The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




New Haven
Na 10x deuce pakt Seppi de break door een DF. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En 5-5 na 15-30...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:Voetbaltopic svp :wink:

Wat interesseert mij dat kut tennis. Dit is zoooooooooooooooooooo belangrijk. Dat kun je als buitenstaander niet indenken. Ik ga vannacht ook niet slapen, gewoon genieten.....................................................................
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:Wat interesseert mij dat kut tennis.
=;
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nu breakt Seppi natuurlijk Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En Seppi wint Undecided
Buursweek!

Eitje voor Verdasco, nog nooit een set verloren van Seppi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Buursweek!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
kuiper Wrote:Wat interesseert mij dat kut tennis.
=;

Ad, dit kun je je niet voorstellen. Dit zit zo diep. Winnen van je aartsvijand. Zo heerlijk....... :-" :-"
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Er komt natuurlijk bij een ajax-feyenoord, celtic-rangers of lazio-roma wel iets meer kijken dan bij een dorpsderby in emmen Kuip. Maar toch feli. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat kan ik me zeker wel voorstellen, dat heb ik vroeger ook vaak genoeg meegemaakt en maak ik de laatste jaren ook vaak genoeg mee in de Arena.

En natuurlijk al die polloverwinningen op buurs \Big Grin/
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Er komt natuurlijk bij een ajax-feyenoord, celtic-rangers of lazio-roma wel iets meer kijken dan bij een dorpsderby in emmen Kuip. Maar toch feli. :8:

Emmen???
Alsjeblieft zeg. Wat een kut-dorp, Hoogeveen is the place to be.....
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
wie heeft er een kalmeringspilletje voor kuiper?? :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mooi, Chardy wint de TB, ik kan gerust gaan slapen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Mooi, Chardy wint de TB, ik kan gerust gaan slapen.

Ad, wakker worden!!
Reply
Die Chardy, wat een ei Undecided
Reply
Forza Seppi, Forza Seppi!!!!

Nu Verdasco er even uitwippen!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kuiper Wrote:
centre court Wrote:Er komt natuurlijk bij een ajax-feyenoord, celtic-rangers of lazio-roma wel iets meer kijken dan bij een dorpsderby in emmen Kuip. Maar toch feli. :8:

Emmen???
Alsjeblieft zeg. Wat een kut-dorp, Hoogeveen is the place to be.....

ha ha, waarschijnlijk had je flink wat bier op Kuipie :wink:

Waarom denk je dat er volgende week een finish is bij een etappe van de Vuelta in Emmen :8:

Waarom denkt CC dat Hoogeveen ook Emmen is :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klote Chardy...Tegen Serra ](*,)
Reply
7-6 4-1 voor, niks aan de hand ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Deze nederlaag van Chardy was mooi geweest, wanneer Vis het niet verkloot had :-({|= ! gegokt en verloren! Like always Sad ! Buursweek!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
7-6 5-2 zelfs Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
omg kut chardy. met Ram in de volgende ronde en daarna acasuso/kunitsyn voor een plek in de halve finale. ](*,)
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:7-6 4-1 voor, niks aan de hand ](*,)
Dat lijkt op een blessure...Iets bekend hiervan of gewoon blackout?
Reply
MWah dan zal serra er ongetwijfeld wel kansloos afvloegen tegen Ram.
Maar er liggen mogelijkheden in ieder geval voor Serra.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bolelli van *2-0 naar 2-3* Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gil met 3 dfs op rij van 3-1 adv naar de break tegen, hoe triest ben je dan?! Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Bolelli van *2-0 naar 2-3* Undecided
Zelfs naar 2-6 ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Andreev moet nu wel ff een bp gaan pakken ](*,)

Mayer maakt mijn verwachting waar =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Prima Andreev!

Wat een chokers, die Gil en Bolelli :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:Deze nederlaag van Chardy was mooi geweest, wanneer Vis het niet verkloot had :-({|= ! gegokt en verloren! Like always Sad ! Buursweek!

Buursweken :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: