo.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#75
Ik ook, maar sta wel bovenaan in de sup! ( ff glory-en...)

:wink:
Reply
#76
Bor de Wolf Wrote:Voor Bor vandaag alleen Boonen, Husvod en McEwen op de weg... Het is een raar spel. Het zou toch leuker zijn als je verplicht was om negen renners op te stellen.

Inderdaad. Ik wist eerst niet of dat ook mocht. Ik vond altijd al vreemd dat mensen veel meer hadden dan ik. Dat waren dus die mensen met 3 of 4 renners. Sad

Hushovd?? Volgens mij is hij behoorlijk geblesseerd.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#77
kuiper Wrote:
Bor de Wolf Wrote:Voor Bor vandaag alleen Boonen, Husvod en McEwen op de weg... Het is een raar spel. Het zou toch leuker zijn als je verplicht was om negen renners op te stellen.

Inderdaad. Ik wist eerst niet of dat ook mocht. Ik vond altijd al vreemd dat mensen veel meer hadden dan ik. Dat waren dus die mensen met 3 of 4 renners. Sad

Hushovd?? Volgens mij is hij behoorlijk geblesseerd.

Dat was gisteren. Voor vandaag alleen Boonen en McEwen.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#78
het spel kan zoveel mooier. bijvoorbeeld het startgeld betalen over je aankoopwaarde en niet over de huidige waarde. of het budget vele malen lager, nu kan iedereen kopen wat hij wil.

ik vind het lastig vandaag. het loonde gister om maar 2 of 3 renners te nemen, maar als je een paar relatief kleine sprintertjes neemt kun je wel wat winst maken....
Reply
#79
Hushovd geblesseerd? Dan moet ik hem er nog even uithalen. Dan speel ik vandaag met Robbie McEwen, Tom Boonen, Romain Feillu en Sébastien Chavanel. Die laatste twee moeten top 10 rijden om winst te maken. De afgelopen dagen hebben ze dat wel gepresteerd.
Reply
#80
Berend Botje Wrote:Hushovd geblesseerd? Dan moet ik hem er nog even uithalen. Dan speel ik vandaag met Robbie McEwen, Tom Boonen, Romain Feillu en Sébastien Chavanel. Die laatste twee moeten top 10 rijden om winst te maken. De afgelopen dagen hebben ze dat wel gepresteerd.

het waren de sprintjes bergop. ik denk dat dat het voordeel is geweest voor chavanel. als de hele bups meesprint geloof ik niet dat chavanel top 10 gaat rijden hoor. kun je beter ventoso of pozzato nemen denk ik.

ik ga zelf ook weer voor bennati. hushovd laat ik ook weg, maar daar twijfel ik wel heel erg aan.

boonen gaat trouwens winnen vandaag.
Reply
#81
Thomas Vaitkus zal niet aan de start verschijnen van de derde etappe in de Tour de France. De 25-jarige Litouwer viel tijdens de tweede etappe in de massale valpartij kort voor de finish. Uit onderzoek in het ziekenhuis is gebleken dat Vaitkus zijn duim op vijf plaatsen heeft gebroken. De renner van de Discoveryploeg is de tweede uitvaller in de Tour. Eerder gaf de Spanjaard Gonzalo al op nadat hij door de achterruit van de ploegleiderswagen van Caisse d'Epargne was gedoken.

Daniele Bennati fietst wel door. De Italiaanse sprinter van Lampre Frondital blijkt op tijd aan de start te kunnen verschijnen voor de derde etappe, die de renners weer richting Frankrijk brengt. In het ziekenhuis is geconstateerd dat er geen verdere breuken of kneuzingen zijn gevonden in de pijnlijke heup van de Italiaan.

Ook de andere slachtoffers van de valpartij fietsen vandaag gewoon door. Dit houdt in dat onder meer Thor Hushovd, George Hincapie en Fabian Cancellara de Tour gewoon vervolgen.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.wielerreport.nl/385/wielernieuws/Vaitkus_haakt_af,_Bennati_fietst_door.html">http://www.wielerreport.nl/385/wielerni ... _door.html</a><!-- m -->
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#82
Tja, ik weet het ook niet, gokken maar, Pozzato en Ventoso moeten top 9 rijden. Ventoso zie ik dat nog wel doen, maar Pozzato? Gisteren kan je natuurlijk niet rekenen. En wat te zeggen van Hunter?
May The Schwartz Be With You
Reply
#83
Berend Botje Wrote:Tja, ik weet het ook niet, gokken maar, Pozzato en Ventoso moeten top 9 rijden. Ventoso zie ik dat nog wel doen, maar Pozzato? Gisteren kan je natuurlijk niet rekenen. En wat te zeggen van Hunter?

hunter is wel heel actief op zoek naar een overwinning. ik heb hem erbij gedaan. bennati heb ik net als hushovd en nav het verhaal goa geloosd.
Reply
#84
Hunter moet al weer top 8 rijden om winst te maken. Ik gok het maar niet.
Reply
#85
de afstand is voor de jonge Romain Feillu vandaag denk ik te groot
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#86
Ze fietsen idd door, maar hoe...

Maar ik kan me een etappe herinneren die Hushovd won, nadat hij de vorige dag flink gevallen was. Ik heb hem er dus in gehouden.
Benatti ook, maar daar zit ik niet zo lekker mee. Maar hij moet het toch een keer laten zien en vandaag is wel een lekker parcours voor hem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Fuck, ze gaan dus voor Napolitano vandaag bij Lampre :cry:

12:06 - Bennati Sore But Coping...
“Daniele has a bit of pain,” said the directeur sportif of the Lampre-Fondital team, Fabizio Bontempi about Bennati who was caught up in the crash at the end of stage two.
“We have decided that it’s best for him to take it easy today and instead of working for Daniele the team’s objective is to protect Danilo Napolitano instead. Bennati was at the hospital in Gent until 10pm his right arm is sore but doctors have said that there are no serious problems.”
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
En Hushovd is inderdaad een bikkel:

12:19 - Legeay Comments On Hushovd
"Thor fell heavily on his right side and has damaged his sciatic nerve," said Credit Agricole’s manager Roger Legeay about Mr Hushovd who was caught in the crash in Gent. "He has pain but he’s a tough rider who will still be our protected man again today."
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Shit ! Team niet aangepast, Hushovd EN Bennati er nog in....

We shall see...
Reply
#90
Lekker belangrijk allemaal die sprinters. We gaan vandaag ontsnappen!!! Hakkuh

Kim Kirchen 3.113.625 3.113.625
Patrice Halgand 2.707.500 2.707.500
Bram de Groot 2.671.400 2.671.400
Rik Verbrugghe 2.066.725 2.066.725
Fabian Wegmann 1.940.375 1.940.375
Juan Antonio Flecha 1.931.350 1.931.350
Cédric Vasseur 1.850.125 1.850.125
Thomas Voeckler 1.841.100 1.841.100
Kjell Carlström 1.624.500 1.624.500
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply


Forum Jump: