The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rotterdam / San Jose / Sao Paolo
nou liever niet maar ik gun het de bakker wel. laat het maar een mooie pot worden
Reply
Denk echt dat De Bakker een goede kans heeft. 60-40 voor Troicki.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:Ik ga op zoek naar een bevestiging van mensen aldaar

De afspraken die je vandaag hebt, heb je dus in Ahoy? Dan zul je er morgen ook zijn neem ik aan. Gezellig voor de andere boys!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Denk echt dat De Bakker een goede kans heeft. 60-40 voor Troicki.

90-10 Troicki. Ik zag gisteren pas dat De Bakker zelfs nog een set van Paukku heeft verloren in die laatste(5e) DC pot zondag. Hoe slecht is dat. Vrijdag was ie ook al dramatisch.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ah wacht, jij hebt Troicki, dat zal het verklaren.
Opeens ook even vergeten dat Troicki een set van Ryderstedt verloor en van Kukushkin op de AO.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ah wacht, jij hebt Troicki, dat zal het verklaren.
Opeens ook even vergeten dat Troicki een set van Ryderstedt verloor en van Kukushkin op de AO.

Tsja jij hebt geen Troicki en ziet wss daarom wel kansen voor Thiemo. Ook nergens op gebaseerd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stille Wrote:Youzhny is ziek en speelt waarschijnlijk niet... dan zou vanavond schoorel tegen kunitsyn spelen

Dat zou dan weer wel goed nieuws zijn!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
70-30 lijkt me redelijk.

@Ad: Kuku won daarna ook van Monfils.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jij haalt toch graag de bookies erbij? Daar was het zeker geen 90-10. Ik heb Thiemo voor 2.90 staan.
Maar 90-10 is ongeveer 6-2 6-2, toch? Ik ben benieuwd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:70-30 lijkt me redelijk.

@Ad: Kuku won daarna ook van Monfils.
Die geblesseerd was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker RRH, troef!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Jij haalt toch graag de bookies erbij? Daar was het zeker geen 90-10. Ik heb Thiemo voor 2.90 staan.
Maar 90-10 is ongeveer 6-1 6-1, ik ben benieuwd.

Nee hoor.
90% betekent, van de 10 partijen wint Troicki er 9.
Uitslag maakt niet uit.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Jij haalt toch graag de bookies erbij? Daar was het zeker geen 90-10. Ik heb Thiemo voor 2.90 staan.
Maar 90-10 is ongeveer 6-2 6-2, toch? Ik ben benieuwd.

Pas je 't nou nog even aan op het moment dat Thiemo breakt in de openingsgame? cry
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, zo kun je het ook interpreteren. Je kunt er ook een score aan hangen.
Ik interpreteerde CC's uitspraak als die uitslag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Jij haalt toch graag de bookies erbij? Daar was het zeker geen 90-10. Ik heb Thiemo voor 2.90 staan.
Maar 90-10 is ongeveer 6-2 6-2, toch? Ik ben benieuwd.

Pas je 't nou nog even aan op het moment dat Thiemo breakt in de openingsgame? cry
Nee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Jij haalt toch graag de bookies erbij? Daar was het zeker geen 90-10. Ik heb Thiemo voor 2.90 staan.
Maar 90-10 is ongeveer 6-2 6-2, toch? Ik ben benieuwd.

Pas je 't nou nog even aan op het moment dat Thiemo breakt in de openingsgame? cry
Nee.

Buurs quote jou bericht ook en daarin noem je 6-1 6-1.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb het wel aangepast ja, maar niet nav de score.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ok.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse McHado, hup Kohli.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, zo kun je het ook interpreteren. Je kunt er ook een score aan hangen.
Ik interpreteerde CC's uitspraak als die uitslag.

Je wedt wie er wint.

Voor setstanden heb je heel andere quotes.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als ik dan toch een ondergrond lelijk moet vinden dan toch zeker dit wel. Ontzettend traag tempo, lange risicoloze rally's, matige spelers. Alle partijen tot nu toe vond ik lelijk(om op tv te zien).
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Stille Wrote:Ik ga op zoek naar een bevestiging van mensen aldaar

De afspraken die je vandaag hebt, heb je dus in Ahoy? Dan zul je er morgen ook zijn neem ik aan. Gezellig voor de andere boys!

Nee ik zit gewoon op kantoor nu maar ik ken natuurlijk wel wat mensen van RTV Rijnmond. Net antwoord gehad dat ie idd ziekjes is en waarschijnlijk gewoon gaat spelen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, zo kun je het ook interpreteren. Je kunt er ook een score aan hangen.
Ik interpreteerde CC's uitspraak als die uitslag.

Je wedt wie er wint.

Voor setstanden heb je heel andere quotes.
Het een is natuurlijk gerelateerd aan het ander.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Niet gaan kloten nu, dikke lul!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
MacHado is los! Hup Kohllie en en hup Thiemo
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Bolletje bij Tipex staat verkeerd. RRH serveert op 0-3.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
RRH gaat wel heel slecht. Maar als Thiemo en Kohl winnen, prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
RRH gaat wel heel slecht met de eerste set op zak vind ik een beetje overdreven, hij pakt de derde nog wel!
Blue White Army!
Reply
Hopen dat die ouwe RRH nu gesloopt is maar hij kan er ook zo maar weer staan in de 3e.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Overigens wel leuk als je digitale tv hebt en RTV Rijnmond kan ontvangen. Elke dag is er om 1725 een programma van 25 minuten over het toernooi met allerlei interviews, wedstrijdbeelden, achtergrondinfo. De uitzending wordt elke uur herhaald
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: