The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




zeik plaats voor adje wim
#61
Hoho ik vind ook dat ajax elk jaar voor het kampioenschap moet gaan. Net zoals ik vind dat PSV elk jaar voor het kampioenschap moet gaan en tot een aantal jaar geleden ook Feyenoord elk jaar voor het kampioenschap moet gaan. Tijdens het seizoen kunnen doelstellingen veranderen natuurlijk maar ik zou het een lachertje vinden als ajax voor een seizoen zegt dat de doelstelling de 3e plek is.

Het ging mij vooral om het stukje over de beste zijn en het mooie voetbal spelen. Vooral dat laatste wordt imo vooral door de media en door supporters van andere clubs erbij gehaald. Ik hoef niet de beste te zijn of het mooiste voetbal te spelen, ik wil kampioen worden. Net als dat ik wilde dat Nederland wereldkampioen was geworden afgelopen zomer. Had me geen reet uitgemaakt hoe.
#62
Ahh ok, maar ik ken best wat Ajacieden die na het kampioenschap van Twente afgelopen jaar bijna schande spraken dat zij met zulk mooi voetbal en zoveel doelpunten geen kampioen waren geworden. In welk licht moet ik dat zien dan? Is dat jaloezie of speelt het voetbal dat gespeeld wordt toch een belangrijke rol?
#63
Het is natuurlijk wel het streven en waar je voor naar het stadion komt. Tweede helft vorig seizoen was gewoon heel erg leuk en wekelijks kwam ik met een lach het stadion uit. Maar ja, wat Mac zegt, van mij had het het hele seizoen lelijk gemogen voor weer eens een kampioenschap. Maar dan ook echt maar één keer, want ik zou geen seizoenenlang op de tribune kunnen zitten en telkens naar een matige 1-0 of 2-0 kunnen kijken, wat bij PSV een paar jaar geleden het geval was. Dan maar liever stervend in schoonheid.

Maar allebei niet is helemaal dramatisch als Ajacied, en dat was dus de eerste helft van dit seizoen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
#64
Definieer schande spreken?
Het was natuurlijk best een bizarre situatie dat je met zoveel punten, meeste doelpunten voor en minste doelpunten tegen geen kampioen wordt. Daar zal bij veel supporters best wat frustratie over zijn geweest ja, bij mij ook. Maar goed dat telt niet, aan het einde van de rit telt wie het meeste aantal punten heeft en dat was twente.
#65
Laten we dit maar even als rommeltopic aanhouden voorlopig. Even zwaar offtopic maar wat is dit Stille?

Quote:Pastoor woedend na schandalige prestatie

Excelsior heeft het trainingskamp in Suriname met een flinke kater afgesloten. De Rotterdamse eredivisieclub eindigde als laatste in het jubileumtoernooi van de Surinaamse voetbalbond.

De ploeg van trainer Alex Pastoor verloor ook de tweede wedstrijd. De amateurs van Inter Moengotapoe waren met 4-2 te sterk voor de Nederlandse favorieten. Eerder ging Excelsior al met 2-0 onderuit tegen het Braziliaanse Remo.

Pastoor was na de tweede nederlaag niet te genieten. Hij sprak van een schandalige prestatie van zijn manschappen. Als straf moesten de spelers tijdens de laatste avond van het trainingskamp thuis blijven.

Inter Moengotapoe trad met een opvallende speler aan. Voormalig rebellenleider Ronnie Brunswijk (48) deed een uurtje mee bij de thuisploeg. Pastoor typeerde de ploeg van Brunswijk als 'buitengewoon zwak'.
Niets is sterker dan dat ene woord...
#66
Precies zoals je het leest. Dat die ploeg nog zoveel punten in de Eredivisie heeft is echt een raadsel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
#67
Lekkere bp conversion van Clement...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
#68
centre court Wrote:Laten we dit maar even als rommeltopic aanhouden voorlopig.

Laten we dat vooral niet doen, maak dan zelf iets aan.
#69
Overdune Wrote:
centre court Wrote:Laten we dit maar even als rommeltopic aanhouden voorlopig.

Laten we dat vooral niet doen, maak dan zelf iets aan.

Wil je dat dan een zeik plaats voor adje wim laten zijn? :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
#70
Nee, ik wil dat er helemaal niet meer in dit trieste topic gepost wordt.
#71
Overdune Wrote:Nee, ik wil dat er helemaal niet meer in dit trieste topic gepost wordt.

Hij zakt vanzelf naar beneden!
He i’m back, koploper FTM 2018!
#72
Op deze manier natuurlijk niet :8:
#73
Idd!
He i’m back, koploper FTM 2018!
#74
Haggie Wrote:
Overdune Wrote:Nee, ik wil dat er helemaal niet meer in dit trieste topic gepost wordt.

Hij zakt vanzelf naar beneden!



:lol:
#75
:-({|=
#76
Hier had dus eigenlijk de hele discussie van vanmiddag kunnen staan. Is er speciaal voor aangemaakt....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
#77
Uhh nee, dan zou het hele idee in het water gevallen zijn. Iets met context enzo.
#78
:lol:
#79
Zak zak zak zak zak maar lekker door...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
#80
hij zakt een beetje af jongens, doe er is wat aan! :yeah:
#81
Nog een collega van jou op het forum Stille?
He i’m back, koploper FTM 2018!
#82
Yep. Verwijderd dit topic nou gewoon. Was effe leuk maar nu niet meer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
#83
Stille vroeg hoe het ermee was :nanana:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
#84
jongens hij zakt een beetje af :nono:
#85
Hakkuh
#86
Dit wordt echt vervelend, stelletje kleuters. :-s
He i’m back, koploper FTM 2018!
#87
Aangezien Ad volledige onzin zit te verklaren misschien wel handig om dit topic te gebruiken :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
#88
Zeik ik dan? Volgens mij zijn dat anderen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
#89
Stille Wrote:Aangezien Ad volledige onzin zit te verklaren misschien wel handig om dit topic te gebruiken :Big Grin

Wat ben je toch ook een triest figuur he.
#90
Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...


Forum Jump: