The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montreal
#31
Stepanek geeft net als vorige week een grote voorsprong uit handen. Hij had een MP op 5-3* in de 2e set, en kon de wedstrijd uitserveren op 5*-4.

Edit: Wel meteen de break in de 3e set!
Reply
#32
Nieminen van 6-3 3*-0 en 5*-3 naar 5-7 0-3 Idontgetit

Nieminen geeft op na meerdere mp op eigen service gehad te hebben... Zo typisch weer
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#33
Steppie door en Isner eruit, zoals verwacht, dat stukje ziet er nu mooi uit.
Reply
#34
Pff, wat een klotebegin weer. Maar ja, zo begon het vorige week ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Hup pospi en gulbi. Murray veegt grannollers.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#36
Prima Vasek, hup Gulbis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Grannollers 5-2 voor en sp gemist, nu terug op service. Murray vanaf eind 1e set dramatisch slecht. Maar obv dat ie tegen zon poepzak m wel met moeite binnenhaalt in 2.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
Klasse Gulbis.

Berdych break achter tegen Dolgo. We gaan het toch niet meemaken dat die trut ineens weer kan tennissen nu voor Berdych Pospisil wacht in R3.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#39
Murray nid. Hup istomin!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#40
Prima Murray en Gulbis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Dag Haas, het ging ook al te lang goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Potro zwijnt zicht even door de tweede ronde heen, gelukkig. Stond sowieso op 3-4* derde set nog een break achter.

Als je ziet wat bv Tennistempel nu al kwijt is (na twee rondes), dat is meer dan mijn Djokovic kost. Dat waren zo ongeveer ook mijn alternatieven. Djoko is er nog niet, maar het begin is goed.
Reply
#43
Jammer van Potro, maar erg fijne uitslagen verder!
Reply
#44
Ik dacht al, wie is er zo vlot met updaten op dit tijdstip. Wink
Reply
#45
Pff, die Potro, was zo mooi geweest.
Dodig gewoon *3-0, *4-1 en *5-4 voor in de derde set...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
En potro natuurlijk weer een MTO gehad en was de 3e set meer dood dan levend. Daar zit je dan met dodig en zonder potro.

Berdych wel easy naar 360 zo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#47
Jano-Nadal *6-5
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#48
En rebreak uiteraard. Jano oa met gemiste smash op 30-30.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
In de tb van 5-2 naar 6-8.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
Vamos Rafa!
Reply
#51
Hoe slecht ook voor FTM, die Gulbis is wel een baas!
Reply
#52
Lekker ErnestsEusa_clap
Reply
#53
Haha, Murray kan het dus echt alleen op Wimbledon. Pauper.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Klasse Ernesto. Berdych loopt te kloten tegen die nono.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
Bye Bye BerdychCool
Reply
#56
Ik kan werkelijk wel een boek schrijven over verloren 3e set tbs. Ook gewoon weer een onwijs dure dit. Hoevaak krijg je nou de kans om 600 te pakken via pospisil, Davy/bogo en vermoeide potro/raonic/gulbis. Nee hoor, 90 it is. Verlies van Murray weer weinig aan gehad zo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#57
Hup raonic. Jij moet die slome eruit tikken, anders zie ik het er voor de finale niet meer van komen.

Trouwens weer een ouderwetse buursweek. Davy dit jaar amper een potje gewonnen en nu verliest werkelijk elke speler die iets kan in zijn kwart.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#58
Erg zuur dat Dodig gister de 4*-1 en 5*-4 niet kon omzetten in winst.

Nu haalt Potro nid de finale...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#59
Djoko-Potro teken ik voor.
Reply
#60
Bogo van 4-2* naar 4-5*. Doh
Reply


Forum Jump: