The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rotterdam / San Jose / Sao Paolo
#31
Stille Wrote:Heb bijna hetzelfde team als Ad. Kunnen we eindelijk eens voor dezelfde juichen Notworthy
Same here, zou een medaille dan toch een keer... :razz:
Reply
#32
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:En het is nog onzeker of Roddick speelt.
Omdat? Bron?
Hij trok zich volgens mij uit voorzorg terug uit de DC, ook omdat het gravel was. En hij speelt op z'n vroegst woensdag pas, neem ik aan.

Speaking in a telephone conference last week, Andy gave an update on his hamstring injury, which forced him to retire at the Australian open:

“I haven’t hit a ball since Australia. We’ve just been working on different types of treatments trying to get it right. The MRI came back probably not as good as we were hoping. But I’m hoping to be hitting balls for the first time next Monday. If all goes well there, that should be plenty of time to be ready. Bill (Rapp, San Jose Tournament Director) was nice enough to confirm a Wednesday night start for me in San Jose, so that gives me a little extra time.

If all goes well on Monday, I should have a good seven, eight, nine days to hit balls beforehand and I think that should be enough.”
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#33
Niets aan de hand dus.
Reply
#34
Dat bedoel ik. Hij is dus alweer een week vol aan het trainen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Plus hij heeft een bye en een eitje tot de finale.
Reply
#36
Raonic:

His status for next week's ATP event in San Jose, where he won his first tour title a year ago, is unclear.

"I really have no understanding of what I'm dealing with," said Raonic, who is to have medical tests today. "I still need a lot more information and that's going to be a big part of the decision (whether to play in San Jose). It will also give me time to consult with my doctor back in Spain.

"First priority it to figure out what the problem(knee injury) is , then go to the people I trust and figure out a solution."
Reply
#37
Stille Wrote:Heb bijna hetzelfde team als Ad. Kunnen we eindelijk eens voor dezelfde juichen Notworthy

Nou moet je wel naar ABN AMRO komen woensdag.
Reply
#38
dit is volgens mij de laatste update.

hij is iig niet topfit.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#39
buurs Wrote:En het is nog onzeker of Roddick speelt.

2 man in USA maar?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#40
centre court Wrote:
buurs Wrote:En het is nog onzeker of Roddick speelt.

2 man in USA maar?

de 2 finalisten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#41
centre court Wrote:
buurs Wrote:En het is nog onzeker of Roddick speelt.

2 man in USA maar?

jij weet dat del potro ook speelt in Rotterdam?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#42
Ja en ongeveer heel Rotterdam behalve Berdych en Federer, waarom zoveel daar geinvesteerd?
Reply
#43
buurs Wrote:
centre court Wrote:
buurs Wrote:En het is nog onzeker of Roddick speelt.

2 man in USA maar?

jij weet dat del potro ook speelt in Rotterdam?

In 2 eraf tegen Llodra.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#44
Kraai Wrote:Raonic:

His status for next week's ATP event in San Jose, where he won his first tour title a year ago, is unclear.

"I really have no understanding of what I'm dealing with," said Raonic, who is to have medical tests today. "I still need a lot more information and that's going to be a big part of the decision (whether to play in San Jose). It will also give me time to consult with my doctor back in Spain.

"First priority it to figure out what the problem(knee injury) is , then go to the people I trust and figure out a solution."
Tja, je gaat niet een belissende pot voor eigen publiek laten schieten als er niks aan de hand is.
Kun je moeilijk verkopen als je dan een paar dagen later weer speelt.
Hij zei ook dat ie er vanaf vrijdag al last van had en echt zondag niet had kunnen spelen. Ben benieuwd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
_Tampie Wrote:Ja en ongeveer heel Rotterdam behalve Berdych en Federer, waarom zoveel daar geinvesteerd?

Vraag aan mij?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#46
buurs Wrote:
centre court Wrote:
buurs Wrote:En het is nog onzeker of Roddick speelt.

2 man in USA maar?

de 2 finalisten.

Dat klopt dan wel weer. Ik heb alleen ook de halve finalisten erbij genomen (Anderson en Roddick).
Reply
#47
buurs Wrote:dit is volgens mij de laatste update.

hij is iig niet topfit.
Hoeft ook niet. Zelfs Roddick haalt hier makkelijk de SF. Dan mag ie er van mij af tegen Benneteau.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
buurs Wrote:
_Tampie Wrote:Ja en ongeveer heel Rotterdam behalve Berdych en Federer, waarom zoveel daar geinvesteerd?

Vraag aan mij?

idd.
Reply
#49
buurs Wrote:
centre court Wrote:
buurs Wrote:En het is nog onzeker of Roddick speelt.

2 man in USA maar?

de 2 finalisten.

Dat wordt toch Benne?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:
buurs Wrote:En het is nog onzeker of Roddick speelt.

2 man in USA maar?

de 2 finalisten.

Dat klopt dan wel weer. Ik heb alleen ook de halve finalisten erbij genomen (Anderson en Roddick).
Snap niet zo goed wat jullie in Stepanek zien. Die is toch helemaal niet in vorm? Itt Benneteau die ook nog eens een stuk minder ver hoefde te reizen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
_Tampie Wrote:Ja en ongeveer heel Rotterdam behalve Berdych en Federer, waarom zoveel daar geinvesteerd?
Misschien omdat er 2x zoveel punten te verdienen zijn?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Laten we niet gaan doen of Benneteau ineens een enorme klasbak is. Die haalt de QF niet hoor. Ik zeg het maar vast, zodat je niet teleurgesteld bent woensdagmorgen.
Reply
#53
_Tampie Wrote:Laten we niet gaan doen of Benneteau ineens een enorme klasbak is. Die haalt de QF niet hoor. Ik zeg het maar vast, zodat je niet teleurgesteld bent woensdagmorgen.
Dat zeg ik ook niet en dat hoeft ook niet om hier de SF te halen.
Stepanek komt waarsch niet eens langs Darcis. Ik zeg het maar vast, zodat je bier voor me kunt halen woensdag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
_Tampie Wrote:Ja en ongeveer heel Rotterdam behalve Berdych en Federer, waarom zoveel daar geinvesteerd?

berdych zie ik van baghdatis verliezen.
verder zijn al die prutsers als nieminen, stakhovsky, petzschner, kohl en seppi met 1 winstpartij al aardig rendabel.
1 of 2 verrassingen en de week is geslaagd.

San Jose vind ik erg onzeker. zelfs stepanek....
kan alle kanten op.

Sao Paolo heb ik alle spelers die ik wou hebben, behalve Almagro.

Ik heb dus het meest geïnvesteerd in het toernooi waar de meeste punten te halen zijn op de meest goedkope manier.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#55
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Ja en ongeveer heel Rotterdam behalve Berdych en Federer, waarom zoveel daar geinvesteerd?
Misschien omdat er 2x zoveel punten te verdienen zijn?

De gemiddelde speler is er ook 2x zo duur, dus dat heft redelijk op. Beck en Petzschner, Kohl, De Voest en Seppi, Stakkie bij Gasquet... Het lijkt me allemaal wat teveel van het goede.
Reply
#56
Dat is laf idd, maar dat ken je van Buurs. Eigenlijk ook van CC, maar die lijkt daarvan afgestapt te zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
_Tampie Wrote:Laten we niet gaan doen of Benneteau ineens een enorme klasbak is. Die haalt de QF niet hoor. Ik zeg het maar vast, zodat je niet teleurgesteld bent woensdagmorgen.

precies.
benne ging er ook strak in 3 af afgelopen weekend.

stepanek krijgt het lastig tegen darcis.
maar gezien zijn verleden hier en zijn waarde, vind ik hem verstandiger dan benne die ook nog 2 potjes moet winnen.

en jetlag valt wel mee voor stepanek.
van europa naar amerika is toch anders, dan andersom.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#58
buurs Wrote:van europa naar amerika is toch anders, dan andersom.

Onderschrift iemand? :razz:
Reply
#59
@buurs; een verwachtingswaarde van 15 euro per punt is wel een beetje het minimum hoor. Anders had ik Troicki wel genomen voor een zekere 90 punten. Ik kan de rest van je keuzes goed volgen, maar in mannen als Seppi en Stakkie zie ik toch wel weinig perspectief om meer te doen dan dat ene rondje winnen.
Reply
#60
Toch weet je dat altijd wel een paar gasten af gaan zeggen of tanken in zo'n post-DC week.
Daarom heb ik die gasten ook gemeden, eigenlijk alleen Almagro. Maar die heeft een bye en vraagt niet voor niets een WC.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: