The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Cincinnati
SPeciaal voor jullie, de resultaten van Hewitt de afgelopen 6 jaar in Cincinnati:

2x finale en 2x halve finale :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:het wordt met ad elke week gekker. of 't nou of ajax of zijn tennisspelers gaat... totaal de realiteit uit 't oog verloren.
Hij heeft een maatje gevonden hoor cry

Vertel eens wat er zo gek is aan mijn uitspraken, kakkerlakje, ipv zo makkelijk iemand af te zeiken.

en kijk 'm zelf eens. :roll:

dat er nog steeds ajacieden zijn die feyenoordsupporters kakkerlak noemen. :lol:
Hoe komen ze erbij.

en je uitspraken zijn zó ontzettend gekleurd. of je 't nou hier vraagt of op 't voetbalforum, iedereen kan beamen dat jouw uitspraken totaal niet op de waarheid gebaseerd zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kan mij het nou schelen wat iedereen zegt, hou jij daar maar lekker aan vast in plaats van met feiten te komen :roll: cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Kan mij het nou schelen wat iedereen zegt, hou jij daar maar lekker aan vast in plaats van met feiten te komen :roll: cry

ik kom er zelf mee en kan dat weerleggen met de meningen van de rest van het hele forum. dat jij dat niet inziet zegt meer over jou dan over mij.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Kan mij het nou schelen wat iedereen zegt, hou jij daar maar lekker aan vast in plaats van met feiten te komen :roll: cry

ik kom er zelf mee en kan dat weerleggen met de meningen van de rest van het hele forum. dat jij dat niet inziet zegt meer over jou dan over mij.
Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En het is inderdaad heel gek dat ik zeg dat Hewitt beter is dan Almagro :roll: Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Of ben je gefrustreerd dat Federer toch nog wint en Almagro er morgen uitslaat?

nogmaals... het is niet zo slecht dat federer hier wint... dan pakt hewitt in elk geval niet meer dan 45 punten. laatste 10x wint federer zeer eenvoudig van 'm. had ie hier verloren dan had almagro meer kans morgen maar dan had hewitt mss wel 100 punten kunnen halen. het is dus goed zo. en waar hebben we 't over... hewitt pakt moya on fire niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Of ben je gefrustreerd dat Federer toch nog wint en Almagro er morgen uitslaat?

nogmaals... het is niet zo slecht dat federer hier wint... dan pakt hewitt in elk geval niet meer dan 45 punten. laatste 10x wint federer zeer eenvoudig van 'm. had ie hier verloren dan had almagro meer kans morgen maar dan had hewitt mss wel 100 punten kunnen halen. het is dus goed zo. en waar hebben we 't over... hewitt pakt moya on fire niet.
Hewitt staat 7-5 voor tegen Moya, waarvan de laatste 5x voor Eiwit waren, waarom verliest Hewitt dat dan wel?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En het is inderdaad heel gek dat ik zeg dat Hewitt beter is dan Almagro :roll: Undecided

is dit je stokpaardje? heb ik 't nooit over gehad. en wat een onzin ook... iedereen behalve federer die er nog inzit is minder goed op hc dan roddick djoko en nadal maar pakken toch minder punten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Of ben je gefrustreerd dat Federer toch nog wint en Almagro er morgen uitslaat?

nogmaals... het is niet zo slecht dat federer hier wint... dan pakt hewitt in elk geval niet meer dan 45 punten. laatste 10x wint federer zeer eenvoudig van 'm. had ie hier verloren dan had almagro meer kans morgen maar dan had hewitt mss wel 100 punten kunnen halen. het is dus goed zo. en waar hebben we 't over... hewitt pakt moya on fire niet.
Hewitt staat 7-5 voor tegen Moya, waarvan de laatste 5x voor Eiwit waren, waarom verliest Hewitt dat dan wel?!

omdat moya hier on fire is, dat kunnen we toch van hewitt nog niet zeggen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Waarom niet? Had een lastige 1e ronde, maar dat had Moya ook. Daarna heeft Hewitt het makkelijker gehad dan Moya, die wel heel diep moest gaan om Del Potro te pakken.

En Federer stond ook 4-0 voor tegen Djoko voor afgelopen zondag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:En het is inderdaad heel gek dat ik zeg dat Hewitt beter is dan Almagro :roll: Undecided

is dit je stokpaardje? heb ik 't nooit over gehad. en wat een onzin ook... iedereen behalve federer die er nog inzit is minder goed op hc dan roddick djoko en nadal maar pakken toch minder punten.
Helemaal niet, maar daar ging het hier om. En jij schoffeert mij door te zeggen dat het steeds gekker met mij wordt, waar baseer je dat op dan? Of is het gewoon een loze opmerking waarin je Triplexxx na wilt praten?

En onzin dat Hewitt op deze ondergrond beter is dan Almagro :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ga hier geen aandacht meer aan besteden, ik praat toch tegen een muur. Ik ga de stad in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
federer gebroken als hij voor de match serveert. hij is echt niet zichzelf.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Ik ga hier geen aandacht meer aan besteden, ik praat toch tegen een muur. Ik ga de stad in.

ga ik er niet meer tegenin is 't nog niet goed.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:ik praat toch tegen een muur.

Je eerste realistische opmerking van vandaag.

Hulde!!!!!
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Jullie hebben toch je eigen topic jongens!
Blij dat ik goed heb ingeschat dat djoko en roddick niet ver zijn gekomen...
Reply
centre court Wrote:davy on fire. davy-ferrer wordt onbelangrijk. niet gekozen beide.
:lol:
Reply
saaie boel hier..kom op JAMES!!!!
Reply
Goed begin Blake...5-0!! =D>
Reply
6-1...beter dan vorige week james
JCF ziet helemaal .....
Reply
ferrero komt er beter in. ik ga pitten...s6 james!
Reply
Het verloop van het toernooi lijkt op dat van Hamburg, alleen Querrey is een beetje vreemde eend in de bijt.
Snel gravel en sloom hardcourt maakt ook niet zoveel uit.
Reply
Ad Wim Wrote:O jee, heb je hem weer. Wat heb je nou weer aan te merken? Moet ik speciaal voor jou feiten erbij halen?

Of vind jij Almagro ook beter dan Hewitt op HC? cry

Ik baseer mijn opmerking op de Almagro tegen Nieminen.Dat is de enige partij die ik gezien heb.

Hij speelde gewoon super.
Iedere slag was bijna een winner.
Hewitt slaat bijna nooit winners :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:En het is inderdaad heel gek dat ik zeg dat Hewitt beter is dan Almagro :roll: Undecided

is dit je stokpaardje? heb ik 't nooit over gehad. en wat een onzin ook... iedereen behalve federer die er nog inzit is minder goed op hc dan roddick djoko en nadal maar pakken toch minder punten.
Helemaal niet, maar daar ging het hier om. En jij schoffeert mij door te zeggen dat het steeds gekker met mij wordt, waar baseer je dat op dan? Of is het gewoon een loze opmerking waarin je Triplexxx na wilt praten?

En onzin dat Hewitt op deze ondergrond beter is dan Almagro :roll:

alleen op dit moment :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ik ben wel blij met blake voor de poll maar hij is wel in vorm blijkbaar, dan wordt 't nu echt lastig voor querrey.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
halve finales:

Almagro :8: - Moya

Davy - Blake
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:halve finales:

Almagro :8: - Moya

Davy - Blake [-o<
Reply
kooltje Wrote:
centre court Wrote:davy on fire. davy-ferrer wordt onbelangrijk. niet gekozen beide.
:lol:

heb je één van beide dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ja
Reply


Forum Jump: