The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rotterdam / San Jose / Sao Paolo
Overdune Wrote:Ik geef eerlijk toe, ik had dermate weinig research gedaan dat ik dat niet gezien had. Anders had hij idd nooit in mn team gestaan.

Goed dat je daar eerlijk over bent. Hier worden de managers die er tijd in steken flink benadeeld door Milos. Het is dat deze baas nog flink wat krediet had, anders had hij nu in de min staan. Benieuwd of hij deze week weer zijn punten kan verdedigen.
Reply
Was trouwens wel een mooie finale in Sao Paolo met 11000 man op de tribune. Zeldzaam dat er zoveel man zit tijdens een 250. Toptoernooi daar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:
Overdune Wrote:Ik geef eerlijk toe, ik had dermate weinig research gedaan dat ik dat niet gezien had. Anders had hij idd nooit in mn team gestaan.

Goed dat je daar eerlijk over bent. Hier worden de managers die er tijd in steken flink benadeeld door Milos. Het is dat deze baas nog flink wat krediet had, anders had hij nu in de min staan. Benieuwd of hij deze week weer zijn punten kan verdedigen.
Ik had het inderdaad ook niet gezien, maar toen ik maandagavond na de deadline zag hoorde dat hij in de DC opgegeven had, las ik wel ergens dat hij dacht weer te kunnen spelen.
Ik was toen in ieder geval nog positief met zijn keus voor hem t.o.v. Roddick met een rugblessure en denk dat ik hem sowieso wel gekozen had.
Reply
Ad Wim Wrote:Was trouwens wel een mooie finale in Sao Paolo met 11000 man op de tribune. Zeldzaam dat er zoveel man zit tijdens een 250. Toptoernooi daar.

Gaaf! Zijn er beelden van?
Blue White Army!
Reply
Denk dat je via Youtube wel iets moet kunnen vinden. Ook die QF van Bellucci tegen Mayer was geweldig in een kolkende arena. Dat zie je helemaal nooit, 11000 man op de tribune voor een QF van een 250.
Dat lukt IW en Miami niet eens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
In regio Sao Paulo wonen 22 miljoen mensen dus zo vreemd is het ook niet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat heeft er toch geen drol mee te maken? Moskou heeft 11 mln inwoners, Londen een miljoen of 8, maar daar kolkt het toch ook niet?
Reply
Ik heb de herhaling van Mayer-Bellucci ook gezien. Echt een heerlijke sfeer. 11000 man in een kolkende arena. Het jammerlijke is dat zelfs 11000 man Bellucci niet aan het tennissen kregen. Ze kregen alleen Mayer uit zijn spel. :8:

Wanneer in Rotterdam het complete publiek fanatiek achter de Nederlanders waren gaan staan, waren de Nederlanders ook veel verder gekomen.
Zie je ook Sijsling/Schoorel en toen waren we pas met zn 3en. Rotterdam=dood.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ML : In Brazilie is een hele andere tennis cultuur dan in Moskou. Daarnaast zijn Zuid amerikanen passievol en is sport het belangrijkste in het leven (like me)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hagie : helemaal mee eens maar dat zit niet in de Nederlandse cultuur. Dooie boel! Of het nu gaat om tennis, voetbal of volleybal...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:ML : In Brazilie is een hele andere tennis cultuur dan in Moskou. Daarnaast zijn Zuid amerikanen passievol en is sport het belangrijkste in het leven (like me)

Ja uiteraard, daar kan ik inkomen, maar of dat nou 2 of 22 miljoen inwoners zijn doet er in mijn optiek niet toe.
Reply
Genomico Wrote:Overigens voor mij dé wedstrijd van het seizoen dadelijk. Als Raonic wint, hoef ik namelijk de rest van het jaar alleen nog maar Tampie's team te kopiëren :waf:
Is je nu al niet gelukt dan.
Maar volgens mij wil je alleen maar de druk bij iemand anders neerleggen en ben je zelf 1 van de favorieten (misschien wel de grootste met de hoogste score van de laatste 2 weken).
Reply
Stille Wrote:Hagie : helemaal mee eens maar dat zit niet in de Nederlandse cultuur. Dooie boel! Of het nu gaat om tennis, voetbal of volleybal...
Davis Cup uitwedstrijden van Nederland zijn anders wel vol sfeer
Reply
rhubarb Wrote:
Stille Wrote:Hagie : helemaal mee eens maar dat zit niet in de Nederlandse cultuur. Dooie boel! Of het nu gaat om tennis, voetbal of volleybal...
Davis Cup uitwedstrijden van Nederland zijn anders wel vol sfeer

Valt ook nog wel mee.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het is maar wat je onder sfeer verstaat. Van voor naar achter van links naar rechts of het altijd sfeervolle : lief klein haase heeft een vliegje op zijn neus Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Die heb ik in Birmingham, Minsk en Charkov allemaal niet gehoord... :beerbros:
Reply
Voor sfeer tijdens sportwedstrijden in Nederland moet je goed zoeken. Zelfs het magische Thialf is de laatste jaren al minder geworden, wat ik dan vanaf de bank thuis mee krijg. Waar nog sfeer is te vinden is in de Kuip en bij Twente. Moet helaas zeggen, dit jaar zonder seizoenskaart, dat ook de Vijverberg minder sfeervol moet zijn dan vorige jaren.. Bij volleybal, waterpolo en weet ik welke sporten is er niet eens publiek. Vond overigens vorig jaar ABN Amro toernooi super, maar een echte sfeer waar we het nu over hebben is er niet. Heb zelf ook niet meegeholpen als newbee, maar de enige waar een beetje geluid vandaan kwam was van enkele leden van dit forum! TURSU
Blue White Army!
Reply
Nu gaat Stille zo zeggen dat er in de Kuip ook geen sfeer is. Maar iemand die bij pak m beet vitesse of veendam 90 min op een trommel slaat is dan ultra. Sure.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ultra bestaat in Nederland niet vind ik. Moet je kijken naar Dynamo Dresden, vorig jaar 3.Bundesliga en dit jaar 2.Bundesliga. Die kennen een publiek en een sfeer waar we hier in Nederland jaloers op kunnen zijn.
Blue White Army!
Reply
Quote:Zelfs het magische Thialf is de laatste jaren al minder geworden, wat ik dan vanaf de bank thuis mee krijg.

Kan je uit eigen ervaring vertellen dat Thialf eigenlijk altijd wel goede sfeer is hoor. In het stadion is dat echt niet minder dan een paar jaar terug!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Oke fijn! Wil er altijd nog eens naartoe! Zijn de kaarten voor Thialf voor een EK of WK eigenlijk duur?
Blue White Army!
Reply
The Player Wrote:Oke fijn! Wil er altijd nog eens naartoe! Zijn de kaarten voor Thialf voor een EK of WK eigenlijk duur?

Houd onlineticketshop in de gaten. Voor WK afstanden 21-24 maart heb ik vorige week tickets gehaald voor de zaterdag (!!!) voor 30 euro excl reserveringskosten. Ek allround en WK allround zijn vaak wat sneller weg en dus wat duurder. Maar echt heel duur, nee...
Dit zijn wel staanplaatsen btw Smile
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
1 x geweest (vorig jaar wk sprint) Sfeer was echt goed vooral met die blaaskapel. Dan gaat iedereen los! Was voor 1x leuk (had vrijkaarten voor staan) maar ga het niet nog een keer doen. Veel te druk op die staantribunes, je kan bijna geen kant op
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zorgen dat je in een bocht staat, daar gebeurt het meeste!
Reply
Overdune Wrote:Zorgen dat je in een bocht staat, daar gebeurt het meeste!

Thialf heeft de staanplekken ook in de bochten :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: