The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax-NAC
#31
ligt eraan welke vinger...
Economists do it with models...
Reply
#32
Was het iets of was vooral NAC weer een compleet drama?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#33
NAC was een compleet drama. Ajax begon nog dramatischer waardoor NAC zowaar een kans kreeg. Na de 1-0 is NAC echt niet meer in het spel voorgekomen, wat een slechte ploeg als er twee steunpilaren weg zijn. Ajax speelde ook pas redelijk toen NAC met tien man kwam te spelen.
Kortom, matige pot, prima resultaat.
Reply
#34
Ajax is niet beter dan PSV en AZ wordt fluitend kampioen als dit zo doorgaat. Wat een dramapot gister. En dat was de nr. 2 - de nr. 4 van Nederland. :eeeek:
Reply
#35
Anthony 'de naaimachine' Lurling boos op Nijhuis voor niets doen aan spreekkoren
14-12-08
Anthony Lurling was afgelopen vrijdagavond het mikpunt van spreekkoren. De aanvaller van NAC Breda maakt zich daar niet druk over, toch vindt hij het raar dat de scheidsrechter; FIFA-International Nijhuis, er niets tegen deed.


AjaxF-side.NL
"Op zich raken die me niet. Ik ben inmiddels wel wat gewend. Bijna overal waar ik kom, krijg ik de ergste dingen naar mijn hoofd geslingerd", jammert de speler die zelf te boek staat als 'de naaimachine' (zie bericht Groningen-fansite) vanwege zijn matennaaiende irritante gedrag op het veld, na afloop van het met 3-0 verloren duel tegenover De Telegraaf.


Lurling kreeg afgelopen vrijdag een 'publiekswissel' en werd hartstochtelijk toegezongen door de Ajax-aanhang

Toch zorgen die spreekkoren wel voor irritaties. "Wat me irriteert, is dat een scheidsrechter die zelf wordt beledigd, binnen twee minuten door de stadionspeaker laat omroepen dat de spreekkoren moeten stoppen. En soms wordt er zelfs gestaakt. De Ajax-supporters hadden het ruim drie kwartier op mij gemunt, maar Nijhuis deed helemaal niks."

Calimero

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sUKEsNE5pis[/youtube]
The great old Ludwig von...
Reply
#36
Gezellig daar in de Arena! Bedoelen jullie dit als jullie t hebben over de verbeterde sfeer?
Reply
#37
enige wat is gezegd was dat ie een kakkerlak is...en dat is gewoon zo dus ik snap niet wat ie zeurt.

Hij voelt zich trouwens ook wel heel belangrijk met zn drie kwartier.
Reply
#38
Peter Wrote:Gezellig daar in de Arena! Bedoelen jullie dit als jullie t hebben over de verbeterde sfeer?

PSV - Liverpool... Babel is een jood, een kk jood, Babel is een jood.....

Zo treurig zulke spreekkoren. Ik houd dan ook lekker mijn bek dicht als deze onzin voorbij komt.

EDIT: dat van Lulring vind ik trouwens minder erg dan dat van babel
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#39
Mac Wrote:enige wat is gezegd was dat ie een kakkerlak is...en dat is gewoon zo dus ik snap niet wat ie zeurt.

Hij voelt zich trouwens ook wel heel belangrijk met zn drie kwartier.

Nou volgens mij mixen ze daar keurig het "hoerenjong" doorheen?!?

Niet dat ik het erg vind overigens. De Sikora's en de Lurlings op de NL'se velden mag je best proberen op te fokken.

Puke Puke Puke Puke Puke
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#40
Ekslem Wrote:
Peter Wrote:Gezellig daar in de Arena! Bedoelen jullie dit als jullie t hebben over de verbeterde sfeer?

PSV - Liverpool... Babel is een jood, een kk jood, Babel is een jood.....

Zo treurig zulke spreekkoren. Ik houd dan ook lekker mijn bek dicht als deze onzin voorbij komt.

EDIT: dat van Lulring vind ik trouwens minder erg dan dat van babel

Je ziet t inderdaad overal en tis gewoon echt belachelijk. Dead
Reply
#41
Laten we het over leuke spreekkoren hebben!

De mooiste blijft.....SHOUF! SHOUF! HABIBIE!!!

[Image: El-Akchaoui.jpg]

Ik missum :cry:
Economists do it with models...
Reply
#42
maar lulring heeft wel gelijk natuurlijk. ook in de kuip wordt hij afgezeken trouwens, die kakkerlak.
Reply
#43
Quote:ook in de kuip wordt hij afgezeken trouwens,
serieus?
Dat maakt t nog geestiger... :Big Grin
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: