The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rotterdam / San Jose / Sao Paolo
Belangrijke wedstrijd nu: Almagro - Berlocq. Komaan Carlos!
Reply
als troicki zo door blijft gaan wordt het 6-0 6-0 niet normaal hoe slecht
Reply
Atlanta Wrote:
Stille Wrote:Stepanek staat nog op 20 punten terwijl het er 0 moeten zijn
Klopt, en Simon staat ook nog op 20 punten terwijl hij er 0 heeft vergaard.

thxs heren, is sowieso altijd een puntje van aandacht bij die toernooien met bye's voor de (top)seeds. Ik pas het even aan bedankt voor de oplettendheid.

edit; done.
edit2; ook Hajek, Schoorel en M.Gonzalez de punten gegeven waar ze recht op hebben.
Reply
Del Clinic gaat lekker! Die gaat ook Birdshit pakken!!!
Reply
Klasse Pony, eerste doel van de week is bereikt.
Nu moet Almagro winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Potje moet minder gaan snuiven! Lijkt Herman Brood wel met die bloedneuzen van 'm.
Reply
Undecided troicki
Reply
60 61, bijna.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Een extreem beeld als ik m'n team vergelijk met de nummer 1. De 9 die hij heeft en ik niet zijn er allemaal uit en de 5 die ik heb en hij niet zijn allemaal nog groen en favoriet om minimaal de halve finale te halen.

Ok ok, ik geef toe dat ik dit alleen even meld om gloryhunter genoemd te worden :razz: (maar het blijft extreem)
Reply
Prima Nico. Het opruimen van het onrendabele grut is begonnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dat zal morgen verder gaan als Verdasco met zijn zeis heeft gezwaaid, net als Del Clinic!
Reply
Ik vind het mooi dat je er nog iets positiefs van maakt. Je bent toch niet zo'n pure gloryhunter als je zelf altijd zegt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Helaas zijn er geen gegevens beschikbaar van het aantal posts per speelweek. Dan zal je zien dat ik veel meer post als ik een goede week heb, en dus een gloryhunter ben.

Maar dat terzijde, ook in een kutweek zul je me hier wel zien, dat klopt. Zoals eerder gezegd wordt mijn week gemaakt of gebroken bij de prestaties van voornamelijk Almagro en Berdych (of een enorme uitschieter van een van de weinig gekozen alternatieven; helaas heeft het merendeel daarvan reeds enige tijd zijn Waterloo gevonden). Als ze samen 450 punten halen (beide finale) is het al slecht, 550 ligt ook aardig voor de hand. Potro en Verdasco kunnen mijn week in een klap acceptabel maken als ze Almagro en Berdych verslaan.
Reply
_Tampie Wrote:Helaas zijn er geen gegevens beschikbaar van het aantal posts per speelweek. Dan zal je zien dat ik veel meer post als ik een goede week heb, en dus een gloryhunter ben.

...

Als je vaak goed presteert lijkt het voor anderen natuurlijk al snel dat je een gloryhunter bent :wink:
Reply
[quote="Ad Wim"]Hij was abominabel in de laatste twee sets. Het was dat Ginepri ook slecht was en bakken bps miste.[/quotE

heb jij midden in de nacht gekeken? Idd maar weinig bp maar ginepri miste wel 2 mp. Wat een mazzelaars zijn degenen met harrison
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Vamos Ramos!! 76 *42, afmaken nu!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En dan 3bps wegwerken voor 52*. Dit mag niet meer mis!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hakkuh Hakkuh Hakkuh !! Lekker hoor!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tijdens de partij van Berlocq hoorden we Haggie niet maar nu Ramos wint is ie weer op het forum hoor (let op nu komt de smoes dat ie moest werken)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
boooyaaaah ramos!
Reply
Jeetje zeg nu moet ik zo voor Federer gaan zijn. Dat wordt dus gewoon Doha kijken op ES2
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Tijdens de partij van Berlocq hoorden we Haggie niet maar nu Ramos wint is ie weer op het forum hoor (let op nu komt de smoes dat ie moest werken)

Klopt. Nu nog steeds.
Op de whatsapp voldoende gezegd hoor! Kansloze missie helaas.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hoe bedoel je kansloze misise? :roll:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Verdasco zat al dicht tegen een schop aan, maar hij heeft het nu verbruikt. Mijn nieuwe held is geboren!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Stille Wrote:Hoe bedoel je kansloze misise? :roll:

Voor Berlocq tegen Almagro.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En laat je held maar in de steek en laat je held maar in de steek
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Prima dit, nu heeft Almagro nog minder tegenstand.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Daar ben ik niet zo zker van. Ramos heeft momenteel hoger niveau dan Verdasco. Denk dat Nando eind van het jaar geen eens meer top 50 staat
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Top van Verdasco ligt een stuk hoger. Ramos heeft waarschijnlijk te veel ontzag voor zo'n topgravelaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mr choke breakt maar weer eens op een belangrijk moment en pakt de set
Reply


Forum Jump: